Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARTINA JA ESKO 1

Vierailija
07.01.2010 |

Tänne koottua keskustelua ekasta jaksosta.

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä se valittaa siitä ylähuulesta, ku sille on ihan selkeesti tehty jotain :D.

Vierailija
2/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä valkkaan kuvat jossa en näytä maksulliselta"

öö..näyttää maksulliselta ihan koko ajan.

Kannattas varmaa käydä eka leikkaan se naama ja alottaa sit se kuvien valkkaaminen..

harmittaa että tollaiset saa lapsia :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkasti?

Vierailija
4/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOLLASET SAA LAPSIA? Millä perusteella tuut arvostelemaan näiden ihmisten vanhemmuutta? Oletko itse täydellinen? Ja mikä on täydellinen?

Vierailija
5/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä osoitteessa asuivat Kaivopuistossa.Siis tarkasti?

Vierailija
6/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos tuo pari sattuis eroamaan (enkä nyt mitenkään ennusta, mut jos puolet eroaa, niin saattaa sitä paremmissakin piireissä käydä), niin minkähänlainen mahtaisi olla huoltajuustaisto...

Vierailija
7/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä valkkaan kuvat jossa en näytä maksulliselta" öö..näyttää maksulliselta ihan koko ajan. Kannattas varmaa käydä eka leikkaan se naama ja alottaa sit se kuvien valkkaaminen.. harmittaa että tollaiset saa lapsia :´(

Ja kun kuvassa huulet näytti "luonnottomilta", niin Esko naurahti (kun eihän ne varmaan oikeesti ookaan luonnolliset, vaan silikonia on käytetty...)

Vierailija
8/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä valkkaan kuvat jossa en näytä maksulliselta" öö..näyttää maksulliselta ihan koko ajan. Kannattas varmaa käydä eka leikkaan se naama ja alottaa sit se kuvien valkkaaminen.. harmittaa että tollaiset saa lapsia :´(

Millä tavalla ne nyt jotenkin kummallisia olivat? Onhan tuota moni muukin nainen käynyt tekemässä itselleen jotakin ja saaneet lapsia. Mitä ihmeellistä tuossa oli?

Vierailija
9/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esko, missä mun ilotulitukset on?"

Martina on siis tosi vaatimaton yms.

Vierailija
10/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma se oli, olit niin nätti - voi että. Kaunista, suloista ja täydellistä. Ei pahoiteta enempää sun mieltä, joopa joo.

Vierailija
11/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieteri tuntuu olevan olematon, lapsen kanssa sitä pinnaa vaan tarvittas, ettei napsahda väärässä paikassa.

Vierailija
12/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on mulla nyt enemmän järkeä päässä kun tolla bimbolla. Vai onko se sun mielestä viisas?

Sen tietää jo nyt kun vanhemmat on tommosia tyrkkyjä julkisuudenhakuisia niin se lapsi ei saa elää lähellekään normaalia lapsuutta :(

Siitä tulee yhtä koppava ja diiva kun äitinsä, ei opi minkäännäköistä nöyryyttä ym.

Toki sehän on ihan ykkösasia että lapsella on Dolce & Gabbanan rattaat. Eikö se jo kerro että kaikki ei oo kohallaan?

T. 3

Vierailija
13/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martiina käy taatusti lukemassa nämä viestit!

Vierailija
14/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "pinnallisuus" ei sano sitä että on huono vanhempi.

Ja häh? Miten se Martinan luonne nyt vaikuttaa mihinkään? Voin veikata että äkkipikaisia/temperamenttisia äitejä on koko koko hela maailma täynnä. Itsekin kuulun ko. kategoriaan. Ja se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei koskaan menetä hermojaan. (kysykää ensin ukoiltanne, itsellänne tuskin on ihan täysin realistista kuvaa omasta luonteestanne) ;)

Vierailija
15/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martiina käy taatusti lukemassa nämä viestit!

Vierailija
16/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... öö, epätäydellisiä.

Vierailija
17/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina..

Vierailija
18/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että ehkä tossa oli osa näyttelyä tai ainakin liioittelua, jotta ohjelma olisi hauskempi.

Tosin moni 27-vuotias ja vanhempikin voi olla aika lapsellinen vielä, ihmiset ovat erilaisia. Kyllä se oma lapsi sitten kasvattaa.

Mahtavaa muuten, että jollain on varaa käydä day spa -hoidoissa monta kertaa kuussa. Oispa mullakin :)

Vierailija
19/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieteri tuntuu olevan olematon, lapsen kanssa sitä pinnaa vaan tarvittas, ettei napsahda väärässä paikassa.

Mä oon ihan samanlainen raskaana ollessa :) Miehen mukaan mua ei silloin saa päästää auton rattiinkaan :) Eikä ole vaikuttanut ollenkaan siihen millainen olen vauvan kanssa :)

Eikö teillä ole temperamenttia!? :)

Vierailija
20/154 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt täällä voi anonyymisti pariskuntaa arvostella, mutta että kätilö, tuntematta ihmisiä haukkuu tulevan äidin maan rakoon. Säälitti jo Martina..

että haukkuuko se samainen kätilö myös kaikki teiniäidit, juopot, narkkarit jne. en usko, että Martinan lapsella nyt kuitenkaan kaikista huonoimmat lähtökohdat on elämään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän