MARTINA JA ESKO 1
Kommentit (154)
huvittaa että ei tarvitse olla paljoakaan englantia kun jo menee pieleen, niin kuin tästä tatuoinnista näkee:
http://img293.imageshack.us/i/englannintaitoisetsalarakkaatr.jpg/
Onhan se tiätty totta että jos on mylly niin sinne on myös usein tie. Ei voi oikein vastaankaan väittää.
Sekin on vähän kyseenalaista että ihminen tulee julkisuuteen sillä että on antanut pimpskukkuuta
jalkapalloilijalle. Toisaalta kuka olisi koskaan kuullutkaan Paris Hiltonista ja Kim Kardashianista ja monesta muusta jos eivät olisi pojille tussua filmillä antaneet. Reippaita tyttöjä oikeastaan.
En kuitenkaan usko että ovat ihan välttämättä huonoja vanhempia. Lycka till vaan.
Martina oli myös aikaisemmin sanonut,että kätilö oli hänelle törkeä myös toisella tavalla. Hän oli kysynyt,että onko hänen mahdollista saada epiduraali-puudutus,vaikka hänellä (Martinalla) on tatuointi selässä. Kätilö oli vain vastannut "En tiedä,olisit miettinyt sitä silloin kuin otit tuon tatuoinnin" Minusta todella asiatonta keneltäkään.
kun asioista puhuu, mutta niinhän se on ettei kätilö päätä puudutteista vaan anestesialääkäri ja nyrkkisääntönä on, ettei puudutetta laiteta jos juuri sillä kohtaa on tatska. Näitä asioita kannattaa oikeasti miettiä silloin kun tatuointia on ottamassa, että jos puudutuksen haluaa niin silloin ei voi epiduraalipistokohtaan ottaa tatuointia.
Jos iho on hyväkuntoinen niin miksi tatuoinnin läpi ei vois pistää? Aikasemmin kukaan ei pistäny, nyt on tosiaan yksilöllistä. Ehkä kannattais ottaa tatuointi, jossa on oikeassa kohtaa tatuoimaton alue :D
IKINÄ en sinne enää jalkaani pistä. Tökerö lääkäri joka haukkui minut ja lapseni (rv22) kun kävi ilmi,että vauvalla on kehityshäiriö (liian pieni kasvi rv nähden).
Kuulema alkoholi aiheuttaa tällaista. Olisin nauranut ellen olisi itkenyt niin etten saanut mitään sanottua!!! Alkoholia kun en käytä ollenkaan,enkä tupakoi tmv.
Lapseni on muuten TÄYSIN terve 5v... syyksi tutkinnan jälkeen paljastui Kättärin laitteiden kalibrointivirhe..... Eka ulrta oli otettu jollain vanhalla koneella ja tää toka uudella jne.
Eskosta: Olen tavannut,mukava mies. En tunne sen paremmin,mutta eikös hänellä nyt kuitenkin ole siellä toisessa kotimaassaan kiinteistöjä yms joita vuokraa ja sukua. Jospa saavat rahaa myös sitä kautta??
Veloista olen lukenut ja se ihmetyttääkin,että miten M&E tyyliset saavat luxustavaroita velaksi,osteteltua velaksi yms jos on ulosotossa velkaa,mut jos "tavis" sitä yrittäisi niin naurettaisiin ulos??
Martinasta: Minusta hän on symppis ja ilmeisesti tanssiryhmänsä pärjää. Joten hyvän bisnesidean on keksinyt. Mitä samaa ei voi sanoa monestakaan AV-mammasta,minut mukaan lukien :D vaikka saisinkin tuollaisen idean niin en varmastikkaan osaisi toteuttaa sitä oikein.
Minusta hän on vähän bimbo,mutta onkos se kiellettyä??? Ja huumorinsa on sarkastista,selvästi. En todellakaan ottanut todesta puheitaan ilotulituksista tmv. Itse puhun samallalailla just esim lahja tmv tilanteissa. "Missä mun mersu?" tai "VAAn 10 timanttia" on ihan tyypillisiä,tavallisella äänellä ;) Noista en nyt mitään päätelmiä vielä tekisi :D
Mä en tajua miks ihmisillä on niin hillitön halu liiskata Martina maanrakoon...
kumpaakaan vanhempana. Esko vaikuttaa symppikseltä ja oikein kiltiltä mieheltä. Joku kommentoi, että Esko on aika lapsellinen ikäisekseen (noh, koskas miehet aikuisia olisikaan ;) ). Rauhallisuus tällä miehellä varmaan täydentää Martinan räjähtäväisyyttä.
Martina ehkä kuvittelee tämän ohjelman muuttavan heidän julkisuudenkuvaansa parempaan suuntaan?! Ekasta jaksosta en voi sanoa, että se näin tekisi, saatika se tokan jakson raivoomiskohtaus siellä autossa. Kyllä mulle ainakin tulis mieleen ehkä käyttäytyä ikäni vastaavalla tavalla jos kerta telkkarissa pärstä näytetään.
Ulkonäkökeskeisyydenkin vielä ymmärrän, koska molemmilla on vartalosta kehkeytynyt myyntivaltti.
(Tiina Jylhä anto olettaa, että kaikki rupsahtaa raskautensa aikana jos ei käy salilla, hieman yleistävää ja raivostuttavaa).
Martinalle toki pisteet siitä, että kuntoilee, sillä treeni näytti aika tiukalta minusta.
Toivottavasti Martina huomaa äitiyden myötä, että hän ei ole maailman napa ja kasvattaa lapsestaan (kera Eskon) nöyremmän ihmisen mitä itse on.
Katsotaan mitä ensi jakso tuo tullessaan. Kaikkea näkemääni en aio uskoa (esim. se kätilö juttu), sillä niin se metsä vastaa ku sinne huutaa!
Tuleeko uusintana?milloin tulee toinen jakso
Sulle vai? Mitä se on tehny? KERRO!
korkeet korkkarit jalassa! =)
hemmetti täällä puskassa vaan verkkarit ja lenkkarit niin kätsyt.
ihan turha huudella että on tyhmä tms, jos joku sitä ohjelmaa katsoo ja sitten itse kirjoittaa täällä! mun mies sanoo tätä palsataa aivottomat mammat, itse muistin että se oli aivot vapaalla. siksi siis katson muitakin tosi tv sarjoja, eipä mulla varmaan suuria murheita sit elämässä :)
on tyyniä,tasaisen harmonisia jotka eivät saa kohtauksia miehelleen autossa,eivät kiroile,eivät hanki luxustavaroita vaikkei aivan olisi varaakaan JA ovat samalla surkeita äitejä??
Itse sain esikoisen 21v iässä ja voin sanoa,että olin varmaan lapsellisin äiti ikinä :D Silti lapsestani kasvoi tasaisen ihana ihminen joka nyt 20v on itsenäinen,selväjärkinen ja sanoo aina tienneensä ainakin olevansa rakastettu.
Mun lapsi näki äitinsä saavan itkuraivareita kun ei ollut rahaa ostaa sitä mitä halusi,kuuli äitinsä kiljuvan iskälle puhelimessa kun iskä myöhästyi taas,näki äitinsä meikkaavan 40minuuttia aamuisin ja jumppaavan iltaisin 1h jotta pysyis timminä ja ois aina nätti.
Kaikenlaista mikä nyt 40v naurattaa :D Mutta oli NIIN tärkeää silloin!!!
Ja kuitenkin lapsestani tuli hyvä aikuinen. Ja hyvin kasvattettu ja aina on hyvin huolehdittu ja rakastettu.
Olisiko minun pitänyt toimia toisin? Ei minun mielestäni.
korkeet korkkarit jalassa! =)
hemmetti täällä puskassa vaan verkkarit ja lenkkarit niin kätsyt.
ihan turha huudella että on tyhmä tms, jos joku sitä ohjelmaa katsoo ja sitten itse kirjoittaa täällä! mun mies sanoo tätä palsataa aivottomat mammat, itse muistin että se oli aivot vapaalla. siksi siis katson muitakin tosi tv sarjoja, eipä mulla varmaan suuria murheita sit elämässä :)
Voitteko oikeasti silmää räpäyttämättä vannoa ettette ole omalle miehellenne turhasta ja joutavasta tai aiheesta ja asiasta äyskineet, kiukunneet, napisseet tai nalkuttaneet???
Hyvä täällä on nyt kauhistella Martinan kiukkua mutta jos piilokamera kyttäis oman olan takana niin olisiko se muka mahdotonta ettei siellä vilahtelisi toisinaan äkäilevää, väsynyttä ja kiukkuista naista?
Mä voin kyllä kaikella rehellisyydellä sanoa että itsellänikin tulee kiukuttua aina välillä miehelle ihan typerästi ja anteeksi se on välillä pyydeltävä omaa kiukkuani ja ärsyttävyyttäni.
Mutta noin muuten Martina vaikuttaa vähän liian turhamaiselta naiselta minun makuuni... Jos ei oikeasti ole rahaa mällätä huippuvaunuihin yms. niin pitäis elellä varojensa mukaan. Ja toi narina luonnottomasta huulesta! No joo-o. Saattaa näyttää huuli luonnottomalta kun on sitä vähän luonnottomasti pullautettu. Ja miten joku jaksaa piitata kenenkään, edes itsensä 27v synttäreistä noin paljon?? :D En arvostele Martinaa äitydestä mutta olen sitä mieltä että kyllä kasvu äitinä on paikallaan ja kuuluu asiaan... enää ei ole oma napa ja merkkireleet elämän tärkein asia... TOIVOTTAVASTI!
Sulle vai? Mitä se on tehny? KERRO!
ja aika päällekäyvän kuvan antoi myös tässä "fakta"ohjelmassa
Onhan se tiätty totta että jos on mylly niin sinne on myös usein tie. Ei voi oikein vastaankaan väittää.
joku vielä löysi tuon legendaarisen kuvan :-D
There is a road -tatuointi on upea, miksi ihmeessä peitti sen mustalla töherryksellä? Tuo kuvaa häntä niin täydellisesti.
Näin muinoin pilapiirroksen tuosta sanonnasta, nimenomaan tuossa muodossa mill - road, hollantilainen tekele jossa todettiin että pakkohan sinne myllylle on tietä pitkin mennä. Martina lienee vienyt samaisen teoksen tatuoijalle mukanaan. Kuka tuon suostui tekemään???
kuinka niin?
taitaa kaikki muut täällä olla?!
Voitteko oikeasti silmää räpäyttämättä vannoa ettette ole omalle miehellenne turhasta ja joutavasta tai aiheesta ja asiasta äyskineet, kiukunneet, napisseet tai nalkuttaneet???
Raskaus ei missään vaiheessa herättänyt minussa mitään hormoniraivoja tms joita joillain on koko 9kk ajan. Niin me ollaan erilaisia, jotkuthan on aivan sekaisin koko raskauden ajan eivätkä pysty yhtään hillitsemään itseään. En pidä itseäni yhtään parempana ihmisenä, minun elimistöni vaan reagoi rauhallisemmin.
ja sen tiuskahduksia. Aina jotain sanottuaan odotti pelästyneen näköisenä, tuleeko hyväksyvä vai ärtynyt vastaus.
Ja Esko vaikutti myös keharilta tuijottaessaan usein ihanaa vaimoaan suu auki ihastuksesta.
Martinan huulet:
http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/huulten-muotoilu/index.sht…
Siis miksi joku laittaa tuollaiset, ne näytti siinä ohjelmassakin, ihan kuin se huuli olisis jotenkin ylisuuri/venynyt, ei kovin hyvää mainosta.
Nuo näyttivät ohjelman perusteella olevan aika perusporukkaa, varmasti ihan yhtä hyviä vanhempia kuin me muutkin. Ei Martina ole ehkä samanlainen perus-pirkko kuin meikäläinen, mutta miksi erilainen tapa olla ja elää yritetään tämän tyyppisillä palstoilla heti nähdä huonoksi?
Eiköhän keskitytä enemmän siihen miten kukin meistä olisi yksilöllisellä tavalla onnellinen ja vähemmän arvostelemaan muita..Ja TV:ssä on kanavanvaihdon mahdollisuus. Relatkaa nyt hyvät ihmiset.
Martinan huulet:
<a href="http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/huulten-muotoilu/index.sht…" alt="http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/huulten-muotoilu/index.sht…">http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/huulten-muotoilu/index.sht…;
Siis miksi joku laittaa tuollaiset, ne näytti siinä ohjelmassakin, ihan kuin se huuli olisis jotenkin ylisuuri/venynyt, ei kovin hyvää mainosta.
Kai hänellä oli tarkoitus että huulet näyttävät isoilta ja tekosellaisilta kun niihin kerta on halunnut jotain fyllinkiä laittaa. Olishan se onnetonta jos mitään ei toimenpiteen jälkeen huomaisi.
Yrittäisit Martina edes kirjoittaa vähemmän läpinäkyviä kehuja itsestäsi :D saattaisivat jopa mennä läpi!