Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan elisit seksittömässä suhteessa?

Vierailija
03.01.2010 |

Kauanko jaksaisit elätellä toivoa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita juttuja (hyvien pitkien liittojen mahdottomuudesta) suoltavat ihan omaksi lohdukseen sellaiset, joilla on suhde solmussa ja pettämiskriisi jo lyhyen liiton jälkeen.

Vierailija
22/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia hermostuin tosi piankin, kun pelkäsin etten koskaan saisi sillä menolla lapsia.

Meillä on kyllä seksiä eikä se ole mitenkään kamalaa, mutta en sitä myöskään kaipaisi. Tarjoan miehelle seksiä jotta se tulisi iloiseksi, en itseni takia. Vähän niin kuin että laitan sille ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun järjellä ajattelee niin onhan muut asiat tärkeämpiä mutta ottaahan tämä päähän kun mies ei seksiä halua ollenkaan:( Nytkin pari kk taukoa taas ja itsellä jatkuvasti paha mieli asian johdosta. Mutta kun vaihtoehdot ei tässä kovin hyvät ole: pettäminen tai perheenrikkominen. Tai sitten tämä nykyinen tila jossa ei kärsi kukaan muu kuin minä.

Vierailija
24/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syynä olisi se, että miehen tunteet on minua kohtaan hiipuneet niin mitä sitä enää roikkumaan yhdessä.

Mutta jos syynä olisi joku psyykkinen tai fyysinen syy niin sitten en miestä jättäisi.

Jos syynä sairaus tai vastaavaa, ei se olisi mikään kynnyskysymys.

Jos seksi vaan hiipuisi ja ainut syy olisi se, ettei mieheni haluaisi minua enää, niin eipä siinä varmaan kauaa kannattaisi rimpuilla. Enpä oikein keksi syytä, miksi olisin yhdessä ihmisen kanssa, joka ei vaikkapa muutamaan kuukauteen tuntisi mitään seksuaalista vetoa minuun. En eläisi silloin enää parisuhteessa vaan kaverisuhteessa. Olen hyvin seksuaalinen ja niin on onneksi miehenikin, tosin en mitään "kertaviikossa" miestä olisi ottanutkaan :)

Vierailija
25/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sairas tai ei.

Vierailija
26/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen asiakkaansa ovat juuri noita "kerran kuussa"vaimon kanssa miehiä.. Joilla menee muuten hyvin, mutta vaimo ei vain jaksa....

Vierailija
27/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika haittaisi vaikka mies kavis seuralaispalvelussa palveluja hakemassa, kunhan se ei vaikuittaisi meidan perhe-elamaan. nuorena sita oli kun pupu, seksia paivittain.. niin ne ajat ja hormoonit muuttuvat!

Vierailija
28/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 8

Vierailija
29/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä 6 x päivässä. Aamuisin, klo 12, 15,18,20 ja ennen nukkumaan menoa.

Perseseksiä vähintään 2x viikossa, yleensä viikonloppusin. Kiitos.

T: ViiksekäsMies

Vierailija
30/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden voisin kestää. Sitten vaihtaisin miestä.

Vierailija
31/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä 6 x päivässä. Aamuisin, klo 12, 15,18,20 ja ennen nukkumaan menoa. Perseseksiä vähintään 2x viikossa, yleensä viikonloppusin. Kiitos. T: ViiksekäsMies

Vierailija
32/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilman syytä ollut 2vk tauko ja erokin käynyt mielessä jollei meno muutu. Mitäs piti ottaa haluttomampi mies, kun itse tarvitsisi 5-7krt viikossa. Normaalisti kuitenkin jaksanut edes emännän tyydyttää.

Vierailija
33/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä, eihän se vielä ole kokonaisuutta ajatellen pitkäkään aika... Saas nähdä, koska/jos miestä alkaa taas kiinnostaa.

Vierailija
34/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä 6 x päivässä. Aamuisin, klo 12, 15,18,20 ja ennen nukkumaan menoa.

Perseseksiä vähintään 2x viikossa, yleensä viikonloppusin. Kiitos.

T: ViiksekäsMies

Voin kuvitella sinut moottoripyöräpoliisin kypärä päässä ja aurinkolasit silmillä vaatimassa joka viikkoista perseseksiä. Luoja miten säälittävää O_o

Vierailija
35/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut siihen, että seksielämä on säännöllistä ja hyvää, ei tietenkään haluaisi olla ilman. Jos mieheni sairastuisi tai minä itse sairastuisin, voisin olla ilman, eikä rakkauteni muuttuisi, mutta jos mieheni alkaisi pihtaamaan ja käyttäytymään muutenkin huonosti minua kohtaan, en pitkään katselisi. Olen hämmästyksellä kuunnellut työkaverimiesteni kertomuksia pihtaavista vaimoistaan ja en voi kuin ihmetellä, että miten se seksi voi muka niin vastenmielistä olla? Ehkä heidän miehensä ovat surkeita sängyssä.

Vierailija
36/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki raskausajat sai olla rauhassa.

Vierailija
37/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän naimisissa. Meilläkin oli alkuun seksiä useamman kerran päivässä, mistä se luonnollisesti hiipui ja nyt harrastetaan seksiä 3-4 kertaa viikossa, kuten ollaan tehty jo usean vuoden ajan. Minä haluan miestäni ja hän minua ja se tuntuu äärettömän hyvältä. Meillä oli taannoin vaikea aviokriisikin, mutta sekään ei vienyt seksihaluja, mikä varmaan osaltaan auttoi meitä pysymään yhdessä ja löytämään toisemme uudelleen. Nyt olemme taas kuin vastarakastuneita, tosin seksihalut eivät enää ole sillä monta kertaa päivässä -tasolla, kun pitää töissäkin käydä ja lapsia hoitaa. Meilläkin siis pikkulapsiarki vie osansa, mutta kyllä muutaman kerran viikossa löytyy hetki seksillekin. Mitään tuntien sessioita emme harrasta, mutta ihan sellaiset pikaisetkin tuntuvat hyvältä ja vahvistavat yhteenkuuluvuuden tunnetta. Mekin olemme perhe, mutta myös onnellinen aviopari.

että miten pitkissä parisuhteissa nämä "pari kuukautta katsoisin ja sitten jättäisin miehen" ihmiset oikein elävät? :)

Itse olen ollut mieheni kanssa kimpassa jo yli 12 vuotta. Alkuun suhde oli tosi kiihkeä, seksiä oli monta monituista kertaa päivässä. Siitä sitten vuosien kuluessa on pikkuhiljaa hiipunut ja harventunut, lapsen synnyttyä 1½ vuotta sitten on ollut melko hiljaista sänkyrintamalla :) Mutta se ei tiedättekö haittaa tippaakaan. Me rakastamme mieheni kanssa toisiamme, olemme vaan väsyneitä pikkulapsiarkeen ja töihin. Seksiä on, mutta sitä on harvoin (kerran/pari kuussa). Ei silti tulisi pieneen mieleenkään erota miehestä. Herranen aika, me ollaan perhe! Ei perhettä rikota ja jätetä sen vuoksi, ettei kumpikaan jaksa heiluttaa lakanoita kovin tiheästi! Itse uskon että kunhan koittaa aika jolloin univelat ym. helpottaa, jaksaa seksikin taas kiinnostaa toisessa mittakaavassa.

Vierailija
38/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä silloin tällöin, mutta ei siihen välttämättä miestä tarvita, oma apu on kivaa ja nopsaa ja aina nappisuoritus. Kyllä mullakin silloin nuorempana oli jo katastrofi jos ei ollut seksiä pariin viikkoon, mutta sekin liittyi lähinnä siihen että pelkäsin etten enää kelpaa. Olen nyt 37v enkä enää niin seksuaalinen mikä on hassua kun seksi on nyt parempaa ja vapautuneempaa kuin koskaan. Ongelmia tietty tulee jos toinen kokee tarvitsevansa seksiä puolison kanssa ja toinen ei. Silloin on vain tultava puolitiehen vastaan. Onneksi mulla ja miehellä haluttomat kaudet tuntuvat olevan aina samoihin aikoihin.

Vierailija
39/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin. Olen korvannut seksin herkuttelulla. Lopputuloksen arvaatte...

Vierailija
40/57 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin seksuaalinen ihminen, kyllä varmaan vuoden pystyisin hyvinkin olemaan ilman. Mutta jos nyt yhtäkkiä mies lakkaisi kiinnostumasta, niin kyllä pohtisin syytä. Jos miehestä tulisi jostain syystä kyvytön (sairaus tai loukkaantuminen), niin en sitten tiedä, että mihin se vuosien saatossa johtaisi, alkaisinko kaivata seksiä jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme