Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Eine, Kylli, Pipsa, Sinikka, Terttu, Suoma, Virpa, Mielikki, Naima, Impi, Toini, Arja, Erja jne.
Tuire, Terhi, Terja, Sinikka, Sylvi, Maire, Tuija, Toini/Kaino (ei tiedä onko mies vai nainen, varmaan hyvä nimi lapselle jonka vanhemmat haluavat kasvattaa sukupuoli-neutraalin lapsen, ettei nimenä tartte olla esim. ruu.) ARGH!
Taika
Sanelma
Impi
Iro
Ilmatar
Suometar
Taru
Valpuri
Vanamo
sori, tuli vähän liikaa :)
en laittaisi omalle lapselleni näitä ei niin kivoja nimiä:
Laura
Sara
Tara
Suvi
Sini
Reetta
Riikka
Oona
Siiri
Venla
Vilma
...
Kaikki kolme nimeäni löytyi listoilta :D Ja aina oon ollut sitä mieltä, että mulla on ihmeellisen kauniit nimet. No ei sitten :D
Lotta,miten joku voi laittaa sellaisen nimen lapselleen!
Vilma,Hilma
Helmi
Adeliiina,Adelele
Lilja
Toi Terhi on kanssa aivan kamala! ja on monia muitakin kammotuksia mut ei vaan nyt tuu mieleen :D
58
Vaan pirteä ja iloinen - niin kuin minäkin
T. Terhi ( :
Rumat nimet ja mitä niistä tulee mieleen:
Maija - toivoton läski
Tuire - tyhmä
Matilda - epätoivoinen roikkurinta
Hulda - saamaton lehmä
Pipsa - ärsyttävä idiootti
Doris - halpa makkara
Tuija - itsepäinen jäkättäjä
Päivi - inhottava finninaama
Tuulikki - juoruakka
Malla - visva
minun nimeni löytyi jopa kahdesti (harriet) =D
kuusi lasta olen tehnyt, mutta vielä ei kukaan heidän nimiään ole luetellut.
meinasin itse laittaa tähän pari nimeä kunnes tajusin, etten sittenkään inhoa niitä nimiä, mutten osaisi itse niitä omille lapsilleni laittaa. ja sitten kieltämättä tuli mieleen pari nimeä, joiden kantajat jo tunnen ja joista en pidä tai joiden vanhemmista en erityisemmin pidä. ei siis nimien vika tuokaan. =D
Seuraavilla sijoilla tulevat esim. Terttu, Kerttu, Bertta, Tyyne, Hilma, Raija, Tuovi, Marketta, Reetta. Kääk!
Ja sitten nämä idioottinimet Jessica, Janica, Charlotta, Janette, Anette, Mirabella, Annabella, Mariella yms. tekohienot keksinnöt
ehdoton numero 1: TYYNE, pimpelipom
numero 2. Raija, keski-ikäinen juoru-akka
numero 3. Maisa. maistuu suussa niiin pahalta ja aiheuttaa muutenkin puistatuksia!! uuh..
ja 4.sijan jakavat sellaiset kammotukset kuin Päivi, Leila, Nikoliina, Poppy-Onneli, Princess, Lumia, Tähti ja Aamu
sen sijaan pidän haukutuista nimistä Titta, Jenna, Jonna, Kiia.. :)
1. Emmi
2. Tuire
3. Mairikki
4. Tilda
5. Terttu
Hirveän usein jo mainittu. Eihän siitä nimestä tule mitään mieleen, ihan mukava neutraali nimi.
satu
sari
susanna
maarit
ritva
pirkko
pirjo
sini
jenna
janina
jonna
noora
veera
linda
venla
ella
maire
eila
leila
Enni
Virve
vilhelmiina
Johanna
Hanna
Anne
Mari
Janna
Saija
Ulla
Kaarina
Eveliina
Emilia
Milla
Jessica
Julia
Susanna
Elina
Karoliina
ursula, unelma, pirkko, pirjo, lumikki... tätä voisi jatkaa.
t: katri jolla 3 tyttöä ja vain martta löytyi listasta, tosin luulen, että kakille nimille löytyy inhoajansa.
ehdoton numero 1: TYYNE, pimpelipom
---
tyyne on aivan ihana nimi, samoin aikaisemmin mainittu martta. hulda ehkä voisi olla sellainen nimi, jota en itse lapselleni antaisi, mutta epäilen, että siihenkin tottuisi, jos sen nimisen lapsen tuntisi.
Raisa, Naima, Ihanelma, Riitta, Sirpa.
miksi hänen nimensä ei ole tällä listalla,
sanoisin että Liisa onkin kaunis nimi... Ulkomailla erityisesti nyt muodisssa (yhdellä i:llä, Lisa)