Tiedätkö jonkun, joka ei vain ole viitsinyt / jaksanut imettää?
Kommentit (22)
Imettäminen oli hänelle liian työlästä ja rintojensakin puolesta oli huolissaan.
Sai sitten kunnon rintatulehduksen, kun ei imettänyt. Joutui sairaalaan.
Pyysi heti synnytyksen jälkeen lääkkeen, joka estää maidonnousun. Lapsi on ollut 2 viikon ikäisestä lähtien isovanhemmilla paljon hoidossa ja väittäisin isovanhempien hoitaneen lasta näiden 8 vuoden aikana enemmän kuin äiti itse.
lopetti imetyksen lapsen ollessa n. 5kk, koska ei jaksanut niiden järkyttävien kesähelteiden takia imettää.
lopetti imetyksen lapsen ollessa n. 5kk, koska ei jaksanut niiden järkyttävien kesähelteiden takia imettää.
En osaa yhtään arvostaa tuollaisia "äitejä"
Tai toinen imetti kolmisen kuukautta ja sitten lopetti. Toinen ei imettänyt koskaan, koska ei halunnut vain. Minusta se on ihan oma päätös, en moiti ketään.
Mutta ovat imettäneet muutaman viikon kuitenkin.
kun maitoa ei hermostuneisuuteni takia vaan tullut.
sukulainen sanoi molempien lastensa kohdalla ettei aio "lähteä siihen rumbaan"... Itse kokisin rumbana pullojen kanssa pelailun, imettäminen on niin paljon helpompaa.
Imetti vain kolme viikkoa ja syyllistää minua aikuisena siitä, että hänen rintansa tulivat kipeäksi ja sai rintatulehduksen, kun rintansa pursusivat juustoa. Myöskin syyllistää minua siitä, että menetti hampaansa minua odottaessaan keripukin takia, koska söi niin huonosti raskauden aikana. Molemmat ovat kuulemma minun vikaani.
joka ei halunnut imettää, vaikka maitoa olisi tullut. Halusi mieluummin alkaa käydä heti kuntosalilla.
joka ei halunnut imettää kun se tuntui inhottavalta, mies muutenki hoiti kersat, nyt kuulemma eronneet..
oli ennen esikoisensa syntymää todella fanaattinen imettämisestä, ja sitten ei jaksanutkaan itse.
Imetin 1,5kk enkä yhtään enempää. Terve ja onnellinen lapsi, kuten myös äiti.
Imettäminen oli mulle vastenmielistä. Inhosin muutenkin sitä vauva-aikaa ja sitä, kuinka riippuvainen vauva oli minusta. Ahdistavaa!
Äitiydestä aloin nautiskella vasta, kun lapsi oli kaksivuotias. Olisin hankkinut monta lasta, jos tuo vauva-aika ei olisi tuollaista kidutusta.
yhden joka halusi imettää niin kauan kun se oli helppoa mutta sitten kun tuli ongelmia tiheänimun kautena niin ei halunnut yrittää tehdä työtä asian etteen.
mulle että "yök miten sä voit imettää, mä en ikinä pystyis, koska se tuntuu musta oudolta ja oksettavalta...."
katoin vaan sitä silmät pyöreenä...
Luuli olevansa ainoa nainen maailmassa jolle on niin käynyt - kertoi minulle tätä siis jonkinlaisena friikkitarinana. Että voikin olla niin erikoinen tapaus tässä maailmassa ettei pysty imettämään kun se sattuuu!
Ensimmäistä sentään yritti sen pari viikkoa, toisen kanssa luovutti nopeammin, loppujen kanssa ei halunnut kokeillakaan.
Työkaveri on myös myöntänyt ettei tykännyt imettämisestä kun piti sitä ajatuksellisesti ällönä, ja lopetti sen heti kun kehtasi. Ei kehdannut kuitenkaan ihan saman tien. Muutaman viikon varmaan oli imettävinään.
mutta elämäni on tarpeeksi täyttä ja antoisaa ilman muiden imettämisten vahtaamista.