MARTINA JA ESKO 1
Kommentit (154)
vastaan, mutta minua häiritssee se, että Martina haukkuu kätilöä, joka ei voi puolustautua!. Kätilöhän on voinut sanoa jotain sinne viittaavaa ja Martina vetänyt turhasta herneen nenään ja suurentelee asiaa. Tarkoitan tällä sitä, että Martinan mielestä Kätilö puhui asiattomia.
Tosiasia on se, että jos ottaa esim. tatuoinnnin niin kyllä sitä pitää ajatella, että se on siinä hamaan tappiin asti ja jos ottaa sellaiseen paikkaa, että vaikuttaa epiduraaliin niin kyllä kätilön kommentti on oikeutettu.
Martinan kiukuttelut auton takapenkillä taitaa olla vaan jotain draamaa, taitaa olla draamagueen.
Huvittavinta tämän tyrkkyparin talouden pidossa on se, että heidän unelmansa on olla rikas.
Mutta jättävät vuokrat yms. maksamatta!! Ulosotto kasvaa ja tehdään pimeänä vähän keikkaa ja tuhlataan äkkiä kalliisiin tavaroihin jota näytetään hyvältä.
TODELLISUUDESSA PERSAUKISTA SAKKIA!! Buahahaa.
ja heti jos tulee plussaa, lähtee Harrod'sin cashmere-vauvasetti tilaukseen. Oon säästänyt jo rahat=) Onko siinä siis jotain pahaa ja pyhää äitiyttä loukkaavaa, jos haluaa vähän hemmotella itseään ja lastaan luksuskamoilla? Jos siis on varaa?
Pariskunnasta kyllä huokuu läheisyys ja välittäminen toista kohtaan. Jokainen ottaa välillä yhteen. Hyvin mun mielestä Esko laittaa Martinalle takasin, eikä jää sen tossun alle. Välillä antaa mennä Martinan puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Marttina saa mielestäni ihan turhaan kritiikkiä. Tuskin on keksinyt kätilön kommentteja. Mahtavaa että joku uskaltaa puhua noin avoimesti abortista tai aborteista. Se on niin iso tabu. Minusta on aikuismaista, että ei ole lapsia tehnyt ennen kuin on ollut valmis ja vierellä oikea mies.
Eskolle sopii paremmin raidat tukkaan kuin tuo yks värinen tumma look. Esko oli jotenkin junttimainen. Olen pitänyt häntä komeampana. Mureni kuva... Sympikseltä vaikuttaa.
Innolla odotan mitä ensi viikko tuo tullessaan.
mutta kyllä minusta aikuismaista on se että huolehtii kunnolla ehkäisystä ennen kuin on valmis lapsia saamaan.
ja heti jos tulee plussaa, lähtee Harrod'sin cashmere-vauvasetti tilaukseen. Oon säästänyt jo rahat=) Onko siinä siis jotain pahaa ja pyhää äitiyttä loukkaavaa, jos haluaa vähän hemmotella itseään ja lastaan luksuskamoilla? Jos siis on varaa?
vaikka mulla on aina toi 50. Silti se näytti, että olis ollut vaan kolme sivua kokonaisuudessaan.
per sivu? 3 sivua: 150
Eikös se koira ohjelman alussa käyny tarpeillaan jonkun toisen pihalla?
En yhtää ihmettele kerrosalojen edessä olevia kylttejä, joissa kielletään koiran kusetus.
Tosin se tais käydä TALOYHTIÖN PIHALLA pissalla. Koiran omistajan kun pitäis kerätä ne pökäleet pois, mutta kusta on vaikeempi kerätä. Jos mä olisin koira, ni kyllä mä mieluummin käyn nurmikolla ku asfaltilla!
Mua mietitytti, et missä se koira oli lopun aikaa kuvauksien aikana?
Ja toiseksi, tatuointi alaselässä EI ole este epiduraalille.
Martina oli myös aikaisemmin sanonut,että kätilö oli hänelle törkeä myös toisella tavalla. Hän oli kysynyt,että onko hänen mahdollista saada epiduraali-puudutus,vaikka hänellä (Martinalla) on tatuointi selässä. Kätilö oli vain vastannut "En tiedä,olisit miettinyt sitä silloin kuin otit tuon tatuoinnin" Minusta todella asiatonta keneltäkään.
kun asioista puhuu, mutta niinhän se on ettei kätilö päätä puudutteista vaan anestesialääkäri ja nyrkkisääntönä on, ettei puudutetta laiteta jos juuri sillä kohtaa on tatska. Näitä asioita kannattaa oikeasti miettiä silloin kun tatuointia on ottamassa, että jos puudutuksen haluaa niin silloin ei voi epiduraalipistokohtaan ottaa tatuointia.
Jos iho on hyväkuntoinen niin miksi tatuoinnin läpi ei vois pistää? Aikasemmin kukaan ei pistäny, nyt on tosiaan yksilöllistä. Ehkä kannattais ottaa tatuointi, jossa on oikeassa kohtaa tatuoimaton alue :D
läpi pistetä, eli sitä mustetta (epäpuhtaus) ei saa joutua neulan mukana sinne selkäytimeen tai minne ikinä se neula nyt menikään.
Martina oli myös aikaisemmin sanonut,että kätilö oli hänelle törkeä myös toisella tavalla. Hän oli kysynyt,että onko hänen mahdollista saada epiduraali-puudutus,vaikka hänellä (Martinalla) on tatuointi selässä. Kätilö oli vain vastannut "En tiedä,olisit miettinyt sitä silloin kuin otit tuon tatuoinnin" Minusta todella asiatonta keneltäkään.
kun asioista puhuu, mutta niinhän se on ettei kätilö päätä puudutteista vaan anestesialääkäri ja nyrkkisääntönä on, ettei puudutetta laiteta jos juuri sillä kohtaa on tatska. Näitä asioita kannattaa oikeasti miettiä silloin kun tatuointia on ottamassa, että jos puudutuksen haluaa niin silloin ei voi epiduraalipistokohtaan ottaa tatuointia.
Jos iho on hyväkuntoinen niin miksi tatuoinnin läpi ei vois pistää? Aikasemmin kukaan ei pistäny, nyt on tosiaan yksilöllistä. Ehkä kannattais ottaa tatuointi, jossa on oikeassa kohtaa tatuoimaton alue :D
läpi pistetä, eli sitä mustetta (epäpuhtaus) ei saa joutua neulan mukana sinne selkäytimeen tai minne ikinä se neula nyt menikään.
kaupungin tapa. Joskus telkkarissa vaan oli tästä puhetta ja siinä sanottiin, että nyt alkaa ehkä mieli muuttumaan...toisaalta kaikkee ei tarvii uskoo mitä telkkarissa näkee.
Miksen laittas? häiritseekö?? Onko sitä kuvaa??
katsoiko joku todella tuollaista ohjelmaa?
ihanko tosissasi kysyt ;)
ps itse en katsonut, sädekehä loistaa.
Ja ennenkaikkea mitä Martina on siellä suustaan päästänyt. Esimerkiksi ne abortit ja etenkin jos niitä on useampia, kertoo jo aika paljon ihmisestä! Yhden tai jopa kaksi vielä ymmärtää... Nämä kaikkihan näkyy siellä terveystiedoissa, vaikka Martina ne olikin lahjakkaasti "unohtanut".
Ihmetellä täytyy, miten kestää tuollaista ihmistä vierellään...