Lue keskustelun säännöt.
10v yöunet
Kommentit (3)
mutta yksilöllistähän tuo on ja vähän riippuu siitäkin, kuinka raskaita päiviä edellinen ja seuraava ovat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
menisikin aikaisin sänkyyn. On huono nukahtaja. Sellaiset illat, kun uni ei ole tullut, näkyvät selvästi seuraavana päivänä väsymyksenä. Eli meilläkin lapsi tarvitsisi 9-10h, vähintään.
Eiköhän koululaisen unentarve ole 9-10 tuntia. Yksilöllistä on tuo unentarve.