Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaassa käyneet

Vierailija
27.10.2009 |

Löytyykö paikanpäältä vaatetta l/xl kokoiselle naiselle?

Olemme lähdössä 6hlön voimin 4vkn reissuun eikä mitään hirveesti ylimääräistä viitsisi ottaa mukaan.. Lapsille ja miehille löytyy tietty, mutta mietin että pitäiskö kaikki omat vaatteet ottaa mukaan täältä asti....

Lennämme Bangkokiin ja siitä suunta HuaHin, Koh Tao, Koh Phangan ja ehkä Samui

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin löysin, olen kokoa 44-46. Paljon on siellä ns, hutaleita, joita kääritään ympäri vaan sifonkeja ym. Mutta kyllä ainakin Phuketissa kaupassa oli ihan kunnon vaatteitakin joita ostin.

Ei kannata liikoja ottaa vaatetta jo ihan siksikin että siellä on niiiiiiiiin kuuma ettei juuri mitään jaksa käyttää. päivät oli uikkareissa ja se "sifonkikäärö" ympärilläni. :)

Vierailija
2/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa ei juuri ole lihavia tai pitkiä naisia ja näin ollen ei myöskään virtahepojen kokoa. Itse ole 175cm ja 70kg enkä ole useinkaan mitään löytänyt koska olen niin hemmetin iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis olen kuullut.

Uikkarit nyt aion suosiolla tuoda suomesta, mutta toppeja, hameita tms. mekkoja jos sieltä saisi niin helpottais hommaa..

Niin eihän ne paikalliset niin isoja ole ;)

ap

Vierailija
4/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan

Vierailija
5/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten maun mukaan ostanut jos sattunut kohdalle kivoja. Ikäväähän se reissussa on olla jos pitää pakonomaisesti löytää jotain vaatetta itselle.

Eikä siellä Thaimaassa kaikkialla ole vaatekauppoja niin paljon. Joka turistikylästä löytyy kyllä putiikki mikä myy uimarenkaita yms krääsää. Ja intialainen räätäli, joka ompelee madamelle silkkipuvun.

Vierailija
6/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tulin juuri viikko sitten Pattayalta/Bankogista.

Pattayalta oli tosi vaikea löytää sopivaa vaatetta. Pattaya Central-ostoskeskuksesta löytyi Espritin, Zaran ym. liikkeitä joista löytyi jotain päälle pantavaa. Paikallinen tarjonta vaatteissa oli tosi heikkoa. Harmitti, että sopivien vaatteiden etsimiseen meni, niin paljon aikaa.

Bankogista löytyi jo paremmin vaatteitta esim. Siam centeristä ja viereisestä MBK:n Tokyo liikkeestä löytyy sopivaa vaatetta. Lisäksi Robinsonista (Sky Trainin, Saphan Taksin-aseman vieressä).

Seuraavan kerran, kun lähden reissuun, niin varaudun paremmin matkalle...On muutenkin turhauttavaa ostella kesävaatteita, kun kotona odottaa talvikelit. Olen kokoa 170cm/65kg/DD75 ja sain valita kaupasta suurinta kokoa olevat vaatteet.

Vierailija
7/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laittaa korvan taakse kun sieltä varmasti tuliaisia ainakin shoppaamme ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi