MARTINA JA ESKO 1
Kommentit (154)
Se on joko ihan oikea bitch tai sitten esittää vain julkisuudessa sellaista. Eskosta sen sijaan tuli tosi symppis mielikuva. Luulin etukäteen, että on Martinan tyyppinen ilkiö tai vaihtoehtoisesti Martinan orja, mutta mieshän oli leppoisa ja pilkettä silmäkulmassa. Ne kynnet muakin tökki, mutta muuten hurmaava mies.
Musta Martinasta ja Eskosta näkyi, kuinka YHDESSÄ odottavat vauvaa. Martinalla oli ihan tavallisia ulkonäköongelmia muuttuvaan kehoonsa; kenelläpä ei olisi. Martinalla vielä on paineet säilyttää kroppa töiden takia. Esko oli supersuloinen siellä yksityisessä ultrassa ja selkeesti palvoo maata vaimonsa jalkojen alla ja pitää tätä kauniina myös raskaana.
Se, ettei elämänhallinta ole täydellistä, ei tee huonoksi vanhemmaksi. Jos he pystyvät nuo puitteet ylläpitämään niin mikäs siinä sitten. Jos eivät niin kyllä se elämä opettaa. Ilman ilkeitä kommentteja ja kauheeta pahansuopuuttakin.
t. pian neljän lapsen äiti, joka stressaa raskauskiloja ja miettii, saako imettäessä ottaa tatuoinnin vai siirtyykö sekin jonnekin kauas tulevaisuuteen
Martina oli myös aikaisemmin sanonut,että kätilö oli hänelle törkeä myös toisella tavalla. Hän oli kysynyt,että onko hänen mahdollista saada epiduraali-puudutus,vaikka hänellä (Martinalla) on tatuointi selässä. Kätilö oli vain vastannut "En tiedä,olisit miettinyt sitä silloin kuin otit tuon tatuoinnin" Minusta todella asiatonta keneltäkään.
kun asioista puhuu, mutta niinhän se on ettei kätilö päätä puudutteista vaan anestesialääkäri ja nyrkkisääntönä on, ettei puudutetta laiteta jos juuri sillä kohtaa on tatska. Näitä asioita kannattaa oikeasti miettiä silloin kun tatuointia on ottamassa, että jos puudutuksen haluaa niin silloin ei voi epiduraalipistokohtaan ottaa tatuointia.
en kattonut koko ohjelmaa, mutta sen verran kommentoin, että yllätyin Martinan iästä. Näkemieni kuvien / tv-pätkien perusteella olen kuvitellut hänen olevan suurinpiirtein itseni kanssa samanikäinen, eli vähintään 35. Kyllä elämäntyyli taitaa kuluttaa aikalailla.
Ja ennen kuin kukaan alkaa mua mollata, niin ei, en ole missimittainen ja näytän ihan ikäiseltäni perheenäidiltä enkä elättele harhaluuloja ulkonäköni suhteen. Ihan vaan rehellisesti yllätyin, olen koko ajan luullut naaman perusteella vanhemmaksi.
pariskunta on ns. turhia julkkiksia, mutta sitten mietin tarkemmin. He ovat julkisuudessa nimenomaan viihteen puolella, ei heiltä siis tarvitse muuta odottaa kuin viihdettä kansalle, ei järkevimpiä kommentteja päivän polttaviin kysymyksiin politiikasta tai maailman taloudesta ym. Ohjelman viihteellinen puoli on varmasti tarkoin harkittua, vaikka ohjelman kehys onkin vauvan odotus.
Se, että ihminen on turhamainen ulkonäkönsä suhteen, varsinkin kun se on hänen työvälineensä, ei tee ihmisestä suoraan huonoa vanhempaa. Näissä kirjoitteluissa olisi hyvä miettiä asioita pidemmälle. Itse olen ylipainoinen, vanhoissa virttyneissä kamppeissa kulkeva äiti. Lapset on taas aina siistejä ja hyvin puettuja koska käytän vähäiset rahat mieluummin heihin kuin itseeni. Olenko huono äiti, koska ulkonäköni on rähjäinen? Onko Martina huono äiti, kun huolehtii ulkonäöstään?
Näistä kirjoituksista huomaa, että monen ajatuskyky on hämärtynyt sen vuoksi, ettei pidä Martinan julkisuuskuvasta. En minäkään siitä pidä, ei ole koko aikana voinut hänen tekemisensä vähempää kiinnostaa. Mutta kenelläkään ei ole oikeus arvostella hänen tuoretta äitiyttään, ellei oikeasti todella tunne häntä. Julkisuudessa hän voi olla yhtä (työminä) ja kotona äitinä toista (kotiminä).
jaksossa ei ollut mitään ihmeellistä, kauheaa tai erityisen outoa. Ettekö te ihmettelijät koskaan puhu "värikkäästi", kiroa, hassuttele (tyyliin "missä mun ilotulitukset on?"), juhli synttäreitä, osta "turhuuksia"...? En näkemäni perusteella sanoisi, etteivät soveltuisi vanhemmiksi tai olisi siinä jopa hyviä. Nimittäin sellaisiakin vanhempia olen valitettavasti nähnyt...Eivät ehkä ole järjenjättiläisiä, mutta jos on "tyhmä" niin pitääkö sitten olla tylsäkin? Niitä "tyhmiä ja tylsiä" on tässäkin maassa ihan tarpeeksi :D
luulen, että monet kauhistelioista on sellaisia keski-ikäisiä elämäänsä kyllästyneitä ylipainoisia ja huumorintajuttomia perheenäitejä joiden mielestä itsensä laittaminen on jotenkin vauvalta pois. Ja vaunuthan pitää ostaa kirpparilta tai käyttää niitä kolmella lapsella olleita emmalungia.
Haluaisin kuulla oikeasti, että millä perusteella haukutte Martinaa huonoksi äidiksi????
mutta minulle on riittänyt ne kaikki muut reality ohjelmat joissa Martina on ollut mukana (eli lähes kaikki mitä suomessa on edes olemassa :))
Hän ei mielestäni vaikuta vain temperamenttiselta vaan sen lisäksi äärettömän tyhmältä. Olen itsekin temperamenttinen ja hyvinkin tulinen suomalainen, mutta osaan silti tarpeentullen myös käyttäytyä. Osaan olla tulsitumatta paikoissa joihin se ei sovi ja osaan käyttäytyä ihmistenilmoilla asiallisesti. Jos minua seuraisi kamerat, niin varmasti pystyisin hallitsemaan temperamenttiani vielä normaaliakin paremmin.
Kyllä hyvät käytöstavat ovat aivan eria asia kuin temperamenttisuus. Rääpiminen ja muiden haukkuminen (mm. BB:ssä) kertoo vain luonteen tyhmyydestä! Diivailu ja hienostelu moisilla Ö-luokan julkkiksilla on aivan naurettavaa!!!
On todella vaikea löytää hyvää sanottavaa Martinasta. Ehkä se on hienoa, että hän on systemaattisesti haöunnut jtoain (julkisuus) ja tavalla tois toisella hankkinut sen ja pitänyt itsensä pinnalla. Vaikka julkisuus pääsääntöisesti huonoa onkin, mutta ilmeisesti häelle kuitenkin niin tärkeää, että onpahan saanut mitä haluaa.
Kauniina en osaa häntä pitää, toisaalta en ole nähnyt koskaan luomuna. En mutenkaan osaa pitää kauniina mitään pallotissi, töröhuuli leikeltyjä naisia, joten en vain pysty pitämään Martinaa kauniina! Aivan kauhean näköinen!
Esko on antanut minulle jo aiakisemmissa ohjelmissa itsestään ihan symppiksen kuvan. Ei hänkään ehkä ole penaalin terävin kynä...ei kai kukaan täysijärkinen voisi olla yhdessä noin huonokäytöksisen ja pilkotun naisen kanssa?
mutta minulle on riittänyt ne kaikki muut reality ohjelmat joissa Martina on ollut mukana (eli lähes kaikki mitä suomessa on edes olemassa :)) Hän ei mielestäni vaikuta vain temperamenttiselta vaan sen lisäksi äärettömän tyhmältä. Olen itsekin temperamenttinen ja hyvinkin tulinen suomalainen, mutta osaan silti tarpeentullen myös käyttäytyä. Osaan olla tulsitumatta paikoissa joihin se ei sovi ja osaan käyttäytyä ihmistenilmoilla asiallisesti. Jos minua seuraisi kamerat, niin varmasti pystyisin hallitsemaan temperamenttiani vielä normaaliakin paremmin. Kyllä hyvät käytöstavat ovat aivan eria asia kuin temperamenttisuus. Rääpiminen ja muiden haukkuminen (mm. BB:ssä) kertoo vain luonteen tyhmyydestä! Diivailu ja hienostelu moisilla Ö-luokan julkkiksilla on aivan naurettavaa!!! On todella vaikea löytää hyvää sanottavaa Martinasta. Ehkä se on hienoa, että hän on systemaattisesti haöunnut jtoain (julkisuus) ja tavalla tois toisella hankkinut sen ja pitänyt itsensä pinnalla. Vaikka julkisuus pääsääntöisesti huonoa onkin, mutta ilmeisesti häelle kuitenkin niin tärkeää, että onpahan saanut mitä haluaa. Kauniina en osaa häntä pitää, toisaalta en ole nähnyt koskaan luomuna. En mutenkaan osaa pitää kauniina mitään pallotissi, töröhuuli leikeltyjä naisia, joten en vain pysty pitämään Martinaa kauniina! Aivan kauhean näköinen! Esko on antanut minulle jo aiakisemmissa ohjelmissa itsestään ihan symppiksen kuvan. Ei hänkään ehkä ole penaalin terävin kynä...ei kai kukaan täysijärkinen voisi olla yhdessä noin huonokäytöksisen ja pilkotun naisen kanssa?
johtuu siitä tempperamentista....kun kirjottaa niin kovaa kyytiä, että ei sormetkaan pysy mukana :D
Kuten arvata saattoi, M&E olivat varmaan saaneet tarkistaa ja valita näytettävän matskun etukäteen, joten mitään dokumenttia tästä ei tekemälläkään saa. Päinvastoin arvaan, että Klaus Kurjen hotelliyö sviitissä ja limusiini menivät nekin tuotantoyhtiön maksettavaksi...joten se siitä autenttisuudesta ;-)
Ei tässäkään ketjussa monet vastaajista ole niitä "penaalin terävimpiä kyniä", jos katsotaan taitoa ja kykyä itsekriittisyyteen ;-)..
Martina on persoonallinen nuori nainen, joka on tehnyt itsestään brändin. Panostanut ulkonäköönsä rahaa ja on jo valmiiksi kaunis. Se on ihan näin yksinkertaista - miksi siitä täytyy olla kateellinen? Miksi on pakko automaattisesti ajatella, että koska on kaunis, ei voi olla fiksu / hyvä äiti tms.?
Ei tässäkään ketjussa monet vastaajista ole niitä "penaalin terävimpiä kyniä", jos katsotaan taitoa ja kykyä itsekriittisyyteen ;-).. Martina on persoonallinen nuori nainen, joka on tehnyt itsestään brändin. Panostanut ulkonäköönsä rahaa ja on jo valmiiksi kaunis. Se on ihan näin yksinkertaista - miksi siitä täytyy olla kateellinen? Miksi on pakko automaattisesti ajatella, että koska on kaunis, ei voi olla fiksu / hyvä äiti tms.?
vaan hän on ihan itse luonut tyhmän kuvan itsestään! Eikä ilmeisemmin ole juuri kenenkään mielestä myöskään kaunis.
Niin yksinkertaista!
Martina kestä nyt vain kritiikki :) tai älä käy lukemassa jos tuntuu pahalta!
Ei tässäkään ketjussa monet vastaajista ole niitä "penaalin terävimpiä kyniä", jos katsotaan taitoa ja kykyä itsekriittisyyteen ;-).. Martina on persoonallinen nuori nainen, joka on tehnyt itsestään brändin. Panostanut ulkonäköönsä rahaa ja on jo valmiiksi kaunis. Se on ihan näin yksinkertaista - miksi siitä täytyy olla kateellinen? Miksi on pakko automaattisesti ajatella, että koska on kaunis, ei voi olla fiksu / hyvä äiti tms.?
Nyt on kyllä vaikea keksiä MITÄÄN asiaa mistä minä ainakaan olisin hänelle kateellinen....ei en vaan keksi!
Mutta en ole kyllä kenenkään äitiyttä täällä haukkunutkaan, se on ihan turhaa kun en mitään kyseisen henkilön äitiydestä vielä tiedä.
turhuutta, mutta saavat varmaan ihan hyvin rahaa ohjelmasta, joten siinä mielessä ymmärrän motiivinsa. Minustakin pariskunta on melko vanhan näköinen, Esko varmaan mukava, mutta todella ruma.
Voi ei toi kateuskortti taas...mulla ainakin on huoli lapsesta. En ole lukenut mitään lööppejä enkä katsonut ohjelmia, mut mä tiedän, arkikokemuksesta, että ihmiset, joilla on vaikeuksia sitoutua parisuhteeseen (olen käsittänyt et nää ilmeisesti perui kerran häänsä yms?) ja hoitaa raha-asioitaan, kokee vauvan myötä tulevan elämänmuutoksen (tarkat rytmit, jokainen päivä kuitenkin monella tavalla samanlainen, yhdessä enää harvemmin pääsee minnekään jne) ahdistavaksi ja sitovaksi, ja haluavat siitä jossain vaiheessa irtioton, haluavat taas keskittyä itseensä. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, rakastaako lastaan, koska ihan varmasti jokainen äiti (ja varsinkin ne jotka tuntee asioita voimakkaasti) rakastaa lastaan. Sitä arkea on vaan vaikea jaksaa jos on tottunut elämään hetkessä ja itselleen.
mainospätkät tulevasta ohjelmasta.
Ei jaksa kiinnostaa ja häiritsee se Martinan ylähuuli niin paljon, etten voisi edes katsoa.
Miksi ihmeessä ihmiset haluaa paksun ylähuulen?
Olin itsekin kahden vaiheilla katsoa - vai eikö katsoa, koska tiesin, että ohjelma tulee ärsyttämään joka tapauksessa.
Pariskunnan julkisuuskuva ei muuttunut aikaisemman käsityksen perusteella. Pari tuntuu elävän keinotekosta "halivuud" - elämää ( ja velkarahalla vielä).
Jaksosta jäi mieleen Martinan syntymäpäivät, jotka vaikutti ihan väkisin tehdyiltä. Surullista. En haluaisi itse elää noin epäaitoa elämää.
Epäilen hieman kätilön loukanneen tarkoituksella Martinaa. Martina tuntuu tietävän asioista paremmin kuin kukaan muu eikä todennäköiseti kestä kritiikkiä yhtään. Esko vaikuttaa mukavalta ja kiltiltä mieheltä, joka varmasti osaa hoitaa vauvan hyvin, kun äiti korjauttaa rintojaan.
Tosta linkistä Rolf Nordströmin klinikkaan. Siis Martin huuliin on siellä laitettu hyaluronihapot! Olin ihan varma, että huulet on tehty Virossa tai Thaimaassa (järkystä jäljestä päätellen). Onko Rolffi ollu lomalla ja huulia on päässy ruiskuttelemaan joku harjoittelija, Rolffihan on ainakin ollut Suomen parhaita kauneuskirurgeja!
Martti, laita ne uudet tissit sitten jossain muualla kuin Rolffilla, ei ole taso näköjään entisensä :(
käyny tarpeillaan jonkun toisen pihalla?
En yhtää ihmettele kerrosalojen edessä olevia kylttejä, joissa kielletään koiran kusetus.
Tän ketjun läppä on kuin hoitsujen pikkujouluista.
Ikää 29-vuotta, elämääni tyytväinen, 50 kiloinen, toimittajana työskentelevä, laitan itseäni joskus, mutta voin olla myös laittamatta (luonnonkaunis) ja vaunut on kyllä kietämättä kolmannella samat kuin edellisilläkin...mutta minä en olekaan materialisti. Toivovat ja hyvännäköiset vaunut menee hyvin vielä yhdelle. en hauku huonoksi äidiksi, mutta ärsyttävän ja tyhmän oloiseksi ihmiseksi kylläkin :)
Martina oli myös aikaisemmin sanonut,että kätilö oli hänelle törkeä myös toisella tavalla.
Hän oli kysynyt,että onko hänen mahdollista saada epiduraali-puudutus,vaikka hänellä (Martinalla) on tatuointi selässä. Kätilö oli vain vastannut "En tiedä,olisit miettinyt sitä silloin kuin otit tuon tatuoinnin"
Minusta todella asiatonta keneltäkään.