Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto.netistä... Miten näin voi käydä?

Vierailija
20.01.2010 |

Huusin sunnuntaina päivällä sukset ja laitoin illalla spostia myyjälle. Ehdotin että laittaisi sukset matkahuollon kautta ennakolla minulle. Ei vastausta. Maanantainkin odotin, ei vastausta. Tiistaiaamuna tekstiviestin, että lukisi postejaan, siellä on viesti. Ei vastausta.

Illalla (ti) laitoin neutraalin palautteen ja huusin toiset sukset itselleni.

Tänään olen saanut matkahuollosta kaksi saapumisilmoitusta. Eiköhän vaan siellä odotakin ne ekatkin sukset...

Enkö voi ilman tunnontuskia laittaa ne menemään takaisin myyjälle, hän tietenkin kärsii lompakossaan matkakulut edestakaisin?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikki ei elä 24/7

Minäkin postittelen huuto.net myynnit samoin tein enkä odota, että maksu näkyy tilillä. Tietenkin olisi luullut tyypin ottavan jotain yhteyttä. Miksi et soittanut ennen kuin perut yksipuolisesti kaupan?

Vierailija
2/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä saat kärsiä omasta pussista kahdet sukset nyt. jos viikon-kahden päästä ei mitään kuulu kauppakumppanista niin voi alkaa soittelemaan et mikä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluttua voisi alkaa ihmettelemään... Kahden viikon kuluttua palautetta kehiin. Ei ihmiset päivystä netissä.

Vierailija
4/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko sä kaksi päivää?? Mitäs jos se ihminen oli vaikak synnyttämässä? Eikä muistanut että oli huutonetissä myynnissä tavaraa..

Vierailija
5/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden kans, moka oli sun. Joten yritä saada sovituksi kauppa jotenkin..

Vierailija
6/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen uusien suksien huutamista olisin kyllä laittanut selkokielisen viestin myyjälle, että kaupat peruuntuvat, ja odottanut vielä edes päivän pari.

Vierailija
7/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei näistä Suomen talvista ikinä tiedä kauanko lunta on.

Ja myyjä ei voi olla synnyttämässä, jos on mies :) Hän itse oli laittanut sukset yhden päivän ajaksi myyntiin, oletin (tyhmää tietty oletella) että hänelläkin olisi kiire saada niistä rahaa.

En ole maksanut suksia, sillä hän laittoi ne ennakolla.

Ne myyjät, joilta minä olen huutanut tavaraa, ovat ilmoittaneet odottavansa yhteydenottoa vain pari vuorokautta. Minä otin yhteyttä heti, tuo myyjä taas ei vieläkään ole ottanut minuun mitään yhteyttä.

En aio lunastaa niitä suksia. Se on varma!

Vierailija
8/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan laita niitä takaisin vaan kärsit itse. Tuo myyjä on voinut olla matkalla tms eikä ole saanut heti postejasi.

Vierailija
9/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ennen uusien suksien huutamista olisin kyllä laittanut selkokielisen viestin myyjälle, että kaupat peruuntuvat, ja odottanut vielä edes päivän pari.

häntä kiinnosta...

Vierailija
10/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aivan liian hätäinen.

Myyjä tosinnois voinu laitta jonkin viestin et sukset on tulossa.

Nopsasti toimitti nuo kuitenkin.

Ei kaik myyjät ilmoittele postituksista yms. mitään.

Jos su sulkeutuu kohde ja tänään olet saanut paketin ei myyjän toiminnassa ole mitään vikaa , paitsi tuo kommunikaation puuute.

Sunpitää lunastaa nuo sukset ja käsiä malttamattomuutesi omissa nahoissasi.

Vierailija
11/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä siitä postituksesta. Ettekö ymmärrä, että olisin halunnut ihan minkä tahansa viestin merkiksi siitä, että kauppakumppanini on elossa. Ihan pelkkä ok olisi ollut riittävä vastaus siihen tekstiviestiini.

En kuitenkaan lunasta suksia, turha teidän on sitä hokea. Ei minullakaan ole ylimääräistä rahaa, muuten olisin ostanut uudet sukset.

Mitään negaa pahempaa siitä ei kuitenkaan voi seurata...

Vierailija
12/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien!

Vierailija
13/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos joku asia askarruttaa...

Vierailija
14/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto sulkeutui la ja myyjä postitti sukset ma, sait ne ti. Oisko pitänyt tuoda sulle suihkarilla kotiovelle vai miten niin toimitus on hidas?

Vierailija
15/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltisti nyt vaan lunastat molemmat sukset ku oot itte sössiny hätäpäissäs. Myyt sitten toiset pois, saat rahas takasin.

Hölömö, jos nyt ei vielä tullu edellisissä viesteissä selväksi!!

Vierailija
16/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto sulkeutui la ja myyjä postitti sukset ma, sait ne ti. Oisko pitänyt tuoda sulle suihkarilla kotiovelle vai miten niin toimitus on hidas?

Valitan siitä, etten saanut minkäänlaista yhteyttä myyjään. En mitään.

Vierailija
17/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan siitä, etten saanut minkäänlaista yhteyttä myyjään. En mitään.

En todellakaan itsekään lue postejani joka päivä, enkä aina pidä edes kännykkään päällä vapaa-päivinä! Useamman kerran olisit voinut yrittää.

Jos olisit odottanut viikonkin, ja laittanut siinä muutaman viestin ymmärtäisin tuon kohkauksen, tässä tapauksessa en! Olet todella nolo ja kaikkien huutismyyjien kauhu, jos nyt maksatat rahdin myyjällä!

Ainakin ennen on Huutiksen säännöissäkin ohjeistettu noin viikon odotusaikaan! En kyllä tiedä lukeeko se siellä vielä. Ei se ole mikään express-palvelu, jossa myyjät on velvoitettu seuraamaan tilejään 24/7.

Vierailija
18/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasten takia kukaan ei enää halua lähettää mitään ennakolla.

Vierailija
19/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän tuostakin ongelmasta selvitä, kun laitat toiset sukset takaisin myyntiin Huutonettiin. Ei sinulle siitä kovin suurta tappiota tule.

Joskun minulle on käynyt niin, että myyjä on ollut matkoilla kohteen sulkeutumisen aikana. Paketti on kolahtanut laatikosta jo melkein seuraavana päivänä, kun myyjä on antanut tehtäväksi jollekulle postittaa paketin heti kun huutokauppa on päättynyt. Kipin kapin olen ostoksen maksanut ja ihmetellyt kuinka luottavaisia toiset ovatkaan.

Vierailija
20/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä siitä postituksesta. Ettekö ymmärrä, että olisin halunnut ihan minkä tahansa viestin merkiksi siitä, että kauppakumppanini on elossa. Ihan pelkkä ok olisi ollut riittävä vastaus siihen tekstiviestiini. En kuitenkaan lunasta suksia, turha teidän on sitä hokea. Ei minullakaan ole ylimääräistä rahaa, muuten olisin ostanut uudet sukset. Mitään negaa pahempaa siitä ei kuitenkaan voi seurata...

viestiä siitä postituksesta. Ettekö ymmärrä, että olisin halunnut ihan minkä tahansa viestin merkiksi siitä, että kauppakumppanini on elossa. Ihan pelkkä ok olisi ollut riittävä vastaus siihen tekstiviestiini. En kuitenkaan lunasta suksia, turha teidän on sitä hokea. Ei minullakaan ole ylimääräistä rahaa, muuten olisin ostanut uudet sukset. Mitään negaa pahempaa siitä ei kuitenkaan voi seurata...

Mitenkäs sitten myyjä, joka on toiminut oikein hyvin? Sinä laitat hänet kärsimään omasta mokailustasi.

Ei käy minun oikeudentuntooni. Jos minä mokaan, niin minä maksan enkä maksata mokiani muilla. Onko sinulla muutenkin tällainen asenne elämässäsi?