Jos tuo Rva Kodinrikkoja-Sievinen vielä kerrankin tulee ruutuun...
Niin saatana perun meidän perhe-lehden tilauksen.
Kommentit (29)
Eiköhän tuo ollut Sievisten ero jo moneen kertaan Seiskassa kuulutettu, ennen kuin edes ensimmäisen kerran tapasi Janin..
jos toi ei olis tullut kuvioihin pakkaa sekoittamaan, siis se mari.
Eron jälkeen molemmat osapuolet on siis velvoitettu pysymään sinkkuina lopun elämäänsä - jos mahdollisesti vielä palaisivat yhteen?
Eron jälkeen molemmat osapuolet on siis velvoitettu pysymään sinkkuina lopun elämäänsä - jos mahdollisesti vielä palaisivat yhteen?
Ei noin nopeasti tartte mennä yhteen, kyllä se on seireeni ollut toi Mari. Harmittaa!
Kodinrikkoja.. huhhuh kun ei ollut enää edes kotia mitä rikkoa.
Ei noin nopeasti tartte mennä yhteen, kyllä se on seireeni ollut toi Mari. Harmittaa!
Ja tosi ihana seireeni varmasti olikin! Onnenpotku Janille, sai onnea sylikaupalla ja nyt jo 2. lapsi tulossa!
Mitä ihmeen kateellisenkirpeitä akkoja täällä oikeen on???
Jos/kun ero on jo takana ja rakastuu noinkin kauniiseen naiseen ja hän rakastuu myös, niin se on kuulkaa muijat MENOA SILLOIN!!! :D
Mä en huolis Jania vaikka hakis mulle kuun taivalta, sen naama on laama ja muutenkin on plösö. Mari on kieltämättä nätti, joten ihmettelen miten on edes huolinut Janin. No anyway, kyllä mä olen sitä mieltä että Janille ja Susannalle olis pitänyt antaa vielä mahdollisuus, mutta ei se Mari antanut.
Jonkun aikaa pitää olla yksin ja vähän katella ja miettiä.
Ei tod tarvitse olla. Useimmat ovat jo tehneet "surutyönsä" aloittaessaan eroprosessin. Ja eroa hakevalla on aina syynsä haluta eroon puolisostaan. Eikä jätetylläkään ole mitään velvotteita exäänsä kohtaan.
se kodinrikkoja on ja suski itse todellin kiusaaja! Äiti ja tytär niin samanlaisia.
se kodinrikkoja on ja suski itse todellin kiusaaja! Äiti ja tytär niin samanlaisia.
Onks sen suskin äiti ollut Janin kaa? ei voi olla totta, tosielämän boldis.
jonka se voi sit taas erossa jättää puille paljaille, kun vuosikausien kotityöstä ei tarvitse kotiäidille palkkaa maksaa. eikä Mariakaan enää 10 vuoden päästä mihinkään tarvita kun heidän lapsensa ovat riittävän isoja pärjäämään ilman äitiä.
Se nyt ei ole Marin vika jos Jani ja Susanna ovat rikkoneet kotinsa. Mistä lähtien mies on ollut tahdoton idiootti, joka noin vain sieltä onnellisesta kodista seireenin taikavoimin reväistään?
että kun sellaisesta pääsee vihdoin eroon, niin kyllähän siinä nyt itse kukin haluaisi mahdollisimman pian uutta putkeen! Mitään ihmeen hengähdysvälejä siihen tarvita, sellainen on toissavuosisadalta.
Se nyt ei ole Marin vika jos Jani ja Susanna ovat rikkoneet kotinsa. Mistä lähtien mies on ollut tahdoton idiootti, joka noin vain sieltä onnellisesta kodista seireenin taikavoimin reväistään?
Nyt on kyse Janista ja Jani nyt ei ole mikään perinteinen mies, näyttääkin sellaselta tahdottomalta idiootilta. On hyvinkin langennut seireenin pauloihin.
ei tarvii vuosiakausia kotona olla.
Oma valinta, olis pitäny nostaa perse sohvalta ja katse av:lta ja lampsia töihin, ei ne muutkaan siitä kotona olosta mitään ylimääräisiä saa!
Ei ihme että ukko kyllästy siihen hevoseen kun söi heinää sohvalla päivät pitkät ja luotti että kyllä ukko maksaa.
mennä töihin, koska silloin nuoriherra-sovinisti-sievinen teki omaa uintiuraa ja se ei olis ollut janin uran täysipainoista tukemista jos pastakastike olis janin itsensä pitänyt mikrossa lämmittää uintitreenien jälkeen.
eikö jani käynyt avioliiton alkuaikoina oman äitinsä ruokittavana, koska silloin jani ei ollut koulinut susannasta vielä kunnollista vaimoa joka osaa laittaa urheilijalle sopivaa ruokaa.
Ero oli tullut jo paljon aiemmin. En kyllä tosin ymmärrä yhtään herra Sievisen vetovoimaa. Mari olisi ehkä voinut valita paremman aviomiehen itselleen. Tai toivottavasti Jani on vain aikuistunut myöhään ja on nyt valmiimpi perheeseen kuin aiemmin. Voihan näinkin olla.
ja nahnyt keskusteluohjelmissa. itse rupesi sita yhta nuorta iskelmalaulajaa 'ohjaamaan' heti kun ero tuli.. suhdehan niilla oli. 'natsi-prinsessaksi' itseaan kutsui ja tuntui olevan ylpea kivasta nimestaan jonka oli itselleen keksinyt. halooo???
Mä olen aina ihmetellyt sitä, kuinka vapaasti sinkkunaisesta tulee kodinrikkoja ja huora, jos aloittaa seurustelemaan juuri eronneen miehen kanssa. Kyllä siihen uuteen suhteeseen tarvitaan sitä miestäkin. Eli Jani taisi tässä olla se "pahantekijä".
Siis mitä sen Janin olis pitänyt sitten tehdä ollessaan uransa huipulla? Hoitaa kotia vai HÄH? Niin että se Sussu olis päässyt shoppailemaan vai? Eiköhän tää Susanna kuorinut kermoja päältä kun Jani veti rääkkinä itsensä maailman huipulle. Kyllä Jani on tosi mies. Miettikää nyt sen saavutuksia ja kattokaa sitten peiliin (tai vaikka omaa ukkoanne).
Eiköhän tuo ollut Sievisten ero jo moneen kertaan Seiskassa kuulutettu, ennen kuin edes ensimmäisen kerran tapasi Janin..