Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden alkuvuosi 2010

Kommentit (391)

Vierailija
341/391 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit pistävät päänkin sekaisin. Kyllää täälläkin menkkojen aikoihin kiukuttaa ja kovasti. Onneksi ei mitään suurempia"räjähdyksiä" tullut minulle, ja mieskin jaksoi kuunnella kiukutteluani ihemeen hyvin. Ihmetteli kyllä että mistä nyt taas tuulee, kun minua niin kiukuttaa. Onneksi menkat ei sentään kestä 5 päivää kauempaa. Ja nyt on hyvä mieli kun esikoisen yritys menossa ja kp 12 menossa. Ja ovis ovella o kolkuttaa... elikkäs pupuilua tiedossa ;)

Plusatuulia kaikile

342/391 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo täällä melkein pariin kuukauteen käynyt! Ollaan pidetty vähän taukoa tässä lapsen teossa, kun en ole halunnut lasta ihan lähellä joulua...

Nyt kuitenkin jo kp 34, eikä menkkoja kuulu. Testi näytti kyllä negaa, mutta pieni toivonkipinä on siihen saakka kun menkat alkaa.

Jos nyt oisin sitten raskaana, niin kävis siis just toiste kuin suunnittelin ja lapsi tulisi joulukuun lopussa... Noo, ehkä luonto löytää tapansa jos haluaa. Toivon kuitenkin nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä että menkat ei alkais ja että seuraava testi ois plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/391 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menkat alko lauantaina, kaks päivää liian aikaisin. Ja se on mun hyvin säännöllisessä kierrossa jo suuri heitto, eli luulen tosiaan että hyvin aikainen keskenmeno oli kyseessä. Varsinkin kun parina päivänä oli jo selkeästi ällötystä ja oli tosi varma tunne siitä että olin raskaana. Mutta sitten tosiaan tuo tunne meni ohi ja ällötykset loppui ja jo perjantaina ajattelin että taisi mennä kesken... :(

Surullinen olo, mutta lohdutan itseäni sillä että helpommalla pääsin näin kuin jos olisin jännittänyt vielä muutaman päivän ja päässyt ehkä jopa plussaamaan ja raskaus olisi sitten mennyt kesken. Nyt pääsen sentään nopeasti uudestaan yrittämään.

Ja nyt mulla on myös tieto siitä että olen onnistunut raskautumaan (pidän nyt tosi varmana että siellä joku oli kiinnittyneenä, vaikka eihän se tietenkään varmaa ollut) ja aion noudattaa samaa kaavaa seuraavissakin yrityskierroissa: Pari päivää ennen ovulaatiota pitää harrastaa hyvää seksiä, ja tietysti varmuuden vuoksi vielä ovulaation aikana ja jälkeen. :) Sitten ovulaatiosta vajaan viikon päästä lasillinen punaviiniä vahvistamaan kiinnittymistä ja sitten vain odottelua.

Tämä loppukevät on mulla kyllä tosi stressaava kun on hirveesti kaikenlaista hommaa kesken ja pitäisi revetä joka suuntaan, eli luulenpa että tästä kierrosta en stressin takia onnistu raskautumaan. Seuraavaan kiertoon kuitenkin stressin pitäisi jo vähetä huomattavasti, eli pistän toivoni siihen ja alan jo haaveilla helmikuun lopun vauvasta. :)

Onnea kaikille yritykseen!

-Helja yk 11, kp 3/25

344/391 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä me jännitetään.. kiertopäivä 25/25-28 menossa.. eikä menkkoja kuulu, muutaman päivän olen maistanut metallin maun suussani.. piti oikein nuolasta lusikkaa uudelleen, ettei maku varmasti irronnut siitä :), pientä juilimista mahassa, mutta toivotaan että se on vain endo kiinnikkeiden kiusaamista eikä menkkaoireita.. eilen jouduin jo ryntäämään saunasta ulos kun tuli huono olo... pitäkää peukut ja varpaat pystyssä että tämä olisi "sitä".. pitää kuitenkin ton kierron vaihtelun takia odotella vapun yli..että varmasti on yli kierron.. *jännittää*

345/391 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan parasta neito32tre:lle!

Mulla nyt jo kp 35/29-33 (yleensä 29-30, kerran ollut kierto 33p), eikä vieläkään menkkoja kuulu, mutta kaikki testit on ollut negaa...

Millon mun pitää huolestua, jos todella en ole raskaana, mutta ei ole menkkojakaan? Yhtään ei ole jäänyt väliin sen jälkeen kun 10 vuotiaana vakiintuivat...

346/391 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiutale: joskus hormoonin kehittyminen vie pidempään, että pidä vielä vaan väliä seuraavaan testiin.. ettei joka päivä testaa.. :) niin vaikeaa kun se onkin..

ite tein tossa joulun alla testejä päivittäin.. kunnes tuli se plussa.. mutta sitten alkoikin vuoto..

ja itse kävin juuri lääkärissä pyytämässä lähetettä naisten poliklinikalle, että tarkistetaan kystat ja endot.. vaikka nyt jännätäänkin ihan muusta syystä.. mutta endo kun ei häviä mihinkään, niin terveysprosessi menee eteenpäin kunnes plussa näkyy testissä selkeästi ja varmasti..

Vierailija
347/391 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään peukkuja että olet raskaana! =)

Sitä niin kovasti toivon itsellenikin että raskautuisin tästä kierrosta. Minulla vasta ovis menossa ja pupuiltu on kyllä joka päivä, joten peukut ylös että raskautuisin nyt!!!

PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :D

348/391 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi ennustella yhtään mitään.. lääkärin sisätutkimus laukaisi menkat.. että ne olisi varmaan kiusannu vielä pari päivää sillä että tuleeko vai ei.. noh, näin se elämä menee ja uutta kierrosta kehiin.. kun niin toivoo ja toivoo, ehkä pitäisi sittenkin pistää niitä ketjukirjeitä eteenpäin joita kaverit lähettelee.. "pistä 80 ystävällesi niin toiveesi toteutuu tunnissa" ;), no ei sentään.. optimistisesti kohti seuraavaa kierrosta :) onnea vaan meille kaikille..

Vierailija
349/391 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusti paljon onnea haaveilija83 ja manta1!!! Tarrasukkia pienille. :) Ihanaa kun teillekin vihdoin plussat...oon niin iloinen teidän puolesta :D Nyt mä voin lakata käymästä tässä pinossa bongaamassa teidän kuulumisia. ;)

omaa napaakin vähän...en oo osannu liittyä o-puolella mihinkään pinoon, vaikka nyt jo suurin keskenmenonriski ohi ja viimeviikolla np-ultrassa pienellä oli kaikki hyvin. :) Pahoinvointikin helpotti reilu viikko sitten, et hyvillä mielin porskutetaan eteenpäin.

-ray & hyypiö 13+3

350/391 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se plussa sitten ilmestyi! Hailukkana, mutta kuitenkin.

Tää tuli kyllä vähän puun takaa vaikka lasta ollaankin yritetty puolisen vuotta. Me ollaan tää ja viime kuukausi käytetty kortsua kun ei haluttu lasta ihan joulun lähellä. Yhden kerran reilusti laskennallisen oviksen jälkeen ei käytetty kortsua. Kerta riittää...

Oltiin jo ajateltu, että jos ei sit kuitenkaan vielä tehtäiskään lasta, että ottaisin taas laastarit käyttöön heti kun menkat alkaa. Ajateltiin että lähdetään ens talvena vielä kerran reissuun ja sitten vasta...

Eipä taideta lähteä Tammikuussa Malesiaan sitten. Aina ei voi elämää niin täydellisesti suunnitella.

Hassua, tottakai pidän tän lapsen, mutta toisaalta on vähän pettynyt olo kun ei enää oltu tähän varauduttu. Haluisin että hihkuisin ilosta, mutta jotenkin nyt tuntee menettävänsä jotain. Varmaasti innostun asiasta enemmän kunhan saan tän jotenkin menemään päähäni. Nyt kaikki ajatuksen ihan mylläkkää.

Vierailija
351/391 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla että Rayllä ja vaavilla kaikki hyvin :)

Ja Hiutale, onneksi olkoon plussasta! :) Eiköhän se mieli vielä muutu ja innostus kasva, kunhan "sisäistää" että oikeesti se lapsi on sieltä tulossa! Mahtavaa mahtavaa :)

On: lääkäri soitteli mulle tänään kokeiden tuloksia. Prolaktiini on vähän viiterajojen yläpuolella, mutta ei kuulemma pitäisi vielä vaikuttaa mihinkään..??!! ja sit ne lapsettomuustutkimukset siirtyy vielä tulevaisuuteen, kun oli se keskenmeno lokakuussa. Eli joskus elokuussa uudestaan verikokeisiin ja sit miehen kans lääkärin vastaanotolle jos ei raskaus ala ennen sitä. Noh, nyt sit taas vaan odottelua ja yritystä. Menkkojen pitäis alkaa näin vapun kunniaksi tänä v-loppuna. Toivottavasti jättäisivät tulematta, mut en usko siihen kun ei ole minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan ja hieman alkaa menkkamaiselta tuntua masu.

Hyvää vappua ja plussatuulia! :)

pupuliini yk 14 tai 15(en ees jaksa enää laskee) ja kp 30/29-34

Vierailija
352/391 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti Hiutale! Niinhän se menee että silloin se plussa pamahtaa kun sitä vähiten odottaa :)

Ray: tosi ihania kuulumisia sinulta :) Olet jo noinkin pitkällä :)ja kiitos onnitteluista, kyllä mekin onnistuttiin! Nyt vaan peukut pystyssä että menee hyvin ja loppuun asti :)

pupuliini: Älä vielä masennu, kyllä se plussa voi pamahtaa testiin vielä :) Mullakin alko oireet vasta hailuplussan jälkeen ja silloinkin ajattelin kun testasin että menkathan ne sieltä Tietysti alkaa..Olitteko muuten kunnallisella tutkimuksissa? Mites ykstyinen puoli sitten, pääsisittekö nopeammin?

Plussatuulia kaikille :)

manta1

Vierailija
353/391 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä onnittelut Hiutale! Se plussa tulee, kun sitä vähiten odottaa. Ja niinkuin sanoit kerta riittää. Niin meilläkin kävi :D

Ray: Kiva, kun muistit minua ja Mantaa. Ihania uutisia sinulla. Me tullaan täällä perässä Mantan kanssa :D

Plussatuulia puhallellen kaikille muillekin

Haaveilija ja toukka 8+5

Vierailija
354/391 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun viestis toi pientä toivonkipinää mullekin... =)

Tilanne se että meilläkin yritys tauolla kuukauden verran (kondomi käytössä) uuden mahdollisen työpaikan takia ja kun kuulin etten paikkaa saanut yritetiin vielä "pelastaa" tää kierto, mutta luulen että aivan liian myöhään ovikseen nähden tuli puuhailtua.

Nyt kuitenkin vähän omituisisa oireita ollut, eli rinnat, tai tarkemmin nännit, tuli pari päivää sitten tosi aroiks (mulla ei KOSKAAN oo tommosta, edes ennen menkkoja) ja sit toinen juttu et kun mun ymmärryksen jälkeen oviksen jälkeen alkaa "kuiva" kausi, niin mulla tulee kyllä melko venyvääkin vv:a... Ja myös erinäisiä juilinopita alavatsalla silloin tällöin.

Viime kierrossa olin ihan ylihysteerisen varovainen (AIVAN varmana et olin raskaana, yk1), en juonut, syönyt homejuustoja, maksaa jne. ja nyt olen kyllä reippaasti tehnyt tuota kaikkea. Eli aika "huono" tuuri jos nyt oliskin tärpännyt. No, ilmeiseti ennen kuin edes testit näyttävät mitään ei äidin tekemisillä ole vakavia seurauksia (siis en nyt kuitenkaan ole mitään perskännejä vetänyt.. ;o)

Huomenna odotan tätiä kylään (vika tero otettu to), joten sittenhän se selviää. Mutta jos ja kun se sieltä tulee niin yhtään päivää en aio enää haaskata vaikka olisi työtilanteet ja muut vaikka mimmoiset!

Hauskaa Vappua ja sitä myöten ihanaa kevään jatkoa ja +++++ -tuulia nyt oikein rohmakaupalla!!!

ponityttö kp27/28-? yk2

Vierailija
355/391 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manta1, kiitti tsempistä, katsotaan miten käy :) Me lähdettiin liikkeelle julkiselta puolelta hoidoissa. Kyllä täällä varmasti pääsis nopeemmin yksityisellä, mut se maksaa niin tuhottomasti, et aateltiin eka ainakin kokeilla tota julkista.

Ja ponityttö, aika jännää. Mites kävi, eli onko menkat alkanu vai ootko tehny testin? Toivotaan parasta! :)

Itse täällä odottelen niitä menkkoja alkavaksi.. Ei sen kummempaa tällä kertaa :)

Vierailija
356/391 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen sama virsi, ei kuulu kuukautisia eikä plussia. Nyt on menossa kp 70. Viikko sitten oli sen verran kipua vasemmalla alavatsalla, että olis saattanut olla kyseessä ovis, en testannut. Viikon vielä odottelen. Sitten teen raskaustestin, jos se on negatiivinen eikä tätiä kuulu päivänä 80, varaan lääkäriajan.

Vierailija
357/391 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! teitähän on kertynyt jo melko porukka, mutta täällä olisi yksi haaveilija lisää joukkoonne.! Onnea kaikille plussanneille, toivotaan että jokainen meistä pian pääsee samaan seuraan:) Olen 30 ja mies 28, esikoinen haaveissa ja yritys alkanut nyt 05/10 pk-seutu.

Vierailija
358/391 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta hiutale ja haaveilija83! =) Ja tervetuloa mukaan My80.

Täällä kp 20/28 menossa. Ja yritys raskautumiseen on valtaisa, siis ahkerasti pupuiltu. =) Alavatsavihlaisuja ollut vajaan viikon, nyt viikonloppuna huomasin myös nännien kipetyneen. Mitään limajuttuja en ole huomannut. Toivottavasti sitä ensi viikolla testaillaan täälläkin plussaa!! :D

Vierailija
359/391 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, olen niin täpinöissäni etten tiedä mistä aloitan! Eli plussa,tai teksti "raskaana" tuli clearbluen testiin noin tunti sitten :D Nyt kun alan miettimään kaikkia tuntemuksiani niin viime viikolla olin alkuviikosta niiiiiin poikki. Muistan valittaneeni töissäkin miten poikki olin. Tulin kotiin ja nukahdin saman tien. Olo oli kuin olisi nukkunut pari tuntia vaikka oikeasti olin nukkunut parhaimillaan 12 tuntiakin jos ei ylikin. Rinnoissa en ole kyllä huomannut mitään, siksi olinkin varma että kuukautiset tulee, koska mahaa kivisti, aivan kuin kuukautiskipuja. No, "kuukautiskipuja" on kestänyt noin 3 päivää ja tänään tein testin. Töissä huomasin jopa että työhousuni olivat aivan kamalan tiukat,ei siis mahan kasvamisesta kuitenkaan, mutta nähtävästi olin aika turvoksissa. Punaiset painaumat jäi mahan kohdalle. Aika ihana fiilis, toivotaan että kaikki sujuu hyvin!

Vierailija
360/391 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla plussauutisia! Onneksi olkoon Hillamarja. =) Tarrasukkia pienokaiselle.