Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös tuon Martinan pitäny imettää?

Vierailija
17.01.2010 |

Kieltämättä vähän ihmettelen tuota asua..





http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1035550?aitolehti_martina

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitteli vain kaksi kuukautta esikoisensa synnyttämisen jälkeen timmiä kroppaansa"

Siis mistä kohti timmiä? Itse urheilen myös, mutta en tosiaankaan noin paljon kuin Martina ja kyllä oli eka lapsen jälkeen timmimpi kroppa. Nyt viidennen lapsen jälkeen on jo vähän vaikéampi saada niin nopeasti kroppa taas kuosiinsa :)

Mutta noin kaunis kasvoiltani en ole kuin Martina ja muutenkaan en tässä hauku Martinaa vaan ihmettelen mistä kohti hän on timmi ;)


takapuoli just sen näköinen kuin ei ois koskaan urheillu yhtään.

Vierailija
22/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitiyslomalla oleva Martina Aitolehti esiintyi Miss Suomi -kilpailussa paljastava asu päällään.



Musta ja avonainen haalari paljastui salamavalojen räiskeessä läpinäkyväksi. Paikalla olijoiden silmiin puku näytti peittävältä.



Samoin on käynyt monille Hollywood-tähdille. Kotona peilin edessä siveältä näyttävä asu onkin paljastanut kaiken alta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itsestään aika naurunalaisen. Muuttu taas vähän käsitys koko ihmisestä:(:(:( Tulee mieleen kuminen variksenpelätin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän