Jos olisit porjektipäällikkö (IT-ala) niin mihin/
Kommentit (19)
millaisiin paikkoihin laittaisit työhakemuksia?
tietäisit, minkä alan taidot hallitset. Riippuu tietysti siitä, mitä osaat.
olla it-alan firmojen lista jo lähenemään loppua kun etsin uutta työpaikkaa. Olisipa jossain forumi mistä saisi hyvän työnantajan maineessa olevia firmoja esille :)
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
Plenware
mil.fi
Kaupungit
Sairaanhoitopiirit
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
Plenware
mil.fi
Kaupungit
Sairaanhoitopiirit
t.ap
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
Plenware
Terv. DI
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
PlenwareTerv. DI
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
PlenwareTerv. DI
Nokia
Digia
Descom
Samcom
Tieto
PlenwareTerv. DI
mihin noista ei uskalla hakea ;)
Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee.
Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.
Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee. Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.
täytyy olla aika pieni maailam jos ei tajua että suurimmalla osalla noista firmoista on toimipisteitä ympäri Suomen ja jopa maailmalla. Aika pieni todennäköisyys joutua samaan tiimiin...
Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee. Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.
että ap on nainen?
Ei se oikeasti niin surkea paikka ole, vähän huonosti johdettu vaan, mutta nyt on johtajiakin kengitetty, joten ehkä se vielä tästä paranee.
Jos pääset mun kanssa samaan tiimiin, niin sitten meillä on varmasti kivaa! :) Naisia kaivataan aina lisää näihin firmoihin.
täytyy olla aika pieni maailam jos ei tajua että suurimmalla osalla noista firmoista on toimipisteitä ympäri Suomen ja jopa maailmalla. Aika pieni todennäköisyys joutua samaan tiimiin...
Julkisesti enemmän kuin siitä firmasta, jossa itse olen. Mutta kohta paljastuu, missä olen töissä. ;)
Eka DI
Julkisesti enemmän kuin siitä firmasta, jossa itse olen. Mutta kohta paljastuu, missä olen töissä. ;) Eka DI
vaihtoehtoa enää.
Oletko varma, että jäljelle jäivät parhaat johtajat?