Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**u, että mua ärsyttää yks äitituttu

Vierailija
20.01.2010 |

Se odottaa nyt seitsemättä lastaan. On sitä mukaa työntänyt ne hoitoon kun äitiysloma on loppunut. Putkeen on niitä vääntänyt.

Uhoaa, että tekee 10 lasta putkeen ja juoksee 10 maratonia. Silti ei hoida niitä lapsiaan ja oikein kehuu, että ei ole koskaan käynyt lastensa kanssa ulkona, koska se ei sovi hänelle. Hänen aika menee urheiluun.

Ei tämäkään niin, mutta kun kehuu olevansa niin kova tekemään töitä (on äitiyslomalla jatkuvasti) ja haukkuu toisia äitejä, jotka ovat väsyneitä kun hän niin jaksaa juosta ja lenkkeillä kun on vauvan kanssa kotona. Isovanhemmat hoitaa lapsia paljon päivähoidon lisäksi.

Olen niin kypsä tätä itse täydellisyyttä, että ajattelin pikkuhiljaa vetää vähän etäisyyttä häneen. En vain jaksa kuunnella sitä toisten äitien haukkumista ja sitä hänen omaa ylistystään, kuinka hän on hyvä ja jaksava, vaikka itse asiassa ainoa, mitä tekee on se, että istuu kotona tissi vauvan suussa ja hoidattaa muut lapset muille.

Kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et sitten aio sanoa tätä sille? Vois avata vähä mamman silmiä ja laittaa suuta soukemmalle. Tai ei se varmaan mitään auta, mut jos se aina vaan jatjaa ja jatkaa niin en mä jaksais tollasta paasausta kuunnella... Että anna sille palautetta ihan suoraankin.

Vierailija
2/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko la tammikuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sama naikkonen joksi arvelen, niin melkoisen huvittava tapaus on =D

Vierailija
4/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti onvain niin kiehunut se toisten äitien mollaaminen. Kun MINÄ en ole koskaan ollut väsynyt ja MINÄ jaksan ja MINÄ olen niin työteliäs ja MINÄ olen niin hyvä imettäjä ja ME vaalimme parisuhdetta maratonmatkoilla.

Muut äidit on masentuneita surkimuksia ja huonokuntoisia kun rouva vain jaksaa juosta. Ei tule mieleen, että toiset hoitaa lapsensa itse ja ei ole noita isovanhempia, jotka hoitaa koko katraan viikon, että mamma pääsee pätemään juoksuillaan.

Vierailija
5/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yrittää peitellä omaa pahaa oloaan, ties vaikka irl olisi aivan erilainen olemukseltaan.

Jokainen on oman onnensa seppä, sanotaan.

Anna toisen päteä, ja ole sinä oma aito itsesi =)

Vierailija
6/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä, jotka pitää suurinta ääntä omasta jaksamisestaan, on luurankoja kaapissa ja pahin pätemisenhalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi