Eikös tuon Martinan pitäny imettää?
Kieltämättä vähän ihmettelen tuota asua..
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1035550?aitolehti_martina
Kommentit (23)
kotoa poistumaan ilman liivinsuojia ;)
kannalta...
Mutta mäkin muistan lukeneeni, että imettää. Olisikohan sit vanhentunutta tietoa.
vaikken minä erikoisemmin Martinaa hauku niinkuin yleensä nostavat palstoilla negatiivisia asioita ylös niin menee tuo asu kieltämättä hieman yli ja öveiksi..
imettää vain 2kk että saa uudet silikonit?
pidemmän imetyksen edelle. Saapipahan sanoa imettäneensä lastaan. En jaksa kohta enää ymmärtää... tosin eipä minun tarvitsekkaan.
Viiis imetyksestä, mutta herranjestas, että oli rietas asu :D
Siis mauton. Sopii ehkä sen alan elokuviin, missä paljasta pintaa voi näytelläkin, mutta ei ehkä normaali tapahtumiin/juhliin :D
se sanoi ne vasta hankkivansa.
imettää vain 2kk että saa uudet silikonit?
kotoa poistumaan ilman liivinsuojia ;)
Eli heruminen ei käynnisty kun vauvasta tai sitten rintojen pitää olla tosi täynnä. :)
Martinan asu oli kyllä harvinaisen ruma, mutta ilmeisesti tarkoituskin on vaan saada maksimaalinen kohu aikaan, eikä näyttää kauniille.
lopettanut jo imetyksen, pitää olla imettämättä ennen kuin voidaan leikata.
...siksi, että pääsee sen jälkeen rauhassa bilettämään. Ehkä sitten ottaa kesällä ne silkkarit? Mutta tosiaan on Eskon vuoro syöttää vauvaa, kun vauva on 2kk.
mutta millai tää liittyy imettämiseen/imettämättömyyteen????
Siksi imetysaikana käytetään varsin yleisesti liivinsuojuksia - oletko moisista kuullut?
en ymmärrä mitä se teille kuuluu kauan toinen imettää ja millä verukkeella! jotkut ei imetä ollenkaan! ihan niinku se teistä tekis sen parempia äitejä! hohhoijaa! eiks oo oikeesti parempaa tekemistä kun miettiä martinan rintoja? äly hoi!
mutta ei nyt kannattaisi vetää hernettä nenään tästä keskustelusta. Martinahan sanoi imettävänsä, joten tässä ihmetellään, että voiko joku imettävä äiti olla tuollaisessa asussa?
miten mauton asu! Eikö se oo katsonut peilistä ennen ulos lähtöä? Nyt saa Esko kuulla kuniansa kun ei oo sanonut että kankaan läpi paistaa noin törkeesti!!
Kun lava on täynnä kauniita ja vähäpukeisiakin nuoria naisia, Martinan on ollut pakko vetää överit, ettei jäisi missien varjoon.
esitteli vain kaksi kuukautta esikoisensa synnyttämisen jälkeen timmiä kroppaansa"
Siis mistä kohti timmiä? Itse urheilen myös, mutta en tosiaankaan noin paljon kuin Martina ja kyllä oli eka lapsen jälkeen timmimpi kroppa. Nyt viidennen lapsen jälkeen on jo vähän vaikéampi saada niin nopeasti kroppa taas kuosiinsa :)
Mutta noin kaunis kasvoiltani en ole kuin Martina ja muutenkaan en tässä hauku Martinaa vaan ihmettelen mistä kohti hän on timmi ;)
mutta oletko sinä kuullut, että läheskään kaikkien ei niitä tarvitse käyttää??? En minä ainakan tarvinnut kuin sinä ensimmäisenä päivänä, kun maito rintoihin nousi.
hinnalla millä hyvänsä...