Lue keskustelun säännöt.
Eikös tuon Martinan pitäny imettää?
17.01.2010 |
Kieltämättä vähän ihmettelen tuota asua..
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1035550?aitolehti_martina
Kommentit (23)
"Äitiyslomalla oleva Martina Aitolehti esiintyi Miss Suomi -kilpailussa paljastava asu päällään.
Musta ja avonainen haalari paljastui salamavalojen räiskeessä läpinäkyväksi. Paikalla olijoiden silmiin puku näytti peittävältä.
Samoin on käynyt monille Hollywood-tähdille. Kotona peilin edessä siveältä näyttävä asu onkin paljastanut kaiken alta."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tekee itsestään aika naurunalaisen. Muuttu taas vähän käsitys koko ihmisestä:(:(:( Tulee mieleen kuminen variksenpelätin..
takapuoli just sen näköinen kuin ei ois koskaan urheillu yhtään.