Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit porjektipäällikkö (IT-ala) niin mihin/

Vierailija
11.03.2010 |

millaisiin paikkoihin laittaisit työhakemuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että jäljelle jäivät parhaat johtajat?

Vierailija
2/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisiin paikkoihin laittaisit työhakemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisit, minkä alan taidot hallitset. Riippuu tietysti siitä, mitä osaat.

Vierailija
4/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla it-alan firmojen lista jo lähenemään loppua kun etsin uutta työpaikkaa. Olisipa jossain forumi mistä saisi hyvän työnantajan maineessa olevia firmoja esille :)

Vierailija
5/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

mil.fi

Kaupungit

Sairaanhoitopiirit

Vierailija
6/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

mil.fi

Kaupungit

Sairaanhoitopiirit

t.ap

Vierailija
7/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

Terv. DI

Vierailija
8/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

Terv. DI

Vierailija
9/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

Terv. DI

Vierailija
10/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Digia

Descom

Samcom

Tieto

Plenware

Terv. DI

mihin noista ei uskalla hakea ;)

Vierailija
11/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee.

Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.

Vierailija
12/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee. Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.

täytyy olla aika pieni maailam jos ei tajua että suurimmalla osalla noista firmoista on toimipisteitä ympäri Suomen ja jopa maailmalla. Aika pieni todennäköisyys joutua samaan tiimiin...

Vierailija
13/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee. Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.

että ap on nainen?

Vierailija
14/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee.

Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.

Vierailija
15/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla aika pieni maailam jos ei tajua että suurimmalla osalla noista firmoista on toimipisteitä ympäri Suomen ja jopa maailmalla. Aika pieni todennäköisyys joutua samaan tiimiin...

Vierailija
16/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen DI.

Vierailija
18/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti enemmän kuin siitä firmasta, jossa itse olen. Mutta kohta paljastuu, missä olen töissä. ;)

Eka DI

Vierailija
19/19 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti enemmän kuin siitä firmasta, jossa itse olen. Mutta kohta paljastuu, missä olen töissä. ;) Eka DI

vaihtoehtoa enää.