Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden alkuvuosi 2010

Kommentit (391)

Vierailija
321/391 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toivoa muillekin!

T.Esikoisesta haaveileva Vilho

Vierailija
322/391 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, onnea kovasti teille, haaveilija83! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/391 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kauheasti monille plussanneille, joita tullut viime kerran jälkeen! Haaveilija83:n plussa valaa uskoa varmasti myös muihin pidempään yrittäneisiiin! Eiköhän me muutkin seurata plussanneiden esimerkkejä!

Marakuyá: Kyllä ne menkatkin sieltä vielä tulee, tiedän että on ihan hirvee vaan odottaa ja odottaa.. Side tyyliin aina laukussa mukana, kun ei voi tietää koska alkaa.. Itellä autto, että soitin lääkäriajan ja eipä mennyt kauaa kun mitään ilmoittamatta alkoi menkat. Kai sitä tiedostomattaankin mietti menkka-asiaa ja kun tiesi saavansa pian vastauksen tai edes jotain apua asiaan, niin menkatkin uskalsi tulla.. Kyselit myös mun kierron tasaantumisesta. Täällä eletään vasta kp 20, eikä vielä ainakaan näy mitään poikkeavaa.. Kauheammin ei tosin peitot ole tässä kuussa heiluneet molempien kiireisyyden ja väsyneisyyden takia, eli pieni ihme olisi jos tuossa parin viikon päästä plussa pärähtäisi. mutta siis päättänyt ootella rauhassa ainakin kp35 ennenkuin viitsii edes testailla, kun ei tosiaan tietoa ole mihin tuo kierto tässä kuussa tykkää asettua.

Mutta nyt taidan napata tuon karvaturrin hihnan toiseen päähän ja käydä vielä reippailemassa ulkona, josko sitä tänään pääsis suht ajoissa nukkumaan!

Vierailija
324/391 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla plussauutisista! =)

Täällä hieman erikoinen haaveilutilanne päällä kun saattaapi olla että uutta työpaikkaa pukkaa, joten vauvahommat on täytyny pistää hieman jäihin. Nykyiset työkuviot on niin epävarmat syksyn osalta, joten mieluumin maltetaan nyt hetken yrityksen kanssa ja sitten kun on "tulevaisuus turvattu" voi alkaa varovasiesti näyttämään vihreetä valoa vauvalle.

On kyllä niin outoa kun eka neljä kuukautta jännitellään ja yritetään bongailla kaikenlaisia tuntemuksia ja nyt varmaan ovis tulossa viikonloppuna, niin kondomi käytössä... Nyyh. Mutta mielummin näin.

Kaikille hormonaalisen ehkäisyn lopettaneille valitettavasti varoittelen, että saattaa mennä aikaa ennen kuin kroppa asettuu takas "normaalitilaan". Itsellä 10v. pillereitä takana ja eka kierto venyi yli 60 päiväseksi. Sitten Terojen avulla yhdet menkat ja kohta uusi kuuri Teroja kehiin. Ja siis mulla on ollu aina aivan normaali kierto jo ennen pillereitä, ei koskaan noin pitkää kiertoa...

Itselleni tässä uskottelen, että tämä yrittämistauko tekee varmaan ihan hyvää oman hormonitoiminnan tasoittumiselle ja sitten voi lähteä "terveellä keholla" yritykseen. No, nämä asiathan sitten taas saattavt heittää ihan häränpyllyä, kuten monet ekasta yrityskierrosta pillereiden jälkeen raskautuneet tietävät, eli mitä vaan voi käydä, mutta mulla näin!

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja ++++++tuulia!!!

Vierailija
325/391 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin tämän foorumin ja nyt uskaltaudun ilmoittautumaan:)

Kova kuume täällä, mies on jo lämpeemässä. Meillä on häät kesällä, sen jälkeen yritys alkaa. Mies pikkusen rauhoittaa meikäläistä! Noh, morsian varmasti jännittää niin paljon että skumppa tulee tarpeeseen ja mekkokin on ostettuna. Ja siltä varalta että onni potkaisee nopeastikin, maltamme vielä mielemme muutaman kuukautta!

Siis minä 28 ja mies 28, Helsingistä.

Vierailija
326/391 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän paljon onnea Haaveilija83. Tuo oikeesti antaa uskoa ja toivoa mullekin, että ehkä se plussa meillekin joskus tulee! :) Nyt vaan kovasti tsemppiä odotukseen!!!

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Itse täällä odottelen verikokeiden tuloksia.. ja sitä et mikä on lääkärin tuomio lapsettomuuden tutkimisen jatkamiseen.. vai palataanko asiaan vasta lokakuussa.. Huoh..

Vierailija
327/391 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. =) Ihana kuulla plussauutisia!

Täällä kp5 menossa ja menkat lopuillaan. Mies odottaa innokkaana ovishetkiä. Minulla vauvakuume tosin laantunut, johtuu varmaankin näistä kivuliaista menkoista ja siitä että olen ollut kiukkuisella päällä koko viikon. Yksikin väärä sana mieheltäni niin olen räjähtänyt tai purskahtanut lähes itkuun. Hän ei tajua siitä mitään, ihmettelee vaan kovasti että paheneeko nämä kiukkupuuskat ja mökötykset aikojen saatossa. Itselläkin paha olo näiden kiukkuilujen takia, mutta ei tälle tunne/hormonimyrskylle voi mitään. Vai voiko? Ehkä tämä olotila tästä tasaantuu ja hymyilyttää enemmän taas, kun menkat loppuu ja oviksen tienoilla peittoja heilutellaan ahkerasti.

PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!

Ja tervetuloa uudet mukaan.

Vierailija
328/391 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... taas kirjoittelen tänne. Olen kyllä taustaillut ja onnittelut siis kaikille plussanneille, eiköhän täältä tulla perässä, kukin omaan tahtiin.

Mä tosiaan kyllästyin mun jo seitsemättä kiertoa jatkuviin tiputteluvuotoihin, sillä tilanne alkoi mennä sihen, että 2 vko ei vuotoa ja 2 vko vuotoa. Se alkoi ottaa jo todella päähän ja haitata ainakin omaa aktiivisuutta petipuolella. Vuotohäiriöt on ainakin itelle melkoinen turn-off. Mies sentään on sopeutuvainen ja ymmärtäväinen. Marssin kuitenkin lääkäriin ja sain terolutit ja eka kierto niiden kanssa takana. Niiden aikana ei tuhrua tullut mutta heti sen jälkeen kyllä. Ne pidensi kiertoa 31 päivään ja sai naaman kukkimaan. Lisäksi kuukautiskivut oli aika voimakkaat. Eli ainakin jotain ne sai aikaan. Lääkäri sanoi että ne ei välttämättä auta raskautumaan, jos ovulaatiossa on häikkää. Sitä ei nyt vielä lähdetty selvittämään, koska mulla kuitenkin vuoto tulee kerran kuussa ja ehkäisy (pillerit lopetin jo elokuussa, kumi siitä lähtien tammikuulle) ollut vasta 4 kk pois. Sen sijaan papa ja pari verikoetta otettiin. Niistä en ole tosin saanut vielä tulosta. Mutta lääkäri tsemppasi mua ja oli ymmärtäväinen ja selitti kuukautiskiertoasiat hyvin. Jos jollakulla on yli puoli vuotta ollut kiertohäiriöitä jotka ei itsestään näytä palautuvan, kehotan kyllä selvittää vähän että mistä johtuu, varsinkin jos asia alkaa yhtään painaa mieltä.

Mutta, hyvää ja aurinkoista kevään jatkoa ja paljon plussia meidän porukkaan!

t.Lumitiikeri

Vierailija
329/391 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Yritys palkitaan ennemmin tai myöhemmin, ainakin yleensä.

Menossa kiertopäivä 6/32? ja toiset menkat hormonikierukan poiston jälkeen tulivat ja menivät. Jos kierto pysyttelee tuossa pituudessaan, olisi siis vapun tienoilla otollisin aika seuraavalle yritykselle. Kun koulut loppuvat tässä keväällä, niin toki helpottaa yrittämistäkin, koska mies on sitten kotosalla myös arkisin. Toki ei tässä kello kaulassa ja kalenteri kädessä ole vielä peittoja heiluteltu ;)

Vierailija
330/391 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut haaveilija83, Ansku09 ja Janet plussista ja tietenkin myös muille!! (jos meni ohi viime vierailuni jälkeen)kun olen pitänyt hiljaiseloa täältä kun tuntui että ahdistaa niin paljon tää homma..

Mutta en voi uskoa itsekkään todeksi vielä, tein eilen PLUSSAN! Luomukierrosta vielä..katsotaan miten käy..hirveesti keskenmenoja lähipiirissä että jännittää kyllä aika paljon..

pupuliini: Kyllä se plussa Teille tulee varmasti pian! :) Pidetään peukkuja.

Kaikille plussatuulia ja iloista mieltä ja ressi poies..luulen että auttoi meillä ainakin kun on tässä ollut kaikkea muutosta tiedossa niin ajatukset ihan muualla..

manta1

Vierailija
331/391 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea manta1 plussasta! =) Ihana kuulla plussauutisia.

Plussaonnea kaikille! Toivottavasti saadaan pian lisää plussia tähän pinoon. Meillä ainakin kova yritys päällä heti tähän ekaan yritykseen. Sopivasti ovis miehen synttäreiden aikoihin ja jos siitä tärppää, niin raskaustesti näyttäisi plussaa minun synttäripäivänä. Toivon todella että saisin positiivisen raskaustestin synttärilahjaksi. :D

Vierailija
332/391 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä onnittelut Babyblooming, Pöönis, Ansku09, CornflakeGirl, Haaveilija83 ja manta1! Aivan mahtavaa että ollaan saatu tähän kuuhun jo noin monta plussaa!

Ja mun toivoja herättää varsinkin se, että noin moni jo vähän pitempään yrittänyt on nyt plussannut! Ihanaa!

Vierailija
333/391 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa myös kaikille uusille kuumeilijoille! Mukaan kyllä mahtuu. :)

Sitte omat kuulumiset: Sain tässä kierrossa ovisplussan kp 11 ja siitä viikon päästä, kp 18 tuli vähän verensekaista limaa. Oletan että se oli kiinnittymisvuoto. Mulla ei oo kertaakaan ennen tullut tuollaista vuotoa tuohon aikaan kuusta, eli oon ihan innoissani, vihdoinkin ainakin jotain tapahtuu!

Tuo kp 18 oli sunnuntaina, ja sen jälkeen oon jännityksellä odottanut ensi viikonloppua että voisin testailla, mutta nyt tänään vähän pelästyin kun rupesin vuotamaan ruskeaa mönjää. Vuotoa ei ole kauhean paljoa, mutta pikkuhousunsuoja ei ihan riittänyt. :(

Nyt pelkään että tämä enteilee hyvin aikaista keskenmenoa, mutta koska vuoto ei oo vielä ollut kovin voimakasta, elättelen toivoa että siellä joku pikkuinen kasvaisi. Ja nyt oli pakko tulla tänne purkamaan tuntoja, kun en kestä tätä jännitystä. Mä olisin niin valmis olemaan raskaana kaikkien näitten yrityskuukausien jälkeen.

Jos vaan olisi joku keino millä voisi hypätä parin seuraavan päivän yli suoraan viikonloppuun ja testaushetkeen, mutta kai se on vaan pakko sinnitellä... Sunnuntaiaamuna viimestään oon päättänyt testata jos vuoto ei tästä kovemmaksi ylly.

Plussaonnea kaikille, tehdäänpä tästä huhtikuusta kaikkien aikojen ennätysplussauskuukausi! Mä ainakin yritän parhaani! ;)

-Helja yk 10, kp 21/25 ja kauhea tärinä päällä

Vierailija
334/391 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manta1, oikein ihanaa. Hurjan paljon onnea plussasta ja toivotaan pienen pysyvän kyydissä. Ja kiitos paljon vielä tsempistä :)

Helja, jännittäviä aikoja sulla tiedossa. Koita jaksaa sinne sunnuntaihin asti X) Toivotaan parasta!

Täällä ei juurikaan mitään uutta. Viime viikolla oli ovis, ilmeisestikin ja nyt sit piinaviikkoillaan sinne vapun tienoille. Ei kyllä ainakaan nyt ole yhtään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Lääkärin piti soittaa tänään kokeiden tulokset ja kertoa, että lähdetäänkö nyt tutkimaan lapsettomuutta, vai vasta lokakuussa... mutta en pystyny just sillon vastaamaan puhelimeen, joten täytyy varata uusi soittoaika toiselle päivälle.. :/ Mutta eipä tässä nyt päivä tai pari enää missään tunnu, kun on jo tottunut tähän epätoivoiseen odotteluun.

Jotain kivaa sentään tänään sain.. Hiustenpidennyksen :) Nyt on aivan mahtava tukka X) Ilo se on pienikin ilo!

Nyt ei muuta kun siskot plussia kehiin! :)

Vierailija
335/391 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://meinasinkaatua.sarjakuvablogit.com/

hei,törmäsin tänä aamuna tuollaiseen sarjakuvasivustoon. Vaikka jotkut kuvat ovat jotenkin karuja niin tunnistan itseni hyvinkin paljon noista kuvista,vaikka nyt ovatkin sarjakuvia.

Paljon onnea plussanneille!

Vierailija
336/391 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manta: Hurjasti onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

hillamarja: Oli todella hyviä sarjakuvia. Tunteet todellakin olivat tuollaiset, kun niin odotti ja toivoi raskautumista.

Täällä kaikki mennyt hyvin ja ensi viikolla varailen aikaa neuvolaan. Toistaiseksi en ole uskaltautunut tuonne o-puolelle. Jotenkin on niin epätodellinen olo, että voiko tämä olla mahdollistakaan.

Nyt hurjasti plussaonnea kaikille!

Vierailija
337/391 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvät sarjakuvat. kiitos!

Plussatuulia!!! :D

Vierailija
338/391 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aihe ei aivan minua koske, sillä yritystähän on takana vasta muutama kuukausi. Tilanne on edelleen sama, ei näy tätiä, ei :(, ja raskaana en ole, edelleenkään. Kp 62 menossa. Hyvä puoli tässä on, että pinnan kireys on hellittänyt ja mielikin on jollain tavalla taas tasaisempi. Tämä mielen tyyneys on sitä normaalia tyyneyttä, johon olen tottunut. Lienee syytä varmaan varata lääkäriaikaa, jos tilanne ei piakkoin muutu. Ovat tehneet tutkimuksia, joiden mukaan pillereiden poisjättämisestä seuraavat 3 kk ovat hedelmällisintä aikaa (siis raskautuminen on "helpompaa", ei ilmeisesti tiedetä miksi) ja minulla se 3 kk menee ensimmäisiä kuukautisia odotellessa, tylsää. Täytyy myöntää, etten aivan näin pitkää "kropan käynnistymisaikaa" odottanut :)

Vierailija
339/391 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla venyi kans eka kierto jotain vähän yli 60 päiväseks. Kävin sitte yksityisellä gynellä ja oli ilo huomata että siellä olikin sitten kroppa kuitenki alkanu heräillä ja ovis oli tuloillaan. Sain kuitenki terolutit ja niiden avulla tuli menkat sitten pari päivää vikan pillerin jälkeen.

Alkoi sitten yk 2, mutta mulla kävikin semmonen munkki että pääsen tosi kivalta kuulostavan duunin työhaastatteluun ja päätettiin pistää yritykselle pientä taukoa. Tuli todella selkeet ovislimat kp 14 ja ehkäisy käytössä... No, enpä saanut sitten työpaikkaa, joten tuplaketutus nyt sitten päällä!!! Tänään vielä jotain limantynkää havaittavissa (kp18), joten tää kierto saattais ehkä vielä jotenki saada pelastettuu, MUTTA mies reissussa sunnuntaihin asti. Ai että voi ottaa päähän! No, tuleehan ne uudet tärppipäivät jo taas kuukauden päästä... =( Ärsyttää ja surettaa.

-ponityttö

Vierailija
340/391 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt selvitettyä että luomukierto on 26 päivää... Tai ainakin tämä oli. Täti kylässä ja potuttaa niin että pää tärisee. Pinna ihan älyn kireellä, sopii toivoa, ettei turhia ärsytyksiä tule.... Miten sitä voikin olla vaan täysin syyttä näin pahalla päällä? Ja kuten huomaatte, tulin tänne päästelemään höyryjä :) Tilailin äsken netin kautta nipun ovistestejä ja foolihappoa. Pääsen sitten kunnolla bongailemaan puputtelupäiviä :)