Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARTINA JA ESKO 1

Vierailija
07.01.2010 |

Tänne koottua keskustelua ekasta jaksosta.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko oikeasti silmää räpäyttämättä vannoa ettette ole omalle miehellenne turhasta ja joutavasta tai aiheesta ja asiasta äyskineet, kiukunneet, napisseet tai nalkuttaneet???

Raskaus ei missään vaiheessa herättänyt minussa mitään hormoniraivoja tms joita joillain on koko 9kk ajan. Niin me ollaan erilaisia, jotkuthan on aivan sekaisin koko raskauden ajan eivätkä pysty yhtään hillitsemään itseään. En pidä itseäni yhtään parempana ihmisenä, minun elimistöni vaan reagoi rauhallisemmin.

Oletko silloinkin hyväntuulinen, kiltti, lempeä ja ihana?? Jos olet, niin onneksi olkoon! Olet täydellinen ja miehesi saa olla onnellinen.

Minä ainakin olen raskanaa tai ei välillä ihme äkäilijä ja tuiskahtelija ja menetän hermoni joissakin asioissa itsekseni ja sen saa muutkin kuulla... Mutta menen kuitenkin itseeni ja pyydän aina anteeksi. Siitä on pidettävä kiinni.

Vierailija
142/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä en kuulemma ajatellut vauvani parasta, kun ei sopinut neuvolan antama aika lomamatkan takia. Joopa joo. Vauvalle on tietysti hirveän haitallista, että joutuu lähtemään äitinsä kohdussa lomalle. Ja vielä sekin, että äiti rentoutuu ja virkistäytyy lomalle. Voi kamala.

Uskon täysin Martinaa, vaikka en hänestä julkisuuskuvan perusteella välitäkään. Äidillä ei vain saa olla mitään omia toiveita. Näin se vain on suomalaisessa terveydenhuollossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko silloinkin hyväntuulinen, kiltti, lempeä ja ihana?? Jos olet, niin onneksi olkoon! Olet täydellinen ja miehesi saa olla onnellinen.

Minä ainakin olen raskanaa tai ei välillä ihme äkäilijä ja tuiskahtelija ja menetän hermoni joissakin asioissa itsekseni ja sen saa muutkin kuulla... Mutta menen kuitenkin itseeni ja pyydän aina anteeksi. Siitä on pidettävä kiinni.

Ei minusta tuollainen ihminen ole täydellinen. Tarkoitin tuolla kommentillani noita raskausajan raivareita, niistä kai Martinan tapauksessakin puhuttiin koska ohjelmassa käsiteltiin nimenomaan hänen odotusaikaansa.

Vierailija
144/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka muu pystyis olee noin kaunis ja hyväs kunnos ku on raskaana?tuskin monikaan...musta martina on kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen...voi kumpa itsekkin olis noin kaunis ja mikä asenne!! vautsi...sanoo just sen minkä tahtoo!! tykkään...ja aijon kyl katsoa kaikki sarjat!

Vierailija
145/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Marie-Anne Aitolehti-Eerikäinen (ent. Kortelampi) (s. 16. heinäkuuta 1982 Helsinki[1][2]) on suomalainen malli ja laulaja. Hän aloitti mallintyöt jo 15-vuotiaana.[5] Aitolehti on voittanut Kalenterityttö 2001 -missikisan ja edustanut Suomea kansainvälisessä Miss Hawaiian Tropic -kilpailussa. Koulutukseltaan Aitolehti on parturi-kampaaja-maskeeraaja.[4] Aitolehti on tehnyt juontoesiintymisiä vuodesta 2002 ja lauluesiintymisiä vuodesta 2004.[6]

Aitolehti tuli laajemman yleisön tietoisuuteen ja julkisuuteen lyhyestä "salasuhteestaan" Alexei Eremenko nuoremman kanssa loppuvuodesta 2004. Hän on myös levyttänyt yhdessä Marika Fingerroosin kanssa Salarakkaat-nimellä singlen Salarakas (2005)

ps.ihmettelinkin mihin ne kuvat menee jotka martinasta otetaan =) : http://www.martinaaitolehti.fi/

Vierailija
146/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita Martinan nimeä muodossa Nartina.

Vierailija
147/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ihmisille mukavia ihmisiä

ovat tyypit, jotka alkavat toisiksi naisiksi ja tulevat sellaisilla jutuilla lehtien palstoille, pahoipitelevät, riehuvat kännissä, ovat seiskalehtien kamaa yms.

Niin silloin on kansa ansainnut esikuvansa". Itse lisäisin siihen vielä tuon velalla elämisen ja aborttien mainostamisen. Niin, ja eikös sillä ollut lähestymiskieltokin? Sitä ei ihan helposti saa! Ja televisiossa "kiroileminen". En voi sanoa muuta kuin TOSI MUKAVA IHMINEN ja symppis! Ja siitä kätilöstähän me emme oikeasti tiedä muuta kuin mitä Martina sanoi. Jos on sanonut, niin miksi?

Mistä me tietäisimme vaikka nainen vetäisi aineita tms? Kätilön haukkuminen voi olla myös

katsojien kalastelua. M saa säälipisteitä ja hyvin puree tämän palstan äiteihin;) Taatusti tämä äiti kiroilee vauvallekkin, kun pinna kiristyy. Ja itsestäni tiedoksi en ole malli, tavis, mutta kiroilen harvoin ja en lasten kuullen;)

Vierailija
148/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ihmisille mukavia ihmisiä

ovat tyypit, jotka alkavat toisiksi naisiksi ja tulevat sellaisilla jutuilla lehtien palstoille, pahoipitelevät, riehuvat kännissä, ovat seiskalehtien kamaa yms.

Niin silloin on kansa ansainnut esikuvansa". Itse lisäisin siihen vielä tuon velalla elämisen ja aborttien mainostamisen. Niin, ja eikös sillä ollut lähestymiskieltokin? Sitä ei ihan helposti saa! Ja televisiossa "kiroileminen". En voi sanoa muuta kuin TOSI MUKAVA IHMINEN ja symppis!

Todellakin.

En oikein tiedä mitä ajattelisin, kun itse luen tällaisia "ovat varmasti ihania ja symppiksiä" jne. ihailevia kommentteja. Siis millä ihmeen perusteella? Eikö ihmisille merkitse yhtään mitään toisten ihmisten teot mielikuvaa luodessaan?

Ensinnäkin Martinasta sai jo tuosta eilisestä tosi pinkeän ja ärtyneen kuvan. Eipä pahemmin hymy karehtinut kasvoilla, eikä mukavia sanoja löytynyt. Joitain kyyneleitä kyllä pusersi sopivassa tilanteessa. Muuten jutut olivat oman navan ympärillä pyöriviä ja narsistisia.

Millä perusteilla te ihmiset oikein analysoitte muita? Miten saa leiman "symppis"? Sitenkö, että on julkisuudessa, vai siten, että puhuu jotakuinkin hyväksyttävää tekstiä tunteistaan vauvaa kohtaan? Tai, että uskaltaa olla röyhkeä? Vaiko kenties ihan sillä, että joku toinen tuntuu arvostelevan!?

Vierailija
149/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan parin ulkonäköä tai elämän tapaa,en ymmärrä miksi joku puhuu että vauva pitäs ottaa pois..julkisuuteen ei ole tullut yhtään juttua jonka mukaan oisivat huonot vanhemmat=)

Mitkään korvakorut ei minua järkytä.Itse esikoisen 20-vuotiaana saaneena,olen varmasti tehnyt asioita jotka järkyttäisivät enenmän kun martinan huulet;)

nim.Kohta 4-lapsen 30-vuotias koti-mamma

Vierailija
150/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoiko joku todella tuollaista ohjelmaa?

Oikeasti, teillä oli tv auki ja jäitte katsomaan moista moskaa??

Huh huh, mikä älykkyyden riemuvoitto...

Vierailija
151/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan yhtä hyviä vanhempia kuin AV mammatkin, ellei sitten hitusen parempiakin. He tietävät olevansa ihmisten suurennslasien alla, joten eivät voi tehdä virheitä, sillä tietävät heti joutuvansa arvostelun kohteeksi.

Ja hienoa, että ihmiset osaavat käyttää hyväkseen sitä, mitä heille on annettu. Kauneutta ja järkeä. Kuinka moni teistä pystyisi pyörittämään jotain firmaa? Ei se ole sitä, että tanssit muutaman tanssin ja sitten taas juhlimaan...siinä on paljon muutakin.

Ja ovathan he hyvin onnistuneet koirankin kasvatuksessa, missä taas moni AV mamma on epäonnistunut...ainakin kun lukee koiria koskevia kysymyksiä.

Toivotan lämpimästi terveisiä perhelle Eerikäinen-Aittolehti

p.s Ihana ohjelma

Vierailija
152/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisen pitää pitää mölyt mahassa ja ajatella saa mitä tahansa.

Kukakohan av-mamma ollut siellä kätilönä?

Mikäli itse olisin kätilö, niin Martina vain piristäisi omaa päivääni, kun muut mammat olisi niin taviksia.

Pidän itsekkkin Martinaa pinnallisena, mutta en sitä hänelle kyllä näyttäisi.

T. Äiti 44v.

Vierailija
153/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolisen on helppo tuomita toisen käytöstä tai ajatuksia.

Jos joku kuvaisi teitä vrk ympäriinsä ja näkistte nämä nauhat myöhemmin, yllättyisitte. Jokaisella meistä on paljon tiedostamattomia liikkeitä, ilmeitä, eleitä ja jopa äänensävyjäkin.

Vaikka itse pitäisi itseään fiksuna ja hyvinkäyttäytyvänä, joku toinen voi olla täysin eri mieltä.

Vierailija
154/154 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän