Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Kyllikki
Alli
Pälvi
Auli
Pirkko
Pomeliina, Kaisu (ei Kaisakaan mikään suosikki, mutta Kaisu ihan hirvee), Kylli, Kyllikki, Sirpa, Ritva, Raili, Raija, Pirjo, Pirkko, Pamela, Paula, Pauliina, Hilkka, Salme, Suoma, Ruusa, Rauli, Rauni, Irma, Ursula, Pipsa, Peppi, Peppiina, Tuula, Tuulia
Tuulikki
Kaisa
Ulla
Tyyne
Kyllikki
Irma
Soile
Virve
Päivikki
Pirkko
Pirjo
1. Jessiina
2. Jemina
3. Emmiina
4. Janita
5. Birgitta
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:16"]Pomeliina, Kaisu (ei Kaisakaan mikään suosikki, mutta Kaisu ihan hirvee), Kylli, Kyllikki, Sirpa, Ritva, Raili, Raija, Pirjo, Pirkko, Pamela, Paula, Pauliina, Hilkka, Salme, Suoma, Ruusa, Rauli, Rauni, Irma, Ursula, Pipsa, Peppi, Peppiina, Tuula, Tuulia
[/quote] Kaisusta tulee mieleen haisu, hyi
1. Ursula - tätä olen vihannut lapsesta asti, merinoidan nimi
2. Eerika (HYI)
3. Ulla (-pulla, U:lla alkavat nimet yleisesti rumia..)
4. Terhi
5. Jessica, Janica, Janina, Jasmina, jne. lähiönimet
Ursula, Irma, Helka, Verna, Raakel
1. Sari
2. Sirpa
3. Tarja
4. Irma
5. Mia, Pia, Kia, Ria ja muut samanlaiset outoudet
Tuire
Pirjo
Maire
Marjo
Sirpa
Kaikki tuntemani Pirjot ovat lisäksi hyvin ärsyttäviä ihmisiä. En usko sananlaskuun "ei nimi miestä pahenna", en ainakaan Pirjo-nimisten naisten osalta.
1. Fiona
2. Liana
3. Nita/Nitta
4. Miliaana/Miili
5. Nuppu
1. Perus lähiönimet: Jessica, Janita, Janica, Jasmin
2. Mira. Siis kertakaikkiaan niin hirvittävä nimi.
3. Poikkeuksetta kaikki nimet joissa on C. Mico, Nico, Erica, Crista..
4. Vanhanaikaiset nimet: Alma, Alli, Kyllikki, Marjatta, Margareetta jne. Pitkät menettee 3. nimenä jos sukutaustaa
Marttiina, Petriina, Jarna
Pia, Mia, Tia, Tea, Kia, Nina jne
Nella, Netta, Nitta, Titta
Terhi, Tuire, Tuija
Pirjo, Pirkko
Outi, Olivia
Jonna, Janna, Jenina, Jenita ym. lähiönimet.
Sen sijaan Päivi, Martta, Minna ja Laura on kivoja naisellisia nimiä.
Täällähän ehdotellaan tällaisia 60- ja 70-luvulla annettuja nimiä. Minusta ne eivät ole lainkaan kamalia, ehkä sen takia, että olen sitä ikäluokkaan ja tunnen monia sen nimisiä, mitä täällä on ehdotettu.
Itse en kyllä antaisi lapselle nimeä, joka tarkoittaa muutakin, esim. Tuuli, Talvi, Suvi, Terttu jne. Minua itseäni ällöttää erityisesti nämä väenvängällä keksityt nykynimet, jossa on ties mitä c:tä ja g:tä ja joista ei edes tiedä, miten ne lausutaan.
mutta koitetaan nyt elää senkin kanssa :)
T: toinen Sari
Ps. on mulla joku r-kammo itsellänikin, omat lapseni on nimetty ilman tuota kirjainta, josta minä ja kaksi siskoani saadaan nauttia :)
satoja viestejä, ja lähes kaikissa samat nimet tyyliin Tuire, Virpi, Ritva... sekä Hjördis, Ylva, Solveig...
Hei, ne viimeiset ei ole suomalaisia nimiä, ja vaikka olisivatkin, niin ovat niin harvinaisia, että ei kai se kenenkään päivää pilaa.
Eiks kenenkään mielikuvitus riitä keksimään sellaisia, joita muut ei ole sanoneet?
Sitten vähän erikoisi mista nimistä (suomalaisilla naisilla) Yrsa, Camilla, Sophia, Elin(!!), Barbara
Impi, Lyyli, Sylvi, Alma, Siviä
Yrjö, Tauvo, Tahvo, Taavetti, Tauno
Kiitos vaan, ei olekaan ennen rumaksi nimeksi sanottu.
pitäisi kertoa oma nimensä ja lastensa nimet, jotta me rumanimiset ja rumanimisten vanhemmat tietäisimme, mitkä nimet eivät ole kamalia. Minun nimeni on mainittu aika moneen kertaan, mutten ole sitä itsekään koskaan hirveän kauniina pitänytkään, joten en viitsi siitä mieltäni pahoittaa. Tyttäreni kolmesta nimestä on vain yksi mainittu - kerran.
T: Satu
Virve (virveli, visva)
Raisa (riesa)
Tiiu (tiuku)
Assi (kassialma)
Tua (tulatullallaa)