Kuinka kauan elisit seksittömässä suhteessa?
Kommentit (57)
Sitten kerran päivässä. Sitten kerran tai kaksi viikossa. Sitten kerran kuussa. Nyt ei ollenkaan. En tiedä kauan kestän tätä. Ehkä vielä 3kk menee. Avioliittoa takana jo 26 vuotta.
esim. sairauden (masennus, syöpä tms.) takia voisin sietää hyvinkin pitkään. Jos vaan toista ei kiinnostaisi eikä olisi mitään valmis asialle tekemään, niin ehkä vuoden.
Mä voisin helposti elää koko loppuelämäni noiden kanssa, ilman seksiä.
Jos yhdyntä ei olisi mahdollista, niin jäisi kuitenkin pitkät suutelot, kosketukset, puraisut, silitykset, kuiskaukset, halaukset, ihailut jne.
ja edelleen olemme yhdessä. Rakastuneita, onnellisia. Siis yhdessä jo 14 vuotta, 12 vuotta ilman seksiä. Siinä välissä on ollut vain pari yhdynnän yritystä.
Mieheni ei halua seksiä. Hän haluaisi haluta, mutta ei halua. Minulla on ollut pari suhdetta viime vuosien aikana, mutta oman seksihaluni sain tasoittumaan ehkäisypillereillä. Tyydytän itseäni käsin satunnaisesti, ehkä jonkun kerran kuussa.
Olen tilanteesta surullinen, mutta ei tulisi mieleenikään rikkoa liittoamme. Rakastan miestäni, ja hän on hän vain myös noiden huonojen puoliensa kanssa. Itsessänikin on niin paljon vikoja ja puutteita, että ennemminkin ihmettelen miten hän kestää minuta.
Ja kyllä, olemme hakeneet apua "tilanteeseemme".
Seksitön suhde olisi taivas, ihanaa!
Ei homo muutu heteroksi. Homo on aina homo. Voisit ehkä rohkaista mietäsi löytämään itsensä, se on vähintä mitä voit tehdä hänelle.
ja edelleen olemme yhdessä. Rakastuneita, onnellisia. Siis yhdessä jo 14 vuotta, 12 vuotta ilman seksiä. Siinä välissä on ollut vain pari yhdynnän yritystä.
Mieheni ei halua seksiä. Hän haluaisi haluta, mutta ei halua. Minulla on ollut pari suhdetta viime vuosien aikana, mutta oman seksihaluni sain tasoittumaan ehkäisypillereillä. Tyydytän itseäni käsin satunnaisesti, ehkä jonkun kerran kuussa.
Olen tilanteesta surullinen, mutta ei tulisi mieleenikään rikkoa liittoamme. Rakastan miestäni, ja hän on hän vain myös noiden huonojen puoliensa kanssa. Itsessänikin on niin paljon vikoja ja puutteita, että ennemminkin ihmettelen miten hän kestää minuta.
Ja kyllä, olemme hakeneet apua "tilanteeseemme".
olisi muutenkin huonossa kunnossa niin tarvittaessa lopun ikääni. Uskon oikeasti että voisin psyykata itseni jättämään seksin kokonaan pois.
Tai joku muu vastaava syy niin voisin.
Jos taas miestä ei vaan huvittaisi niin tahtoisin jutella asiasta ja korjata tilanteen. En usko että seksittömyys meitä eroon ajaisi minun puoleltani.
Tosin vaikea on kuvitella, mun mies tahtoisi vaikka 5 x vuorokaudessa. Saan aina kun tahdon. Miehelle on tehnyt hitusen tiukkaa seksittömämmät kaudet esim. kun olin raskaana ja synnytyksen jälkeen...
itse voisin olla ilman seksiäkin. Mulla on jo kaikkea iso talo 4 autoa ja rahaa niin paljon ettei tarvi tehdä töitä ikinä. Seksi on ollut mulle aina väline asioiden saamiseen. Ei kiinnosta seksi enää, kun on jo kaikkea.
Annan ukolle kerran viikossa niin pysyy rauhallisena.
Olen verrattain komea liikemies ja ottajia riittää. Jos vaimo ei hoida velvollisuuksiaan niin haen niitä muualta. Itsetuntoni perustuu viikottaisen seksin määrään. Olen toistaiseksi komea uros, eikä seksin määrästä voi valittaa.
kovin kauan haluaisi olla ilman. Onneksi meillä on tuokin puoli suhteesta ihan kunnossa, tosin nyt ehdimme sekstata vähän vähemmän, kun toinen lapsi on ihan vauva vielä ja elämässä on omat kommervenkkinsä, mutta se menee pian ohi ja saamme tahdin vähän tiuhemmaksi.
Olin ihan järkyttynyt, kun kuulin, että tuttavapariskunnalla ei ole ollut seksiä häiden jälkeen eli moneen vuoteen! Sitä ennenkin kuulemma vain muutaman kerran. En käsitä!
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 16 vuotta ja pahimmillaan on raskauden lopulla/synnytyksen jälkeen mennyt pari viikkoa ilman. Kyllä seksi on meille yksi tärkeä läheisyyden muoto ja siitä saamme yhteistä nautintoa, kuten parisuhteessa kuuluukin mielestäni. Totta kai olemme myös parhaita kavereita, eihän ne asiat toisiaan pois sulje sentään, kuten jotkut tuntuvat ajattelevan!
suhteessa ei ole seksiä, on se enemminki kaveruus suhde ja kavereita riittää, joten, etsisin kyllä itselleni puolisoa, enkä kaveria, joten minun suhteeni loppuisi seksittömyyteen. Ei seksiä silti aina tarvitse olla, pää-asia, että kumpikin sitä kuitenkin haluaa aina silloin tällöin... Ja jos seksiä ei ole niin kuitenkin jos saisi puhuttua että miksei ja olisi ymmärrettävä syy niin kyllähän se muuttaisi suhtautumista seksittömyyteen, mutta tuskin voisi vuosia olla ilman...Kyllä siinä tuntuis naisellisuus häviävän ja se ettei toinen halua niin tuntuuhan se pahalta. Itse ainakin haluan intohimoa parisuhteeseen.
Pidempi aika käy omalle itsetunnolle. Minusta on mukavaa olla seksuaalisesti haluttava.
Seksiä aloin harrastamaan jo 12 vuotiaana. Nyt 33 vuotiaana on kaikki koettu. En saa mitään seksistä. Raskaaksi tultuani tajusin, että tässä se oli. Tämän takia olin nainut niin monen kanssa.
Jos joku on joskus kuullut " valaustuksesta " niin sitä voisi kuvailla niin. Seksin ainut tehtävä on lapsien teko. Jotkut tunne vammaiset (minä mukaan luettuna) käyttävät seksiä kuin huumetta. Se tuhoaa suhteita ja ihmisiä sisältä päin. Seksi nautinnon hakuisena tuhoaa ihmisen persoonaa.
Toivottavasti valaistus pitää pintansa vuosia eteenpäin.
masturboin mieluummin kuin olen mieheni kanssa. Mieheni kalu ei värise eikä kestokaan ole kummmoinen.
Mieheni ei masturboi koska, se on hänestä homoa. Ei voi sietää omaa miehen kättä omalla kalullaan. Minusta tuo oli hyvä perustelu joten lupasin runkata häntä kerran kuussa.
Kyllä minä koko elämäni kykenisin olemaan seksittä mutta en dildoitta.
oikea ei tunnu miltään kun on päässyt maistamaan kunnon värinävääpeliä!
masturboin mieluummin kuin olen mieheni kanssa. Mieheni kalu ei värise eikä kestokaan ole kummmoinen.
Mieheni ei masturboi koska, se on hänestä homoa. Ei voi sietää omaa miehen kättä omalla kalullaan. Minusta tuo oli hyvä perustelu joten lupasin runkata häntä kerran kuussa.
Kyllä minä koko elämäni kykenisin olemaan seksittä mutta en dildoitta.
Seksi on aika ihanaa ja jotakin erityistä välillämme. Kumppanuutemme kuuluu tietysti paljon muutakin. Seksi ja läheisyys on kummankin mielestä mahtavaa, että saa olla toiselle niin hyvä kuin ikinä haluaa! Se ei ole keneltäkään pois.
Jos yhdyntä ei olisi mahdollista, niin jäisi kuitenkin pitkät suutelot, kosketukset, puraisut, silitykset, kuiskaukset, halaukset, ihailut jne.