Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarvitseeko mun tervehtiä gyneäni jos näen kaupassa

Vierailija
11.03.2010 |

olen käynyt samalla gynellä vuosikausia ja hän varmasti tunnistaa minut. Pitääkö minun tervehtiä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mölli kääntää katseensa..

Vierailija
2/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille se on kiusallista. Juuri tuon takia monet lääkärit eivät halua asua ja olla töissä samalla alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri ei varmastikaan tervehdi ensin, hedelmätiskillä kun joku toinen asiakas voi arvata että olet esitellyt intiimialueitasi juuri tuolle miehelle.

Vierailija
4/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä potilaat ole lääkärin tuttavia. Siksi lääkärit eivät niin hirveästi välitä tervehtiä. Kyllä he tietysti takaisin nyökkäävät, jos sinä heitä tervehdit.

Vierailija
5/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja nyökkäys riittää :) Usein sitä vaistomaisesti näin tekee vaikkei muista mistä ko henkilön edes tuntee. Tuskin sun lääkäri muistaa mistä sut tuntee...

Vierailija
6/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille se on kiusallista. Juuri tuon takia monet lääkärit eivät halua asua ja olla töissä samalla alueella.

Lääkärikö ei voi tervehtiä monivuotista potilastaan, kun se on kiusallista, miksi? Ja tuolle hedelmätiskiesimerkille, eihän kukaan ulkopuolinen voi tietää, mistä sinä tämän lääkärin tunnet. Kai lääkäreillä on ystäviä, naapureita yms. joita tervehtivät??

Vierailija
7/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa kanssa. Pitääkö mun silloinkin hymyillä ja nyökätä. Se on semmoinen eläkeikää lähentelevä mies.

ap

Vierailija
8/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdittekö lastenne opettajaa, hammaslääkäriä, postinkantajaa? Vai onko tässä joku erityispointti siinä että kyseinen lääkäri on gyne?

Vierailija
9/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän gyneäni tosi tärkeänä ihmisenä elämässäni. En voisi olla tervehtimättä häntä!!

Vierailija
10/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys on vain hyvä tapa, miten se voi olla tuollainen ohjelmanumero?

Vierailija
11/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu ensimmäisenä tervehtiä potilaitaan, joita vapaa-ajallaan tapaa. Ei kai siinä ole mitään epäselvää, miksi näin on?

Tietenkin lääkäreillä on ystäviä ja ihmisiä, joita he tervehtivät. Se nyt on selvää.

Vierailija
12/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän gyneäni tosi tärkeänä ihmisenä elämässäni. En voisi olla tervehtimättä häntä!!

arvonsa tunteva mies, joka ei ole erityisen tuttavallinen?

Vierailija
13/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi myöskään lääkäriaseman käytävällä ennen kuin hän kutsuu minut sisään.

En tervehdi myöskään lapseni astmalääkäriä tms. kaupassa. Sen sijaan lasten hoitajia tervehdin, heitä näen päivittäin. Gyneä näen vain kerta vuodessa.

Vierailija
14/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi välittää tervehdyksistäsi. Ajattele nyt, kuinka paljon potilaita hänellä käy. Ja jokaista pitäisi tervehtiä takaisin. Jättäisin tervehtimättä.

Vierailija
15/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärisi, niin nyökkäisin hänelle kyllä. Harvemmin kohdatuille lääkäreille en. Samoin olisi nyökännyt psykoterapeutilleni jos olisin kadulla kohdannut. En törmännyt kertaakaan viiden vuoden hoitorupeman aikana. Ymmärrän, ettei lääkäreitä kiinnosta moikkailla joka ainutta ihmistä. Tapaavat heitä varmaan sen verran paljon.

Vierailija
16/16 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lääkärillä on vaitiolovelvollisuus potilaistaan. Jos asiakas tervehtii häntä ensin, hän toki vastaa tervehdykseen.

Lääkäri ei myöskään haluaisi ruveta keskustelemaan työasioista vapaalla, joten pelkkä tervehdys kyllä riittää =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän