Marjo Sjäroos ja Viivin pupuhampaat!
Voihan ikenet! Mulle tuli oikeasti hirveän pahamieli "mallimamma" Sjöroosin arvioinnista! Eikö nyt olisi voinut asian jotenkin kauniimminkin ilmaista. Tämä nainen on hankkinut elantonsa naisia kauppaamalla (siis mallintöihin) ja hän sitten arvostelee kuin jotain hevosia markkinoilla.
Miss Universumiin on lähetetty sopivan mittaisia ja ei-pupuhampaisia tyttöjä nyt vaikka kuinka kauan. Ei ole suomalainen naiskauneus purrut. Joten kai se on ihan se ja sama kuka sinne laitetaan, kun ei kuitenkaan voitosta tai edes mitalisijoista kamppailla.
Toivoisin näiltä mallimaailman ammattilaisilta enemmän itsekritiikkiä lausuntojensa suhteen.
Kommentit (60)
Olen miettinyt niiden pienentämistä, ihan mitä vaan, edes jotain! Mulla kiusaamisen aloitti oma perhe, äiti etunenässä. Koulussa jatkui sama rata. Valkaisu on auttanut, ei näytä enää ihan niin hirveiltä. Jotain haluaisin kuitenkin tehdä. Eivät ole siis yleisen kauneusihanteen mukaiset. Mä oon ihan varma, että miehet aina katsoo mun hampaita ensimmäisenä ja päättävät, etteivät kestäisi niitä aamiaispöydässä, illalla tv:n ääressä jne.
2010 Viivi Pumpanen 167 cm
2009 Essi Pöysti 174 cm
2008 Satu Tuomisto 175 cm
2007 Noora Hautakangas 175 cm
2006 Ninni Laaksonen 175 cm
2005 Hanna Ek 172 cm
2004 Mira Salo 173 cm
2003 Anna Strömberg 176 cm
2002 Janette Broman 178 cm
2001 Heidi Willman 176 cm
2010 Viivi Pumpanen 167 cm 2009 Essi Pöysti 174 cm 2008 Satu Tuomisto 175 cm 2007 Noora Hautakangas 175 cm 2006 Ninni Laaksonen 175 cm 2005 Hanna Ek 172 cm 2004 Mira Salo 173 cm 2003 Anna Strömberg 176 cm 2002 Janette Broman 178 cm 2001 Heidi Willman 176 cm
Pointtini on, että eiköhän tänä vuonna tule sitten ainakin yhtä hyvä sija Miss Universumeissa kuin aikaisempanakin vuonna ;)
Hyvä, että joku ilmaisi julkisesti sen kuinka epämiellyttävän näköinen ja ruma uusi "Miss Suomi" on... Koska mitäpä totuutta kieltämään - VIIVI ON RUMA ja näyttää aivan hevoselta! Ah, kuinka helppo se on sanoakaan... :)
sopivat ainakin tuossa kuvassa huuliin nuo hampaat.
Hyvä, että joku ilmaisi julkisesti sen kuinka epämiellyttävän näköinen ja ruma uusi "Miss Suomi" on... Koska mitäpä totuutta kieltämään - VIIVI ON RUMA ja näyttää aivan hevoselta! Ah, kuinka helppo se on sanoakaan... :)
Toisekseen hevonen on kyllä uljas ja kaunis eläin.
Sattui olemaan miehen kavereita eilen kylässä ja koko joukko totesi, että pitkästä aikaa oli oikeasti hyvännäköinen missi.
Ja kattoo nyt vaikka Viiviä ja viimevuodenEssiä vierekkäin. Ei se kauneimmasta päästä Suomen missejä ole, mutta ei todellakaan näiden haukkujen arvoinen.
naimisiin (odottiko se nyt toista lastaankin jo) oli tosi näyttävät pupuhampaat, muttei kukaan sitä siitä arvostellut. Tämä missiemo kai vähiten, taisi se ainakin jossain Miss Skandinavia kisoissakin pärjätä...
Hänellä on myös täyteläiset huulet, joten ihan tasapainoinen kokonaisuus mielestäni. Minusta Viivi on tosi kuuma pakkaus, ainakin päällisin puolin!
Minusta Viivin hampaat ovat paljon kauniimmat kuin vaikkapa sen blondatun ensimmäisen(?) perintöprinsessan hampaat.
Kaunis nainen tuo Viivi!
..on hevonen oikein uljas eläin, mutta hevonen ihmisen kropassa ei tee oikeutta kenellekään...
..on hevonen oikein uljas eläin, mutta hevonen ihmisen kropassa ei tee oikeutta kenellekään...
ihmismieltä vuosisatoja ellei -tuhansia...
Äänestäneen kansan mielestä Viivi oli kaunein.
MS:llä on kansasta poikkeava kauneus ihanne.
Taitaa tykätä hampaattomista riukukintuista.
Verrattuna Suvi Tiilikaiseen (os.Miinala)Suvi oli sentäs yli 180 cm pitkä.
mallimaailmaan lähtijät tietävät että heitä arvostellaan ulkonäöllisesti, pakkohan se onkin kun ei heiltä mielipiteitäkään tai minkään asian asiantuntemusta kaivata. Ulkonäkö kriteerit on kestettävä. Siksi teistä kukaan ei ole mallina, koska ette sitä kestäisi.
Yleissivistyksensä ei ainakaan ole hehkuttamisen arvoinen, noloa! Isohampainen liian lyhyt missi. Toisaalta kai ihan sama kuka siellä notkuu, eipä nuo Suomen missit ole parina viime vuosikymmenenä häikäisseet.
PUMPANEN Näyttää ihan arja korisevalta..kaunis nainen hänkin mut ei nyt missi-malli kuitenkaan..
nimittäin Megan Fox, hampaat sopivat hänelle. Samoin Viivin hampaat ovat ok hänelle
http://static.open.salon.com/files/megan-fox_0811_1ea1242229018.jpg
Ja tässä tapauksessa se kokonaisuus on liian lyhyt.