Miksi YH:t ovat ilkeitä tuosa kiusaamisketjussa?
Onko niin, että lapset saavat siis heidän mielestään kiusata ja se on OK?
AP toki ei myöskään osannut asiallisesti ilmaista itseään ja oli myös ilkeä.
Tämä on asiallinen ketju, joten yh:t vastatkaa asiallisesti miksi lapset saavat kiusata isän vuoksi?
Ihan samalla tavalla kuin lapsille, joilla isä kotona, kerrotaan että perheitä on erilaisia ja se on OK; eikö tämä pädekään siis toisinpäin?
Kommentit (7)
että ovat katkeria ja siirtäneet saman katkeruuden lapsiinsa! Vanhemmastahan se johtuu, jos lapsi häiriintyy eli tässä tapauksessa alkaa kiusata.
Mun lapset ei kiusaa ketään. Ei ison nenän vuoksi, ei luppakorvien, ei idiootin äidin tai juopon isän vuoksi ja piste.
Lapsilleni on täysin yhdentekevää onko jonkun kotona isä tai ei. Heille on täysin normaalia elää ja asua vain äidin kanssa. Meillä ei asu katkeria vaan iloisia ja onnellisia ihmisiä.
Vuosia tätä palstaa seuranneena voin vain todeta että näiden yh;ita mollaavien ketjujen aloittajat taitavat olla itse niitä onnettomia jotka kituuttavat huonossa suhteessa kun ei rohkeus ja kyvyt riitä lähtemään ja johtamaan omaa elämäänsä.
Mun lapset ei kiusaa ketään. Ei ison nenän vuoksi, ei luppakorvien, ei idiootin äidin tai juopon isän vuoksi ja piste. Lapsilleni on täysin yhdentekevää onko jonkun kotona isä tai ei. Heille on täysin normaalia elää ja asua vain äidin kanssa. Meillä ei asu katkeria vaan iloisia ja onnellisia ihmisiä. Vuosia tätä palstaa seuranneena voin vain todeta että näiden yh;ita mollaavien ketjujen aloittajat taitavat olla itse niitä onnettomia jotka kituuttavat huonossa suhteessa kun ei rohkeus ja kyvyt riitä lähtemään ja johtamaan omaa elämäänsä.
yksinhuoltajien taholta, kukaan ei myöskään kirjoittanut, että kiusaaminen (mistä tahansa syystä) olisi ok.
Tuossa aloituksessa ja muutamassa kirjoituksessa vain paistaa voimakas asenteellisuus yksinhuoltajia kohtaan. Kumman moni tuntuu kuvittelevan, että yksinhuoltajan perhe olisi vajaa ja lapset oireilevia, että ydinperhe on se ideaali jota tulee tavoitella.
Ihan varmasti tässä maassa on yksinhuoltajien lapsia, jotka kiusaavat toista vaikkapa juuri isän takia. Ihan yhtä lailla on paljon ydinperheiden lapsia, jotka kiusaavat yh:n lapsia isättömyydestä. Ja ihan yhtä lailla on lapsia (perhetaustasta riippumatta), jotka kiusaavat toisia.
Ydinperhe ei itsessään tee lasta onnelliseksi ja tasapainoiseksi. Yksinhuoltajuus ei itsessään tee lasta onnettomaksi ja tasapainottomaksi.
Ja on aivan selvää, että jos tekee aloituksen alatyylisellä kielenkäytöllä niin tuskin saa kauheasti kannatusta.
minkälaiseen lentoon ketju lähtee.
Olen yh-äiti ja lastani on kiusattu ydinperheen lapsen taholta - pitäisikö siitä avaus kirjoittaa.
Minä olen kasvattanut lapseni niin ettei ketään kiusata eivätkä ole kiusanneet - ainakaan tähän mennessä. Ovat yläkoulussa.
minkälaiseen lentoon ketju lähtee.
Olen yh-äiti ja lastani on kiusattu ydinperheen lapsen taholta - pitäisikö siitä avaus kirjoittaa.
Minä olen kasvattanut lapseni niin ettei ketään kiusata eivätkä ole kiusanneet - ainakaan tähän mennessä. Ovat yläkoulussa.
Kiitos vastauksista kaikille! En missään nimessä tarkoittanut, että kaikki YH:t jne jne vaan kysymykseni koski nimenomaan tuota AVAUSTA jossa apkin oli kirjoittanut tökerösti.
Tarkoitus oli siis asiallisesti pohtia, mistä sellainen kiusaaminen voi johtua ja valotittekin asiaa. Kiitos teille!
Vai palstaileeko täällä niin paljon yh-mammoja, että on ihan luonnollista ettei isää ole eikä kaivata... Sääli lasten kannalta jos heidät kasvatetaan luulemaan, että lapsen saaminen ja kasvatus on vain naisen oikeus/velvollisuus.
Ymmärrän miksi sen alkuperäisen ketjun ap oli niin hermostunut, kielenkäyttö oli vaan hiukan provosoivaa ja ajattelematonta.