Jos tuo Rva Kodinrikkoja-Sievinen vielä kerrankin tulee ruutuun...
Niin saatana perun meidän perhe-lehden tilauksen.
Kommentit (29)
Se asia nyt on? Luin perhe-lehdestä Sievis-jutun. Janilla ja Susannalla oli avioero vireillä kun tapasivat Jani ja Mari. Onko tämä Susanna pettänyt Jania? Kuka oli syy eroon? Ei ainakaan Mari vai kuinka? Eikö silloin Janin ja Marin onni olisi oikeutettua kaikkien mittapuiden mukaan? No eihän asia tietysti minulle kuulu, onneksi. Kiinnostaa vain lukea tietääkö joku täällä? Kun tuntuu olevan voimakkaita mielipiteitä asiasta. Olisipa itsekin niin kaunis ja nuori kuin tuo Mari.
yksi vanha-akka
KOKOONTUMISAJOT TAAS TÄÄLLÄ!.
Olen sitä mieltä, että se Susanna vasta pihalla olikin ja tämä Mari on puolestaan hyvin fiksu nainen.
Ihan liian hyvä Janille. Feliciakin on kuin päivänpaiste ja aivan äitinsä näköinen:)
Siis miksi ajattelit että Mari on liian hyvä just Janille ? Siis mikä vika Janissa on? Komppaat siis Susannaa? Kaikki tämä negatiivinen juttu Janista tulee nimenomaan Susannalta.
Kaksi ihmistä, Jani ja Mari, ovat löytäneet toisensa ja ovat silminnähden onnellisia. Miksi täällä panetellaan tätä nuorta rakkautta????
Ihanaa kun kaksi ihmistä löytää toisensa. Olen onnellinen näiden kahden puolesta.
t. kyllä se ihan oikeesti joskus vaihtamalla paranee..
Jos se on pelkkää pahansuopaisuutta, niin silloin omassa elämässä on jotain pielessä. Jos ei tiedä asiaa varmasti, huhuja ei pidä levitellä.
Susanna ja Jani olivat päättäneet erota jo paljon ennen, kuin Jari tapasi Marin. Jos ero yleensä on jonkun vika, niin ei ainakaan Marin. Eikä Mari ole mikään kodinrikkoja. Susanna tiesi mennessään Janin kanssa yhteen, mihin joutuisi, näkihän hän sen heti ensimmäisellä Janin uintileirimatkalla ollessaan, siis että hänestä tulee perheen arjen pyörittäjä.
Niin saatana perun meidän perhe-lehden tilauksen.
eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin haukkua ihmistä jota tuskin edes tunnet!!!on kyllä elämäsi aika köyhää....
Siis kummalle se Jani nyt sitten kelpaisi? Tai olisi riittävä? :)