MARTINA JA ESKO 1
Kommentit (154)
Ja kun kuvassa huulet näytti "luonnottomilta", niin Esko naurahti (kun eihän ne varmaan oikeesti ookaan luonnolliset, vaan silikonia on käytetty...)
vaan kollageenia
Ja samoin näille "Botoxia huulissa" -jutuille :D
Mutta joop, itse asiaan. Mun mielestä Martina ja Esko vaikuttavat mukavilta ihmisiltä. Itselläni on hyvin samankaltainen maku ja pidän suuresti pienistä arjen luxuksista. Hiukan kyllä kadehdin heitä, kun itselläni ei ihan samaan ole varaa, mutta minun katueteni ei ole missään nimessä pahansuopaa. Martina on vielä kaiken lisäksi hurjan kaunis, ja minäkin pidän hänen puheäänestään. Mielellään heihin tutustuisin, enkä pätkääkään sen vuoksi, että ovat julkisuuden henkilöitä.
tulla äidiksi siinä missä kaikilla muillakin naisilla. toki minä en tulisi tuon naisen kanssa toimeen hetkeäkään mutta ei se nyt minua lainkaan haittaa että hän on saanut lapsen. ja uskon kyllä että siitä lapsesta pidetään huolta.
maailmassa on paljon epäkypsempiäkin ihmisiä vanhempina kuin nuo kaksi joten kaikkea hyvää heille
Hän ei mielestäni vaikuta vain temperamenttiselta vaan sen lisäksi äärettömän tyhmältä. Olen itsekin temperamenttinen ja hyvinkin tulinen suomalainen, mutta osaan silti tarpeentullen myös käyttäytyä. Osaan olla tulsitumatta paikoissa joihin se ei sovi ja osaan käyttäytyä ihmistenilmoilla asiallisesti. Jos minua seuraisi kamerat, niin varmasti pystyisin hallitsemaan temperamenttiani vielä normaaliakin paremmin.
Onko mieleesi putkahtanut ajatusta, että ko. ohjelman olisi tarkoitus olla viihteellinen ja että se on mahdollisesti leikattukin niin, että makoisimmat purkaukset tulevat esiin ja tyynemmän kohdat taas leikattu pois?
On todella vaikea löytää hyvää sanottavaa Martinasta. Ehkä se on hienoa, että hän on systemaattisesti haöunnut jtoain (julkisuus) ja tavalla tois toisella hankkinut sen ja pitänyt itsensä pinnalla. Vaikka julkisuus pääsääntöisesti huonoa onkin, mutta ilmeisesti häelle kuitenkin niin tärkeää, että onpahan saanut mitä haluaa.
Tarvitseeko sinun löytää ylipäätänsä mitään sanottavaa hänestä?
Kauniina en osaa häntä pitää, toisaalta en ole nähnyt koskaan luomuna. En mutenkaan osaa pitää kauniina mitään pallotissi, töröhuuli leikeltyjä naisia, joten en vain pysty pitämään Martinaa kauniina! Aivan kauhean näköinen!
ei kai kukaan täysijärkinen voisi olla yhdessä noin huonokäytöksisen ja pilkotun naisen kanssa?
Oma hyväkäytöksisyytesi juuri korostuikin haukkuessasi toista naista pallotissiksi, töröhuuleksi ja aivan kauhean näköiseksi. Jep.
Minäkään en tuota ohjelmaa katsonut.
Olisi voinut helpottaa kommentointiasi, jos olisi tiennyt mistä puhut.
epämiellyttävän kuvan. Tulee mieleen, ettei ole uhmaiässä laitettu rajoja... Mutta voihan tuo olla vaan julkisuusimagoakin. Esko vaikutti sen sijaan mukavalta.
ja ajattelin, että tyhjäpäästä ohjelma tyhjäpäille. KAi näitä martinoita tarvitaan, koska on ihmisiä, jotka katsoo BB.tä ja lukee seiskaa ja katsoo tällaisiakin ohjelmia. Tarvitsevat hekin rahaa ja tämä on heidän ammattinsa, että myyvät itsensä julkisuudelle.
Ei pahan näköinen nainen ja mieskin ihan söpö. Jos olisin nuorempi niin saattaisin tuon näköistä tyyppiä iskettää yhdeksi yöksi.
Ihmiset ansaitsevat juuri sen, mitä haluavat. Eli näitä on juuri niille ihmisille, jotka hakevat elämäänsä sisältöä kaikesta paskasta. Ja he ovat toisensa ansainneet.
Ainoa mikä huolestuttaa, on että vanhemmat tartuttaa lapsiinsa tämän saman tyylin. Aikaa vietetään katsomalla jotain tyrkkyä telkkarista ja odotetaan kieli pitkällä, että se munaa. Samaaan tirkistelynhaluu perustuu muutkin samanlaiset ohjelmat.
Ihan olette Martinanne ansainneet.
katsoiko joku todella tuollaista ohjelmaa?
Oikeasti, teillä oli tv auki ja jäitte katsomaan moista moskaa??
Huh huh, mikä älykkyyden riemuvoitto...
siellä itse täydellisyys kirjoittaa. Mun mielestä on ihan ok jos joku kattoo, taikka sitten ei kato. Mutta onneks täällä palstalla jopa tässä asiassa löytyy taas sellasia "ihmisiä" joiden omat mielipiteet on ainoita oikeita.
Ihan oikeesti, HUH HUH mitä porukkaa tällä palstalla roikkuu. Ja joo, mä käyn itse tällä palstalla sen takia, että saan nauraa just tollasille puupäille.
Itse olen pari kertaa saanut siellä niin hirveää kohtelua (ihan syyttä, parin lääkärin ennakkoluulojen tai vinoiluntarpeen takia) että en ole vuosiin asioinut. Jos jotakin naistenvaivoja on ollut, olen kertonut mitä on tapahtunut, ja pyytänyt ja saanut lähetteen poikkeuksellisesti Naistenklinikalle. Lähetteen kirjoittaja on tajunnut puolesta lauseesta, miksi en asioi Kättärillä. En siis yhtään ihmettele tuota Martinan kokemusta, siellä on ollut uskomattomia idiootteja töissä. Toisesta kerrasta tein valituksen (joka varmaan kadotettiin jonnekin) ja toisella kertaa toinen sairaala (johon päädyin) antoi Kättärille palautetta tuosta asiakkaiden kohtelusta eli siitä, miten keskitytään sairauden hoitoon eikä potilaalle vittuiluun turhasta.
Musta symppis pari, Martinalla on ihana ääni ja Esko vaikuttaa tavalliselta suomalaisäijältä:). Toki ovat vähän ulkonäkökeskeisiä jne mutta niin ovat monet muutkin.
Eli älä viitsi yleistää.
tunsin Eskon aiemmin, silloin kun oli naimisissa edellisen kerran. Oli aina todella sympaattinen ja mukava herrasmies, en usko että on siitä sen kummemmin muuttunut. Martinaa en ole koskaan tavannut, en usko että tulisin kovin hyvin toimeen hänen kanssaan. Kovin keskenkasvuiselta vaikuttaa, mutta se on tietysti vain mielikuva julkisuuden perusteella, todellisuuttahan en tiedä.
Eskon naismaku on kyllä ollut aina tuollainen "tuunattu" versio.
ovat tyypit, jotka alkavat toisiksi naisiksi ja tulevat sellaisilla jutuilla lehtien palstoille, pahoipitelevät, riehuvat kännissä, ovat seiskalehtien kamaa yms.
Niin silloin on kansa ansainnut esikuvansa.
Sääli vain, että siirtävät arvonsa lapiinkin. Näitä tyhjäpäitä on helppo hallita kun media pystyy pyörittämään, miten haluaa.
tyjäpäitä on, jotka laumana määkivät toisen lammaslauman kanssa. Heidän aikansa menee ihan turhaan ja samalla eivät huomaa yhteiskunnan epäkohtia kun täyttävät päänsä keskikaljalla ja martinoita tirkistelemällä.
Samalla he kasvattavat hyvää tyhjäpäälaumaa, joka tyytyy keskikaljapulloon ja telkkariin. Tekee töitä huonolla palkalla, eikä vaadi itselleen mitään, kunhan on vain martinoita tirkisteltäväksi.
Siellä taustalla on fiksumpien hyvä elää ja hoitaa leiviskänsä itselleen kun lammaslauma määkii median pyöritettävänä.
katsoiko joku todella tuollaista ohjelmaa? Oikeasti, teillä oli tv auki ja jäitte katsomaan moista moskaa?? Huh huh, mikä älykkyyden riemuvoitto...
mä näin ihan tarpeeksi niistä mainoksista, mitä tulee joka vitun väliin..
Heidän vanhemmuuttaan tai ulkonäköä en ala ruotimaan sen enempää, hyvä vanhemmuutta voi toteuttaa monin eri tavoin ja jokainen muokatkoon omaa ulkomuotoaan oman makunsa mukaan. Martina vaikuttaa todella vahvaluontoiselta ihmiseltä, pinnalliselta, lapselliselta ja töykeältä. Mielikuvani voi olla ihan väärä vs. todellisuus mutta sen kuvan olen saanut, hän ei anna itsestään empaattista eikä lämmintä kuvaa. Esko vaikuttaa minusta myös yllättävän lapselliselta tuon ikäiseksi mieheksi, leppoisammalta vaan mutta eikös hänkin ole jossain julkkisten nujakassa ollut mukana. Pinnallisen oloisia ovat molemmat ja minäkin ihmettelen tuota yli varojen elämistä ja laskujen päästämistä ulosottoon. Toivon kyllä heille kaikkea hyvää vanhemmuuteen ja parisuhteeseen. Enkä ole keski-ikäinen vaan 25v kolmen lapsen äiti.
Varmaan maksavatkin itse (vaikkakin sitten velaksi, en tiedä)nämä spa-hoidot ja vaunut yms., mutta ohjelmassa nähdyt muut "ylellisyydet", kuten esim. limusiini ja hotelli olivat todennäköisesti tuotantoyhtiön tai niiden firmojen kustantamia. Osa vaatteista voi olla lainaksi annettuja/lahjoitettuja, jotta firman nimi näkyy lopputeksteissä (huomasitteko kiitokset, siellä esim. Klaus K).
katsoiko joku todella tuollaista ohjelmaa? Oikeasti, teillä oli tv auki ja jäitte katsomaan moista moskaa?? Huh huh, mikä älykkyyden riemuvoitto...
mä näin ihan tarpeeksi niistä mainoksista, mitä tulee joka vitun väliin..
Ei mun vitun välissä pitäis kyllä mitään mainoksia olla?? :o
Martinan huulissa selvästi on jotain täytettä. Näyttää aika koppavalta naiselta. Ja niinkuin Kadikin sanoi, jättää jälkeensä kylmän vaikutelman. Ja puhui myös aborteista, siis monikossa todella, kun kaksi vuotta saivat pienokaista odotella ja yrittää.
Martina uskalsi kertoa noista aborteistaan! Kun jo muutenkin on osoitettu epäilyjä hänen äitiyttään kohtaan.
En tuomitse häntä, mutta ihmettelin vaan, kuinka kaiken uskaltaa julkisuudessa kertoa!
Niin eihän se ohjelma livenä tullutkaan, mutta silti ihmettelen. :)
Ja kun kuvassa huulet näytti "luonnottomilta", niin Esko naurahti (kun eihän ne varmaan oikeesti ookaan luonnolliset, vaan silikonia on käytetty...)
vaan kollageenia
Ja samoin näille "Botoxia huulissa" -jutuille :D Mutta joop, itse asiaan. Mun mielestä Martina ja Esko vaikuttavat mukavilta ihmisiltä. Itselläni on hyvin samankaltainen maku ja pidän suuresti pienistä arjen luxuksista. Hiukan kyllä kadehdin heitä, kun itselläni ei ihan samaan ole varaa, mutta minun katueteni ei ole missään nimessä pahansuopaa. Martina on vielä kaiken lisäksi hurjan kaunis, ja minäkin pidän hänen puheäänestään. Mielellään heihin tutustuisin, enkä pätkääkään sen vuoksi, että ovat julkisuuden henkilöitä.
sillähän nekin :)
jaksossa ei ollut mitään ihmeellistä, kauheaa tai erityisen outoa. Ettekö te ihmettelijät koskaan puhu "värikkäästi", kiroa, hassuttele (tyyliin "missä mun ilotulitukset on?"), juhli synttäreitä, osta "turhuuksia"...? En näkemäni perusteella sanoisi, etteivät soveltuisi vanhemmiksi tai olisi siinä jopa hyviä. Nimittäin sellaisiakin vanhempia olen valitettavasti nähnyt...Eivät ehkä ole järjenjättiläisiä, mutta jos on "tyhmä" niin pitääkö sitten olla tylsäkin? Niitä "tyhmiä ja tylsiä" on tässäkin maassa ihan tarpeeksi :D
luulen, että monet kauhistelioista on sellaisia keski-ikäisiä elämäänsä kyllästyneitä ylipainoisia ja huumorintajuttomia perheenäitejä joiden mielestä itsensä laittaminen on jotenkin vauvalta pois. Ja vaunuthan pitää ostaa kirpparilta tai käyttää niitä kolmella lapsella olleita emmalungia. Haluaisin kuulla oikeasti, että millä perusteella haukutte Martinaa huonoksi äidiksi????
Ikää 29-vuotta, elämääni tyytväinen, 50 kiloinen, toimittajana työskentelevä, laitan itseäni joskus, mutta voin olla myös laittamatta (luonnonkaunis) ja vaunut on kyllä kietämättä kolmannella samat kuin edellisilläkin...mutta minä en olekaan materialisti. Toivovat ja hyvännäköiset vaunut menee hyvin vielä yhdelle.
en hauku huonoksi äidiksi, mutta ärsyttävän ja tyhmän oloiseksi ihmiseksi kylläkin :)