Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä, eikö nykynaisilla ole vyötäröä?

Vierailija
20.01.2010 |

Vai mistä oikein johtuu, että vaikka en itse edes ole mikään kauhean laiha (bmi 24), niin melkein aina sovittamani housut ja hameet ovat vyötäröstä naurettavan löysät.

Vaatekokoni on noin 38, mutta aika usein siis housuissa voi olla lahkeet ja peppu ihan just, mutta vyötärönauhan alle mahtuu kevyesti molemmat kädet nyrkkiin.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin suurimmalla osalla keski-ikäisiä naisia. His ihan rehellinen olen niin olen nähnyt aika harvalla päälle 30v naisella hyvännäköistä kroppaa. Kyllä niitä ylipainoisia enemmän vanhemmissa naisissa on kuin nuorissa. Olen itsekin keski-ikäinen ja ei minulla kyllä ole ollut koskaan ongelmia löytää vaatteita. Mutta olenkin sellainen tavallisen mallinen nainen ja keskikokoa. Ongelmia on juuri rintavilla ja persevillä naisilla, jotka on hiukan tai paljonkin ylipainoisia. Hoikilla naisilla, vaikka olisivat vanhojakin, ei ole mitään ongelmaa löytää farkkuja ja tyylikkäitä vaatteita. Että mimmit, kyllä se on ylipaino, mikä teillä on esteenä löytää vaatteita.

Tässä ei - toistan jo ainakin kolmannen kerran - ole kyse painosta. Silloinkin kun olin todella hoikassa kunnossa (bmi 21), ongelmani oli sama eli että vaatteet olivat kohtuuttoman leveitä vyötäröstä.

Edelleenkään en suostu myöntämään, että tuolloin - käyttäessäni vaatekokoja 34 ja 36 (siis niin, että ne olivat sopivia myös pepusta ja reisistä) - minulla olisi ollut erityisen ISO takapuoli. Nykyäänkin käytän siis VAIN kokoa 38, en ole siis mikään laardipylly edelleenkään, vaan aika sutjakan näköinen mimmi ;-)

Ei siis kyse ole isosta perästä, vaan hoikasta vyötäröstä, joka ilmeisimmin ei ole enää mikään yleinen ominaisuus naisilla.

On muuten turhaa kenenkään lukea kovin suurennuslasilla aloitustani. En varsinaisesti puhunut nuorista naisista vs. vanhoista. Olemmehan me keski-ikäisetkin NYKYNAISIA=nykyään eläviä ja vaatteita ostavia naisia....

ap

Vierailija
82/85 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vyötärön ympärys on 73 cm, mahan ympärys taas jotain 100 cm varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt vyötärölle asti ulottuvia housuja n 8 vuoteen!

Ovat olleet ainakin pari vuotta the shit, eli supertrendikkäät. Itse en kyllä käyttäisi, ovat epämukavia.

Vierailija
84/85 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja SILTI on ongelmana tuo vyötäröiden löysyys! Tuo suhdeluku on minulle 0,79, eli monella tähän jo vastanneella on vielä enemmän tiimalasikroppa.

JA SILTI vaatteissa on väljää vyötäröllä. Panee silloin kyllä ihmetyttämään, miten pötköille ne vaatteet nykyään enää suunnitellaankaan.

ap

sen mukaan vyötärö-lantio-suhteet eivät mene edes samassa suhteessa. esim. 72/96=0,75 ja 106:lla pitäs sen mukaan vyötärön olla ~80 cm, mutta "saakin" olla 84. Itse pysyn suunnilleen samoissa suhteissa lihavampana, laihempana.

Vierailija
85/85 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta housut ja hameet on tehty niin matalavyötäröisiksi, että vyötärö ei korostu. Toki ne kuteet voi kiskoa navan korkeuteen, jolloin ovat vyötäröstä löysiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi