Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Tää on ihan hölmö ketju, oonko ainut jonka mielestä on kiva että on erilaisia nimiä? Ei ole inhokkeja. :)
On paljon nimiä jotka minusta on omaan korvaan rumia enkä antaisi omalle lapselle niitä, mutta silti minusta on kiva, että on erilaisia nimiä. Olisi se nyt kohtalaisen ankeaa jos kaikilla olisi minua miellyttävä nimi. Minun nimimakuni ole sen parempi kuin niiden jotka nimeää tyttärensä vaikka Pirjoksi. Jonkun mielestä se voi olla tosi pirtsakka nimi vaikka minulla nyt lähinnä tulee mieleen laatta.
Se on hienoa, että on kaiken maailman Päivejä, Jessicoita, Kukka-Maarioita sun muita omaan korvaan vähemmän kauniita nimiä. Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä :P Tai tässä tapauksessa nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2012 klo 19:02"]
Päivi, Kaija, Tarja, Susanna, Susanne, Riina, Mia, Kia, Laura, Terhi, Kirsi, Karoliina, Kristiina...
[/quote]
No tulihan se omanikin
t. Kristiina
Sirpa, Tarja, Mervi, Pinja, Irma, Sonja, Teija, Virve, Marjukka, Hilppa.
ot, mutta miesten nimistä kaikkein kamalin on ehdottomasti Keijo.
haistakaa pitkät kaikki te jotka haukutte toisten nimiä
Pipsa Terhi Eufrosyyne ja Hilla-Hjördis vähän särähtävät korvaan, mutta en nyt tiedä, onko varsinaisesti rumia nimiä olemassakaan. Ainakaan sellaisten joukossa, jotka kelpaavat väestörekisteriin.
Terhi täällä, moi! (Olen tottunut omaan nimeeni, ei ihastuta eikä vihastuta.)
Minusta epämiellyttäviä nimiä ovat Lilli (muuten kuin lempinimenä), Jessica, Jennica, Auli, Annie, Marie (siis suomalaisilla lapsilla, eivät äänny järkevästi suomeksi).
Eivät kyllä Pirkot ja vastaavatkaan juuri ihastuta.
Auli, Aulikki, Rauni, Tuire, Raija, Raili, Aija, Teija, Pia, Piia
Höh, lopettakaa jo! Nimi on nimi, piste!
Itseni ainakin viidestä listasta löytäny :D
On se karua kun on "oksettava" nimi, heheh!
Makunsa kullakin ;)
Terv. Sonja
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 01:54"]
Yllättävän vähän loppujen lopuksi mainittiin nimi Paula. Itsellä ollut lapsesta asti viha-rakkaussuhde. Paula nimi lapselle ei ole söpö, nuorelle aikuiselle (itse olen 21) nolo, 40+ se alkaa ehkä sopimaan, mutta sitten tulee ongelmaksi Paula-täti väännökset. 70+ ikäiselle hyvä, mutta toisaalta se onkin vähän vanhahtava nimi.
Koskaan kukaan kuitenkaan kommentoinut nimeäni mitenkään ikävästi ja positiivista löydän itsekin: sopii täydellisesti sukunimeeni. Joskus kun saan lapsia, niin aijon miettiä nimeä tarkkaan.
[/quote]
Paula-nimi on Keski-Euroopassa oikein in! Paulat ovat ainakin Saksassa joko pieniä tyttöjä tai vanhoja mummoja.
Teki tunnutta vihaavan jokaista nimeä.. mitkäköhän nimet olis sit ""hyviä.. huhhuh mitä porukkaa
jessika