Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumimmat naistennimet top 5

Vierailija
11.01.2010 |

1. Tuire 2. Päivi 3. Kyllikki 4. Virpi 5. Tarja

Kommentit (904)

Vierailija
781/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice

Marika

Sara

Vierailija
782/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette,Minea,Minka,Milka,Minja...

Janna,Jonna,Jutta,Jatta

Kirsi,Katja

Pirkko,Pirjo

Listaa vois jatkaa loputtomiin ja lisätä siihen oman nimeni, joka on ollut niin monien inhokki. Lapsetkin pääsi listoille, joten top 5-sakkia koko porukka :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalia, samoin

virpi, pirjo ja kirsi

ihan kamalia on myös Eija ja Sari

Vierailija
784/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meeri, pirjo, asta, kirsti, sonja, eeva, virpi, jutta, iiris, seija, ritva.

Vierailija
785/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maire, helli, heljä, ulla, reetta..

Vierailija
786/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sikäli soppiii, että oppivathan paikkansa universuumissa. Terveisin Jorma-Erkki, miesten mies.

Kerros nyt Jorma-Erkki alan miehenä, missä miehet keskustelee vastaavasti, mitkä olis rumia miesten nimiä?

Vierailija
787/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään järkeä. Miksi jonkun ihmisen nimi niin ärsyttää? Mielestäni täällä luetellut eivät ole rumia nimiä. Itse pidän kuitenkin nimistä joissa ei ole r-kirjainta.

Vierailija
788/904 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula!

Vaula

Matleena

Kaikki c-nimet, Janica ym.

Piia

Mervi

Jenni

Karin, hyi!

Olishan noita vaikka kuinka.

Omakin nimi pari kertaa tällä listalla mainittu, toinen nimi kerran. Tyttären kolmesta nimestä ainutkaan ei löytynyt listalta.

Vierailija
789/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kamalaa voi olla Laura nimessä? Kysyn sen takia kun se on saanut erityisesti näitä maailman kaikkeuden kamalin/paskimmista paskin/ihmettelen mitä vanhemmat oikeen ajattelivat-tyylisiä kommentteja. Toki ymmärrän jos siitä ei vaan tykkää, ei itse asiassa kuulu omiinkaan suosikkeihin, mut sitä ihmettelen miten noin neutraali ja tavallinen nimi voi aiheuttaa mitään "ei mun makuun" kummempia reaktioita?

Vierailija
790/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että mulla on "muka" nimi. Mulle se on aina ollut tylsä tusinanimi. No oppia ikä kaikki:D

T:Pia

Vierailija
791/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maire

2. Ritva

3. Emma

4. Lyyli

5. Manta

Lisää tulis vaikka kuinka, mutta nuo on kyllä ihan kauheita...

Vierailija
792/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ***** antais tytölle nimeks "Lulubelle" tai "Hjördis" ?!!?!

aikoinaan opettaja, jonka nimi oli Hjördis. Oli silloin (90-luvun alussa) jo lähellä eläkeikää, nyt lienee jo vainaja.

Vierailija
793/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vaikka Pirkko. Itsekään en nimestä tykännyt, mutta sitten kohtasin pienen Pirkon. Vanhemmat ovat tosi rohkeita ja persoonallisia. Tyttönsä on Pirkko. Aivan upea nimi punaposkiselle, tomeralle ja touhukkaalle tytölle. Nyt tykkään Pirkosta. Se sopii tiettyyn persoonaan.

Vaikea sano, että joku nimi olisi ruma. Jaanasta en ole koskaan tykännyt, mutta ei tule muita mieleen. Raija ja Raili olisi outoja meidän ikäisille, mutta se on vaan siitä, ettei ole tottunut.

Vierailija
794/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki omat ja sukulaisten nimet.

Kai joku voisi ilmoittautua inhoamaan nimiä Helena/Helene, Hellikki, Arje, Irinka ja Tellervo, että saadaan nämäkin listoille :D

Tykkään kyllä omasta nimestäni, vaikka joskus nuorempana melkein sitä inhosinkin, kiitos samannimisen naistenlehden mainosrenkutuksen, jota eräät luokka"kaverit" käyttivät pilkkalauluna :(

Vierailija
795/904 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut entäs Auli?

Vierailija
796/904 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina, mikä on mun toinen nimi,. Yksillä treffeillä haukuin nimeni, kunnes tajusin, että deittini äidille kuului myös tämä kyseinen nimi;) Pojista Veeti kuulostaa vastenmieliseltä ja niitähän tuntuu tätänykyä olevan paljon...

Vierailija
797/904 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä ketjussa on ollut se, miten jotkut on vetäneen herneen nokkaan ihan kunnolla siitä, että niiden nimi on jossain listassa. :D Listaanpa nyt muutaman joita ei ollut ainakaan joka toisella muullakin.

Titta

Tintta

Tutteli

Pipa

Nasti

Pinka

Raita

HJÖRDIS :D :D Se on suomenruotsalainen fiini mutta takakireä vanha rouva, Hjördis-täti. Eulalia menee samaan sarjaan.

Omalle lapselle en kyllä antaisi myöskään näitä Pirjoja, Pirkkoja, Sinikoita, Arjoja ym. Ritva sen sijaan on musta kiva nimi. :D

Ennen inhosin omaa nimeäni, mutta olenkin oppinut pitämään siitä ajan kanssa, enkä enää aio vaihtaa nimeäni, vaikka ennen ajattelin että vaihdan sen heti kun voin. :) Olen kyllä myös varma, että nämä inhokkinimet tulevat pian taas muotiin. Nyt annetaan paljon n. 100 vuotta vanhoja nimiä.

T. Inkeri

Vierailija
798/904 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2010 klo 20:50"]

Pirkko, Seija, Elsi, Ritva, Mervi, Reija, Raita ja Ranja (Italiassa tarkoittaa hämähäkkiä!)

Nea/Neea, Lia/Liia

[/quote]

Ranja?? Onko joku kuullut joskus. Itse en ainakaan. Ronjasta kyllä olen.

Kauhein nimi on Jarna.

Vierailija
799/904 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Riitta

2. Pirjo

3. Sirpa

4. Jenni

5. siten on nämä tekoyhdysnimet, kuten Minnakaisa, Aamutuuli ym ym.

Vierailija
800/904 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2010 klo 20:26"]

Kaikkein pahin on Laura! Hyi, hyi, hyi!
2. Meri
3. Enna/Enni (kuten myös jos eteen lisätään h-kirjain)
4. Ellu/Elli
5. Marjukka/Marjut/Marja

Ja se Terhi!!!!!

[/quote]

Makua on monenlaista, sen täältäkin huomaa. Minun mielestäni esimerkiksi Laura on kaunis nimi. Muistan siitä aina samannimisen elokuvan, jossa näytteli nätti Gene Tierney. Eikä ole Ulla ruma nimi, onhan se minun! Janne Katajan ex-vaimo on Ulla, ja kivan näköinen ihminen. Myös Salkkari-Ulla on mukavan näköinen nainen ikäisekseen.

Ketju on lukittu.