Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eskari pakollinen?

Vierailija
15.01.2010 |

mulle sanottiin että eskari on pakollinen, kuuluu oppivelvollisuuteen nykyään.

Onko totta? :O Esikoinen pitäs aloittaa eskari ens syksynä. Meillä on yhteishuoltajuus miehen kanssa. Tällä hetkellä kun poika on isällään hän käy päivä kodissa, kun on mulla niin on minun ja vauvan kanssa kotona. Eli voiko esikoinen olla joka toinen viikko pois eskarista kun on minun luonani vai onko se eskari tosiaan pakollinen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistua maksuttomaan esiopetukseen. Millään tavalla se ei ole pakollinen.

Pois saa olla silloin kun haluaa eikä kotitehtäviä (jos niitä edes annetaan) ole pakko tehdä.

Vierailija
22/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. koulun eskari on ilmainen, mutta päiväkodin maksullinen kuten hoitopaikkakin. Suomessa oppivelvollisuusikä on edelleen 7v., vaikka jotkut poliitikot ovat yrittäneet sitä alentaa. Onneksi eskari on edelleen vapaaehtoinen : )

Myös päiväkodin eskari on täysin ilmainen. Vain muu mahdollisesti tarvittava hoito maksaa.

yksityisissä päiväkodeisa eskari on ilmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo pakollinen. Samoja asioita voi myös harjoitella kotona.

ei edes ole mitenkään vaikeita tavalliselle lapselle.

Meidän eskarilainen on pitänyt muutaman 2-4 viikon loman syksyn aikana, eli on tosi paljon ollut pois. Silti valittaa että eskaritehtävät on liian helppoja.

Vierailija
24/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovin sitten että poika vois käydä vaikka 2 päivää viikosta eskarissa meiltä.. on sit 5 päivää meidän kanssa kotona. Me kyllä muutenkin harjotellaan kirjottamista kun poika siitä tykkää (osaa laskea sataan, osaa kirjottaa kaikki kirjaimet, kirjottaa numerot ja pari sanaa)

-ap

Vierailija
25/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet miten itse haluat

Vierailija
26/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ero perheessä ja on yhteishuoltajuus.. toivottavasti. meillä sama tilanne edessä.

Vierailija
27/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla menemättä kokonaan. Tipahtaa aina kuitenkin kärryiltä ja kaveriporukoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi