Lue keskustelun säännöt.
Annoin pojalleni 5 pulloa keskiolutta kun lähti kaverilleen.
Kommentit (3)
jaa, tähänkö aikaan sitten lähti???
Vierailija - 01.01.10 12:58 (ID 9753924)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no sehän on 12.58 IDARI
Vierailija - 01.01.10 01:06 (ID 9753943)
jaa, tähänkö aikaan sitten lähti???
Vierailija - 01.01.10 12:58 (ID 9753924)