Onko teillä Ikeasta ostettu keittiö? Onko se hyvä?
Keittiöremppa siis alkamassa näin vuoden aluksi. Ikeassa olisi yksi sopiva keittiö"tyyli", mutta usklataako Ikean keittiötä ottaa? Hajoaako heti käsiin ja onko siinä muita huonoja puolia?
Kommentit (51)
tiiraillut ikean keittiöitä ja todellakin voi ostaa pelkkiä ovia ilman runkoa! Jos joku ei usko niin kannattaa käydä siellä ikean sivuilla.
On minulle ainakin ihan se ja sama onko keittiökaapin runko sahattu ruotsissa vai Suomessa Pohjanmaalla.
Eli ei kannata olla kovin ennakkoluuloinen.
Meille se ainakin maksoi aikanaan pitkän pennin.
Kyllä nyt jälkimmäisessä remontissa moneen kertaan mietittiin sitä vanhan kodin keittiöremppaa jossa itku tuli monta kertaa ja oli suosittu kotimaista ja maksettu itsemme kipeiksi.
Missä on yhteiskuntavastuusi? Suosimalla kotimaista, turvaat suomalaisille työpaikkoja. Harmillista, että keittiökauppanne on ollut epäonnista, mutta juuri kaltaistesi edullissimman perässä juoksevien vuoksi moni kotimainen yritys joutuu vähentämään työntekijöitä. Joskus kannattaa ajatella omaa kukkaroa pidemmälle. Toivottavasti sinäkin teet siellä ruotsalaisessa keittiössäsi suomalaista lähiruokaa ja turvaat töitä suomalaisille ja elävän maaseudun.
oon ihan tyytyväinen, kaikki on ihan kasassa edelleen. Ainoa, mitä kannattaa miettiä on, että ottaako kodinkoneet jostain muualta, noin Whirlpoolit ei oo mitään markkinajohtajia ja ihan syystä. Mutta kaapistot, laatikostot yms on aivan kuin uutena, mitään kulumista tai väsymistä ei ole ollut.
minulla on kys. merkin v. 93 ostettu mikro ja v. 95 ostettu pesukone, jotka toimii täyttä päätä. Onko laatu sitten heikentynyt sen jälkeen?
On heikentynyt. Minullakin oli v. -93 ostettu pesukone ja sen rikkouduttua yli 10 v. käytön jälkeen ostin uuden saman merkkisen. Se kestikin sitten enää 3 v ja oli pakko vaihtaa, kun oli ihan p***na. Vaihtui muuten merkkikin samalla.
ainakin meillä. Ihmettelen sitä Petra-keittiön omistajaa, joka väitti sen olevan halvin, on kyllä kalleimmasta päästä. Jos vertaan ikean hintaan, niin puolet tuli hintaa lisää Petralla. Ja ihan samaa lastulevy-kamaa niillä on
kokovaihtoehtoja, ei saatu meidän keittiöön ikean malleista millään järkevää keittiötä. Neuvo- ja hintaa vertailimme sekä Ruotsin että Suomen Ikean ja 5 muun toimittajan kanssa. Jopa ihan pieneen (yksiön) keittiöön ei kannattanut Ikeaa ottaa. Ikean keittiöt eivät ole mitään edullisia.
WC:n kaappi meillä Ikeasta ja mennyt vuodessa pilalle vaikka ei ole suoraan veden kanssa kosketuksessa, mitä nyt joskus käsisuihkusta saattaa muutama pisara kaapin kylkeen tipahtaa.
Heissan,
Pitää kanssa kirjoitella kun Ikeasta tullut niin hot-kamaa =) ja itsekin olen ostellut sieltä paljon ja moneen huonekaluun olen ollut tyytyväinen jos on ottanut vähän kalliimmasta päästä mutta minulla on ollut nyt kolme vuotta Ikean keittiö kalusteet ja tässä vaiheessa huomaa että ois pitänyt ottaa laatua sillä ruuvit irtoilee, levyt turpoilee jne. eli ei ehkä ihan sitä mitä ois voinut saada muualta. Muuten toimivia olleet monet heidän kalusteista eli niistä kehuja! t. yks täältä espoon perukoilta
miten takuuasiat on toimineet erityisesti kodinkoneissa?
Ikean keittiö noin 6-7 vuotta ja hyvä on edelleenkin. Jonkin verran on lieden viereisen yläkaapin alareunassa vesihöyrystä johtuvaa kuprua, mutta sitä nyt olisi tullut kalliimpaankin oveen. Kaikki liut roimiat moitteettomasti eikä mikään paikka repsota. Ei siis mitään moittimista.
ei todellakaan ole 60000€/vuosi. Itse tienaan n. 20000€/vuosi tällä alalla. Pohja 704€/kk + provisio 2,5% ja 3% 16500€ myynnistä ylöspäin. Takuuprovisio jos myyntiä ei tule tarpeeksi on 1470€/kk -verot. paras palkkani tähän mennessä ollut n.2000€ ja siitä pois verot. Ei rahabisnestä!!!
Gaalakeittiöltä en kyllä toista kertaa tilaisi keittiötä. Takuuvarmaa kusetusta mutta jos tilaatte sieltä niin pyytäkää KAIKKI kirjallisena ja katsokaa että se kanssa toteutuu. Jos ja KUN tulee ristiriitatilanne, niin ne sanoo ettei näin olla sovittu. Aluksi siellä ollaan hyvin mielin kielin mutta kun on nimi paperissa, niin Gaalakeittiöiltä saa huonointa asiakaspalvelua mitä mistään eikä aikataulut pidä ollenkaan. Nimim. Gaalakeittiön kusettama
minulla on kys. merkin v. 93 ostettu mikro ja v. 95 ostettu pesukone, jotka toimii täyttä päätä. Onko laatu sitten heikentynyt sen jälkeen?