Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Emma
Ronja
Erika/ Eerika
Rosa/ Roosa
Venla
Täällä on enimmäkseen aivan tavallisia nimiä, joissa ei pahimmalla tahdollaankaan voi löytää mitään rumaa.
Tässä sitten oma listani:
1. Janita, Janika
2. Virva
3. Karla
4. Aune
5. Maire
Mutta mitä vikaa on Maaritissa? Muutamaan otteeseen listalla, mun mielestä hyvin neutraali.
Jannika, Jennica, Jessiina, Akuliina, Vilmiina
siis nää kaikki väkisin väännetyty muka-hienot nimet.
sitten toinen top 5 on nää vanhat hirveet nimet esim. ritva, mervi, aune, marja-liisa, anneli
Rauni
Harriet
Gunvor/Gunlök/Gurli
Irmeli
Raija
Marke
Nämä uudet merkitysnimet (Kaneli ym) tai lähiönimet (Janica ym) ovat kyllä mielestäni älyttömiä mutta rumana pidän vain sellaisia nimiä joiden äänneasu on ruma.
Hertta
Rauni
Ylva
Irma
Pirjo
Pirkko
Ja Gurli ihan kamala.
oikein olette törmänneet, kun joka toisessa viestissä kauhein nimi on Gurli..
että Akuliina on vanha karjalainen nimi. Ei siis mikään uusi väännös.
mutta kyllä, yksi Paprikakin on Suomessa.
Löytyy myös yksi Meirami, Salvia, Rusina ja Hedelmä, mutta nämä olivat vanhojen ihmisten nimiä.
Pippuri tai Inkivääri ei ole vielä kenenkään nimi, mutta eiköhän kohta joku nekin keksi. Sitten puuttuukin enää tyttö nimeltä Peruna ja veljensä Kurkku...
Viis samoista alkukirjaimista, uutena muoti-ilmiönä voisi tulla, että lasten nimistä saa lempiruokansa resptin. Meillä olisi ehkä lapset:
Salaatti, Tomaatti, Kurkku, Sipuli, Feta, (Pippuri ja Oliivi)
Harmi kun tuli annettua lapsille ihan vaan tavisnimet... :P
Gurlia, mutta onhan se nyt ihan kaamea! Piti siis lisätä listaan.
Ikäni olen sitä nimeä _vihannut_, niin ruma ja niin ihku-yleinen... muutenkin noi nykyajan yleiset nimet, hyi.
VEETI.
Ja kettuku katosi yli puolet viestistä -.-
täällä taasen on jo lueteltu sekä tyttäreni, omani, oman äitini ja molempien isoäitieni nimet:-)
ruma kaiku on nimissä:
kaija, pirjo, tuire, virve, mervi, tarja,
myös sannat ja minnat ei saa pluspisteitä
t:pia
Ja kaikki muutkin rj-nimet kuten Pirjo, Merja, Arja, Tarja jne.
Muita rumia: Jemina, Terhi, Katri, Karla, Aada
Mitäänsanomattomat nimet. Eikä tiedä pitäisikö sanoa pitkänä vaiko lyhyenä. Aina väärin.
väestörekisterikeskuksesta, kun en meinannut uskoa todeksi. Mutta kyllä, Suomessa on yksi Orkkuli! Syntynyt 1970-79 välisenä aikana.Tunnetko sinä hänet?
Mutta Sarkkulia kylläkään ei löytynyt...
Meinasin pudottaa silmät päästäni kun aloittajan listalla oli 1. omasta mielestäni kamalin nimi, Tuire. Tulee mieleen tuohitorvi tai tötterö. Inhokki nimet
Tuire
Lumi/Lumia
Merja
Päivi
Aulikki
Hmm, mun kaikki nimet on mainittu ketjussa, samoin tyttäreni toinen nimi. Täältä oppii uusia, ei niin kivoja nimiä :D
Siis ruminhan on Terhi, tulee jotenkin terska mieleen. Ruma sointi sanassa.
Samoin Kirsi on yäk!
Tuire on kammo kanssa, en edes muistanut koko nimeä. Irma sucks! erityisesti. Hirmulisko Irma.
Ja yli-inhokkini on Jutta.
Sitten nämä Jessica ja Janica ym. lähiönimet, kuten joku sanoikin osuvasti.
Makuasioitahan nämä ovat. Ainiin, Pälvi, tuohon väliin vielä.
Mulla vain yks, tää vie tosiaan voiton kaikesta. Kerstin Suliitta (siis etunimet samalla ihmisellä)
Kaarina, Sirkka, Päivi/Päivikki, Rauni, Mervi