Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.netistä... Miten näin voi käydä?

Vierailija
20.01.2010 |

Huusin sunnuntaina päivällä sukset ja laitoin illalla spostia myyjälle. Ehdotin että laittaisi sukset matkahuollon kautta ennakolla minulle. Ei vastausta. Maanantainkin odotin, ei vastausta. Tiistaiaamuna tekstiviestin, että lukisi postejaan, siellä on viesti. Ei vastausta.

Illalla (ti) laitoin neutraalin palautteen ja huusin toiset sukset itselleni.

Tänään olen saanut matkahuollosta kaksi saapumisilmoitusta. Eiköhän vaan siellä odotakin ne ekatkin sukset...

Enkö voi ilman tunnontuskia laittaa ne menemään takaisin myyjälle, hän tietenkin kärsii lompakossaan matkakulut edestakaisin?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, etteivät kaikki päivystä netissä, mutta ap oli lähettänyt tekstiviestin myyjälle. En kyllä pysty ymmärtämään miten on mahdollista, ettei myyjä ole saanut viestiä. Tietenkin kannattaa vastata ja olla yhteydessä ostajaan, ennen kuin lähettää tavaraa ennakolla. Jos olisin ap, niin en myöskään lunastaisi pakettia Matkahuollosta. Myyjän moka.

Vierailija
42/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette päätelleet, että huutopäivä on 16.1.?? Ap kirjoitti aloituksessaan huutaneensa sukset sunnuntaina eli 17.1. Ja yksi outous tarinasta löytyy. Eli Ap on omien sanojensa mukaan huutanut uudet sukset tiistai-iltana ja saanut keskiviikkona saapumisilmoituksen. Todella nopeata toimintaa näiden suksien myyjältä. Mahdollista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupat on tehty 15. ja 16. päivä. Suksia sellaiselle vähän isommalle lapselle. Mutta risuja kyllä ansaitsisi moinen stiina, joka ei lunasta huutojaan.

Vierailija
44/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kahdet sukset joista valita. Ja toiset pistät toiset myyntiin.

Vierailija
45/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tylsää, jos joku syytön huutaja joutuu leimatuksi aloittajan takia. Esim. tyo kahtena peräkkäisenä päivänä sukset huutanut. Ap ei huutanut suksia peräkkäisinä päivinä.

T: Se, joka ihmetteli, kun päivät ei täsmää

Vierailija
46/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tylsää, jos joku syytön huutaja joutuu leimatuksi aloittajan takia. Esim. tyo kahtena peräkkäisenä päivänä sukset huutanut. Ap ei huutanut suksia peräkkäisinä päivinä. T: Se, joka ihmetteli, kun päivät ei täsmää

Sen takia kai on hyvä, että tunnusta ei tänne laiteta.

Ehkä tämä oli ap:ltä jokin kuttuilu. Noissa kahtena päivänä peräkkäin päättyneissä huudoissa on toimitustapa NOUTO, ei siis matkahuolto.

Vierailija
47/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvika on jos suksi ei luista. Pätenee myös kaupantekoon.

Vierailija
48/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on nyt sinun ja tottakai sinun täytyy ne maksaa.

Huutonetin säännöissä lukee viikko/huuto kauppa-aikaa.

Vierailija
49/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä siitä postituksesta. Ettekö ymmärrä, että olisin halunnut ihan minkä tahansa viestin merkiksi siitä, että kauppakumppanini on elossa. Ihan pelkkä ok olisi ollut riittävä vastaus siihen tekstiviestiini.

En kuitenkaan lunasta suksia, turha teidän on sitä hokea. Ei minullakaan ole ylimääräistä rahaa, muuten olisin ostanut uudet sukset.

Mitään negaa pahempaa siitä ei kuitenkaan voi seurata...

*sylkee päälle*

Vierailija
50/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette päätelleet, että huutopäivä on 16.1.?? Ap kirjoitti aloituksessaan huutaneensa sukset sunnuntaina eli 17.1. Ja yksi outous tarinasta löytyy. Eli Ap on omien sanojensa mukaan huutanut uudet sukset tiistai-iltana ja saanut keskiviikkona saapumisilmoituksen. Todella nopeata toimintaa näiden suksien myyjältä. Mahdollista??

Vierailija
51/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omatunto ei tällaista sallisia ja tosiaan tää pilaa huutonetin hyvää ilmapiiriä.

Vierailija
52/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita sille edes, että et lunasta huutoasi!

Vierailija
53/74 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, huusit sitten kaksi kohdetta - sait kaksi.

Ja ei, et voi lähettää ilman "tunnontuskia". Voittaessasi huudon, olet sitoutunut huutiksen sääntöjen mukaan sen ostamaan.

Vierailija
54/74 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toimit turhan hätäisesti. Ehkä sinulla on ollut ikäviä kokemuksia huutonetistä ja et sen vuoksi osaa osoittaa minkäänlaista luottamusta. Ei ole hyvän kauppatavan mukaista toimintaa. Toisaalta jos hyvät tavat eivät ole tärkeitä, niin eihän tämä sitten varmasti omaatuntoasi kolkuta.

Vierailija
55/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat molemmat.

Voit tietty myydä ne sitten eteenpäin.

Vain neekeri jättäisi maksamatta huutamansa sukset.

Vierailija
56/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kanssani ovat kaikki myyjät sekä ostajat aina olleet jonkinlaisessa yhteydessä. Luulisin, että n. puolet niistä on ollut miehiä. Ihmettelen tämän myyjän vastaamattomuutta suuresti. Onneksi ei ole osunut kohdalle ja toivon että AP laittaa palautteeseen kommentin, että muut osaavat varoa häntä.

Tai voihan olla, että myyjä on jopa oppinut tästä episodista jotain.

Vierailija
57/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kanssani ovat kaikki myyjät sekä ostajat aina olleet jonkinlaisessa yhteydessä. Luulisin, että n. puolet niistä on ollut miehiä. Ihmettelen tämän myyjän vastaamattomuutta suuresti. Onneksi ei ole osunut kohdalle ja toivon että AP laittaa palautteeseen kommentin, että muut osaavat varoa häntä. Tai voihan olla, että myyjä on jopa oppinut tästä episodista jotain.

Mulla on useampi tuhat kauppaa ja on paljon asiakkaita jotka laittavat maksun ja heitä ei tarvitse koko ajan pidellä kädestä.

Vierailija
58/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vain, että olen keskustellut jokaisen kanssa edes jotain ennen maksua ja tavaran lähettämistä.

Mitä tarkoitat ettei tarvise pidellä kädestä? Maksavatko he pelkän vakioviestin perusteella etkä sinä kuittaa heille mitenkään lähettäneesi ostosta eivätkä he kysele mitään ennen kuin siirtävät rahaa sinun tilillesi. En usko että on mahdollista.

Kyllä minun kanssani ovat kaikki myyjät sekä ostajat aina olleet jonkinlaisessa yhteydessä. Luulisin, että n. puolet niistä on ollut miehiä. Ihmettelen tämän myyjän vastaamattomuutta suuresti. Onneksi ei ole osunut kohdalle ja toivon että AP laittaa palautteeseen kommentin, että muut osaavat varoa häntä. Tai voihan olla, että myyjä on jopa oppinut tästä episodista jotain.

Mulla on useampi tuhat kauppaa ja on paljon asiakkaita jotka laittavat maksun ja heitä ei tarvitse koko ajan pidellä kädestä.

Vierailija
59/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vain, että olen keskustellut jokaisen kanssa edes jotain ennen maksua ja tavaran lähettämistä. Mitä tarkoitat ettei tarvise pidellä kädestä? Maksavatko he pelkän vakioviestin perusteella etkä sinä kuittaa heille mitenkään lähettäneesi ostosta eivätkä he kysele mitään ennen kuin siirtävät rahaa sinun tilillesi. En usko että on mahdollista.

mutta minulle on maksettu suoraan vakioviestin ohjeilla ja olen itse maksanut samoin huutoni suoraan sulkeutumisen jälkeen. Ilmoitan toki sitten myyjälle, että olen maksanut, samoin pyydän ostajaa ilmoittamaan minulle kun on maksanut. Ei mitään ongelmaa ennen maksua ilmoittautumisesta, ei sitä tarvitse. Fiksut ihmiset osaavat hoitaa hommat. Kun annan ostajalle palautteen, laitan siihen tiedon postituksesta.

Vierailija
60/74 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan itsestäänselvää jotain viestiä vaihtaa toisen kanssa.

i]

Totesin vain, että olen keskustellut jokaisen kanssa edes jotain ennen maksua ja tavaran lähettämistä. Mitä tarkoitat ettei tarvise pidellä kädestä? Maksavatko he pelkän vakioviestin perusteella etkä sinä kuittaa heille mitenkään lähettäneesi ostosta eivätkä he kysele mitään ennen kuin siirtävät rahaa sinun tilillesi. En usko että on mahdollista.

mutta minulle on maksettu suoraan vakioviestin ohjeilla ja olen itse maksanut samoin huutoni suoraan sulkeutumisen jälkeen. Ilmoitan toki sitten myyjälle, että olen maksanut, samoin pyydän ostajaa ilmoittamaan minulle kun on maksanut. Ei mitään ongelmaa ennen maksua ilmoittautumisesta, ei sitä tarvitse. Fiksut ihmiset osaavat hoitaa hommat. Kun annan ostajalle palautteen, laitan siihen tiedon postituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi