Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISYYS JA ARMEIJA

Vierailija
09.01.2010 |

Minulle ja miehelleni syntyy esikoinen hetkenä minä hyvänsä. Miehelläni alkaa intti heinäkuussa ja pelkään että miten tulen pärjäämään yksin lapsen kanssa. Itse jäin juuri äippälomalle. Minua surettaa se, että tulen näkemään miestäni 6kk ajan todella harvoin ja että hän menettää yhteistä aikaa lapsensa kanssa. Onko muita jotka ovat samassa tilanteessa/kokeneet saman?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pärjää yhden lapsen kanssa? kyllähän mies olisi muutenkin poissa kotoa ja joutuisit hoitelemaan vauvaa yksin? edellyttäen että käy koulua / töissä. saanko kysyä minkä ikäisiä olette?

Vierailija
22/23 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä enemmän kotona kun siellä, sellasta se on nykyään, joka iltahan sieltä lomille pääsee, jos ei leirillä satu olemaan =) Täällä on taas niitä kyllästyneitä äitejä, jotka ei muista millaista oli saada esikoinen tai jotka ei muista, millaista oli olla rakastunut ja yksikin yö erossa aiheutti kovan ikävän, mutta hyvin se menee ja varmasti vaavi tulee isänsäkin tuntemaan yhtä hyvin kuin sinutkin, tsemppiä vaan! Se 6kk menee hujauksessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi 2kk lähdön jälkeen. Mies palveli 6kk perhesyistä (vauvan takia siis). Hyvin sujui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan