Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marjo Sjäroos ja Viivin pupuhampaat!

Vierailija
18.01.2010 |

Voihan ikenet! Mulle tuli oikeasti hirveän pahamieli "mallimamma" Sjöroosin arvioinnista! Eikö nyt olisi voinut asian jotenkin kauniimminkin ilmaista. Tämä nainen on hankkinut elantonsa naisia kauppaamalla (siis mallintöihin) ja hän sitten arvostelee kuin jotain hevosia markkinoilla.

Miss Universumiin on lähetetty sopivan mittaisia ja ei-pupuhampaisia tyttöjä nyt vaikka kuinka kauan. Ei ole suomalainen naiskauneus purrut. Joten kai se on ihan se ja sama kuka sinne laitetaan, kun ei kuitenkaan voitosta tai edes mitalisijoista kamppailla.

Toivoisin näiltä mallimaailman ammattilaisilta enemmän itsekritiikkiä lausuntojensa suhteen.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta Viivi on nätti tyttö ja hänellä on ihan kivat hampaat. Eivät minusta mitenkään häiritse kuvissa jne. Eiköhän aikaisemmissakin voittajissa ole jotain "virheitä". On ainakin persoonallisen näköinen kun ei ole niitä täydellisiä tusinahampaita.

Vierailija
22/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ilmoittanut 166 tms pituudekseen ja kun tuomarit mittasivat, oli jäljellä enää 160cm. Kuulin tämän kommentin ja olen nähnyt kuvia tytöstä, en muuten seuraa.

mistä radiosta kuulit ja milloin. mistä ohjelmasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ilmoittanut 166 tms pituudekseen ja kun tuomarit mittasivat, oli jäljellä enää 160cm. Kuulin tämän kommentin ja olen nähnyt kuvia tytöstä, en muuten seuraa.

http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1031783

tässä on uutinen asista

Vierailija
24/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan mamma Sjöroos! Sait mut tuntemaan itseni ihan jyrsijäksi. On nimittäin isommat ja erottuvammat kuin missillä.

Vierailija
25/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysin hyvät ja toimivat etuhampaat pitäisi PILATA korjauttamalla? Täysin järjetön ehdotus. Hampaiden korjaaminen pienemmiksi vahingoittaisi täysin tervettä hammasta. Korjattu lopputulos ei ole koskaan yhtä hyvä kuin luonnollinen.

Vierailija
26/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puput on söpöjä ;)

Vierailija
27/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanit eivät kyllä ole jyrsijöitä, mutta silti...

Vierailija
28/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitalaen/yläleuan malli on sellainen edestä kapea.

Ei mua häiritse hänen pupuhampaat leveässä hymyssä eikä kapeassakaan ihan suloinen tyttö.

Vierailija
29/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan johtua siitä etti ole Sjöroosin löytö ja kasvatti?

Itse en edes hampaita huomannut - muuta kuin kauniin vaalean rivistön ja hymyn. Lisäksi huomasin tytön määrätietoisuuden ja fiksun käytöksen.

Vierailija
30/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minullakin sitten on sellaiset.. No ainakin olen ylpeä niistä! Onhan ne nyt kauniimmat kuin pienet nysät kera valtavien ikenien!

"Kauneus on katsojan..." ;)

Vierailija
31/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko isot, keltaiset ja vieläpä tosi ulkonevat. Sitä ongelmaa missillä ei ole.

Vierailija
32/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liian lyhyt.

Luonne tuntuu olevan ulkomaisiin kisoihin sopiva, mutta menestyminen vaatisi silti 10 senttiä lisää.

Sen huomaa hyvin noista iltapäivälehden risteilykuvista, ero perintöprinsessoihin on huima. Eikä mairitteleva.

Vierailija
33/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missillä on massiiviset yläetuhampaat <a href="http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg" alt="http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg">http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg</a&gt;

sitä ei käy kiistäminen m

Onhan tuo uusi missi ihan kamalan näköinen. Lähes kaikki av-mammat voittaisivat hänet. Vai mitä? ;)

Vierailija
34/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen.

Että on varaa arvostella.

Vierailija
35/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin julkisesti pilkata ja ivata ihmisten ulkonäköä. Joskus tuntuu että se on jopa kunnioitettavaa. Kuten saa kirjoittaa kirjan jossa haukutaan Pekkarisen peruukkia ja nauretaan hänen kaljulleen.

Sitten kaksinaismoralisesti ihmetellään että miksi kouluissa niin paljon kiusataan..

Vierailija
36/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä sen loukkauksena otin ja loukkaukseksi se oli tarkoitettukin.

Mä en kiinnittänyt mitään huomiota Viivin hampaisiin, mutta toisaalta enpä koskaan ollut omianikaan pitänyt minään erikoisina, ennen kuin joku "nysähammas" keksi asian.

Vierailija
37/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi tämä Viivi on itse mennyt mallitoimistoon ja itse mennyt missikisoihin. Ammatteja ja aloja, jotka pohjaavat yksinomaan ulkonäköön.

Aika loogista, että sitä ulkonäköä sitten kommentoidaan.

Vierailija
38/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy melkeen joka toiselta tai ainakin kolmannelta.. pahempiakin on nähty.kokonaisuuus ratkaisee..

Vierailija
39/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä tapauksessa ne on liian lyhyen rungon päässä.

Vierailija
40/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä tapauksessa ne on liian lyhyen rungon päässä.