Minkä merkkituotteen laatuun olet pettynyt?
Kommentit (81)
kun kaikki mistä olen viitsinyt merkistä maksaa, ovat olleet kestäviä, pestäviä ja esteettisiä:)
Muuramella järkyttävän huonolaatuinen tv-taso. Maalipinta imee itseensä väritahroja ihan kaikesta. Saranoita saa olla säätämässä ihan koko ajan, vaikka ovia kohtelee erittäin helläkätisesti.
Iittalan Aino Aalto -lasit lohkeilevat todella helposti reunoistaan.
Sen sijaan täytyy mainita vastapainoksi muutama merkkituote, joihin EN OLE PETTYNYT, vaan jotka ovat osoittautuneet hintansa väärtiksi ja erityisen hyviksi: iPhone, Sonyn Z-sarjan Vaio -läppäri ja Joutsenen untuvatäkki.
10 v sitten olivat vielä tosi laadukkaita. Enää en osta koskaan.
Tykkään kovasti Gantin väreistä ja vaatteiden mitoituksesta mutta laatu on todella huonoa. Ainakin puserot näyttävät jo muutaman pesun jälkeen ikivanhoilta.
kangas repes ensimmäisellä käyttökerralla, eikä edes sauman kohdalta eikä sauman suuntaisesti vaan ihan kunnolla keskeltä kangasta.
Ja sit noi reiman talvikengät, tosin myönsivät, että oli kysessä valmistusvirhe ja saatiin hyvityksenä uudet. Siis uuden malliset ja muka paremmat, vaikka sama vika ja taas saatiin uudet. Enää ikinä ei tota merkkiä osteta.
Niin ja esprit on ihan kuraa.
Sievin antisaattiseksi mainostetut kengät päin vastoin keräsivät kaiken sähkön, sain sähköiskuja koko ajan kaikkialla. Autosta, tietokoneesta jne.
Pomarin kengät muuttuneet huonolestisiksi. Ennen tykkäsin, nyt en voi enää käyttää.
Ei tule meille enää sellaisia. Eivät vastaa aiempien vuosien laatuaan enää ollenkaan, polvet kuluivat hetkessä puhki ja vedenpitävyys ei toiminut yhtään :(
Raiskin kahdesta suht kalliista takista (100-150e) on molemmista vetoketju mennyt alapäästä rikki ihan muutaman kuukauden kuluessa käyttöönotosta. Törkeän huonolaatuisia vetoketjuja laitetaan kalliisiin takkeihin ja vielä ulkoilutakkeihin, jotka ovat kovassa käytössä.
on pettänyt odotukseni aika pahasti.
jos talous pitää saada kasvuun se tarkoittaa kulutuksen lisäämistä. Eikä kulutus lisäänny kestäviä tuotteita valmistamalla.
Ei tämä nyt ihan hirveän ihmeellistä matematiikkaa ole.
jos talous pitää saada kasvuun se tarkoittaa kulutuksen lisäämistä. Eikä kulutus lisäänny kestäviä tuotteita valmistamalla.
On aika vaikea kuluttaa lisää kun ei ole rahaa millä mällätä. Vaikka niin mielelläni viettäisinkin paljon aikaa kauppakeskuksissa ostellen kaikenlaista tarpeellista ja vähemmän tarpeellista rihkamaa, niin siihen ei ole mahdollisuutta ja todella KIUKUTTAA kun vähillä rahoilla saa huonoa tavaraa!
Tavarat tehdään tahallaan kestämään huonommin, jotta myyntiä enemmän... tästähän se Hehkulamppuhuijaus-ohjelmakin kertoi.
Hackmannin paistinpannut ovat niiiiin paskoja. Jo puolen vuoden käytöllä pannuun alkaa tarttua kaikki (ohjeiden mukaisella käytöllä). Onneksi on 10 v takuu j aolen nyt palauttanut jo kolme pannua ja aina saanut uuden, joka on yhtä huono.
Kyllästyin ja ostin Ikea +365 pannun joka on nyt ollut 2v käytössä ja vieläkään mikään ei tartu.
Tavarat tehdään tahallaan kestämään huonommin, jotta myyntiä enemmän... tästähän se Hehkulamppuhuijaus-ohjelmakin kertoi.
En ollut todella uskonut, että tarkoituksella tehdään huonoa tavaraa. Ajattelin, että ne tehdään vain huonoista materiaaleista ja eivät siksi kestä. Tai, että mulle on vaan sattunut maanantaikappaleita.
Meilläkin oli epson merkkinen tulostin, joka tosiana kesti vain 2 vuotta. Siinä oli varmaan just sellainen nippeli, joka määräsi laitteen käyttömäärän.
Minusta on todella väärin, että tehdään kestämätöntä tavaraa ja toisaalta kuitenkin huudetaan ekologisuuden puolesta mutta mikä tässä auttaa kun et hyvälaatuisia tavaroita saa mistään!
Ei voi olla ekologinen vaikka kuinka tahtoisi.
Hirvittävää kaksinaismoralismia ja mädännäisyyttä.
Ihmettelen kovasti kun kaikilla tuntuu olevan Tutasta huonoja kokemuksia, meillä ovat kyllä kestäneet hyvin pesua ja kulutusta. Hinta-laatu on mielestäni ok.
Sen sijaan jouduin pettymään, kun ajattelin kerrankin panostaa ja ostaa oikein "merkkivaatteen" pojalle ja hankin Molon bodyn. Pari pesua ja body oli jo pesunukasta aivan harmaa... Samoin Gantin yöhaalarista irtosi neppari ekan käytön jälkeen, sain tietysti vaihdettua uuteen mutta nyt parin kuukauden käytön jälkeen näköjään kangas alkaa kulua puhki neppareiden vierestä... Ei tällaista ole meillä koskaan ollut Tutan vaatteissa.
vaan ja ainoastaan vaatemerkistä niin olen erittäin pettynyt Electroluxin Intuition astianpesukoneeseen.Hitto vie joka pesun jälkeen saa astiat pestä käsin jollei ole vimpan päälle kuurannu astioita ennen koneeseen laittoa.jota nyt ei mun mielestä kuuluis tehdä...
On kalliita merkkejä, halpoja merkkejä ja kaikkea siltä väliltä.
Pettymyksiä ovat olleet
-Lumene
-lasten trikoovaatteista merkit: Finnwear, Ristomatti Ratia, Elle, Name it, KappAhl, Lindex
Lasten ulkovaatteista: Reimatec, Ticket to Heaven
-Aikuisten vaatteissa: Vila, Zaran takit
miten paljon huonoja kokemuksia on espritistä.
Onkohan teille satunut sitten vaan jotakin maanantaikappaleita.
Lapsille en ole ostanut espritiä mutta itselläni ei juuri muuta vaatetta olekkaan kuin espritiä/edc:tä
Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen ja aion jatkossakin ostaa.
Ainut on farkut jotka eivät ole mulle hyviä. Mulla on erittäin pitkät jalat.
Mulla oli yks päivä päällä tom tailorin trikoopaita jonka olen ostanut ehkä 10v sitten.
Mies sitten kysy että vieläkö sulla on toi paita:)
Kyllä vaan on edelleen hyvä paita ja käytän sitä paljon. Printti on aavistuksen kulunut mutta pysynyt kuosissaan.
En ole pitkään aikaan ostanut niin en tiiä nykyistä laatua.
on jo kaksi Mulberryn käsilaukkua hajonnu eri tavoilla. Esim. vetoketju hajoaa, lukkosysteemi irtoaa jne. Käsittämätöntä, kun kyseessä on lähes tonnin laukku.
en enää ikinä osta Mulberryä.
Miehen messenger bagistä hihna melkein kokonaan poikki vajaan vuoden käytön jälkeen. Ihan normikäytössä laukku. Sitten alkaa hirveä "tappelu" kuka korvaa.. Saatiin kovan väännön jälkeen takuun piikkiin.
Mun omasta Vuittonista ratkeaa kohta alasaumat ja varjennut tuota olen vaikkakin käyttänyt paljon. Luulin, että LV olisi "ikuinen".