Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen miehesi on sairaana? meillä jos minä itse äitinä

Vierailija
29.10.2009 |

olen sairaana esim. kuumeflunssa silti laitan ruokaa yms. ja hoidan lapset. Kun mies sairaana koko talon pitäisi hipsutella varpaillaan ja tarjoilla miehelle ruoat jne.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu.Jos minä olen sairaana,niin hoidan silti kotityöt ja lapset,mutta kun mies on sairaana niin sen kuulee ja näkee kun voivottelee ja on niin surkeana koko ajan eikä mitään voi tehdä muuta kun nukkua.

Vierailija
2/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen sairaana,niin hoidan silti kotityöt ja lapset,mutta kun mies on sairaana niin sen kuulee ja näkee kun voivottelee ja on niin surkeana koko ajan eikä mitään voi tehdä muuta kun nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisin päin. En mielestäni edes esitä: tunnen itseni flunssaisena tosi kipeäksi. Tosin sairastan max kerran vuodessa, joten mieheni ei täsät liikaa (kai) joudu kärsimään.

Vierailija
4/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toinen yrittää mahdollisuuksien mukaan järjestää sairastuneelle lepoa.

Mies ei ole mikään ruikuttaja muutenkaan. Ja laittaa pääasiassa ruoat meillä joka tapauksessa.

Vierailija
5/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paahtais vaikka pää kainalossa töitä. Kotona yritän toppuutella että lepäisi välillä niin paranisikin. Itse jos olen kipeänä hoidan kodin ja lapsen ja kun mies tulee niin hän tarjoaa taas minulle mahdollisuuksia lepoon.

Vierailija
6/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suostutte tekemään kotitöitä kipeänä? Vai tarkoititteko tilanteita, joissa olette molemmat kipeänä?

Meillä myös näin:

niin toinen yrittää mahdollisuuksien mukaan järjestää sairastuneelle lepoa. Mies ei ole mikään ruikuttaja muutenkaan. Ja laittaa pääasiassa ruoat meillä joka tapauksessa.

Vierailija
7/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähän aivasti tarvitsi kaiken mahdollisen lääkityksen ja huomion.

Sitten sairastui vakavasti, oli kolme viikkoa teho-osastolla ja sen jälkeen kuukauden sairaalassa ja puoli vuotta sairaslomalla, oli rauhallinen eikä valittanut mistään.

Lopulta kun parani sama valitus alkoi pienistä aivastuksista.

omituisia nuo miehet.

Vierailija
8/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ikinä kuumeessa.

Mä olen harvoin, silloin kyllä hoitaa lapset niin että saan levättyä.

Toisaalta on sellainen työ ettei voi olla poiskaan, jos saa sian niin sitten varmaan joutuu olemaan töistä pois. Saa nähdä.

Vierailija
9/9 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin minäkin lepään jos ole kipeä. Ei tässä mitään marttyyrejä olla