Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSUNELMAT ?

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet odottajat!

Muutamat oli taas saaneet ihania uutisia ultran myötä! Itse odottelen vähän pelolla tuota perjantain ultraa, oireita ei vieläkään ole, nekin pari mitä oli niin on hävinneet eli palelu ja väsymys. Ihan normaali olo on ja sekös epäilyttää että onko tuolla masussa mitään elämää. Nää päivät tuntuu vaan menevän niin kamalan hitaasti.

Mukavaa viikon alkua kaikille, ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa kamppaileville.

-henrietta rv. 6+1

Vierailija
62/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrietta samoissa fiiliksissä täälläkin mennään. Ei ole oikeastaan mitään oireita.

Tosin kauhea jalkojen turvotus ja väsymys iski eilen, mutta se voi johtua mua laihdutuskuuristakin. Painoa on tippunut viikossa 3 kg ihan vain syömällä. Mulla on ollut paha vika, etten syö juuri ollenkaan. kaloreita saattoi päivässä kertyä joku 400 :D Nyt pakotan itseni syömään 1900 kcal päivässä. En tiedä johtuuko kuurista vai raskaudesta, mutta nyt on koko ajan nälkä.

Meilläkin tämä on puoliyllärivauva. Tottakai aina, kun harrastaa seksiä on mahdollisuus tulla raskaaksi ja meillä ei edes ollut ehkäisyä. En oikein uskonut vain luomuraskauteen, koska sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja lopetin lääkityksen siihen lokakuussa. Lääke ei vain sovi minulle. Lisäksi sairastan lievää PCO:ta ja vaikeaa pälvikaljua.

maanantaina on ultra, jotta nähdään missä vaiheessa raskaus on. Samalla toki näkee onko siellä ketään oikeaa tyyppiä.

noffetus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa. Tosin tämä oli kontrollikäynti syksyllä löytyneeseen kystaan, mutta kaksi kärpästä yhdellä iskulla..

Hieman huolestutti kun ei sykkeitä vielä näkynyt ja alkio oli noin 2mm kokoinen. Eli ei vastaa viikkoja. Ensi viikolla uudestaan. Toivottavasti silloin jo jotain näkyisi. Ilmeisesti ihan normaalia näin alkuraskaudessa.. Mutta silti odotin että siellä olisi jotain näkynyt. :/

Bree rv 6+3??

Vierailija
64/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa olisi, että pahoinvointi tämän päivän osalta alkaisi helpottaa... Olen löytänyt itselleni sopivaa syötävää, jääkaappikylmä kurkku ja tomaatti. Helpottaa ihanasti!

Yksi kaveri ennusteli, että odotan poikaa, koska pahoinvointi on täysin erilaista kuin esikoisesta. Itsellä silti tunne, että tyttö siellä on! Oletteko muuten ajatelleet selvittää sukupuolen? Mä olen hieman kahden vaiheilla. Toisalta tekisi mieli, mut taas toisaalta olisi kiva säilyttää se yllätyksenä. Kun kuitenkin on ihan sama onko tuleva tyttö vai poika. Esikoinen tosin odottaa pikkusiskoa ja sanoi, että veli ei käy. =) Yritä siinä sitten selittää 4-vuotiaalle, että asia ei ole niin yksinkertainen

Bree: On täysin normaalia, että alkuraskaudessa ei vielä syke näy. Varmimmin se näkyy ultralla 7+ viikolta alkaen. Näin sanoi mun gyne ja lisäksi sanoi, että vaikutusta on myös ultraajan kokemuksella. Peukkuja pitelen täällä puolestasi!

Taidan tästä kömpiä takaisin sohvan pohjalle... Tsemppiä kaikille ja ihania odotuspäiviä!

meikku rv 6+6

Vierailija
65/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuuden vuoden tauon jälkeen palailen tänne vauva-sivustolle. Syykin on selvä: iltatähti on tulossa! Olen itse epäuskoisen onnellinen, sillä ei tämän pitänyt olla mahdollista. Mutta näin on nyt käynyt, ja olo on ihana.

Mieheni ei kyllä ollut onnellinen, kahdeksan- ja kuusivuotiaat poikamme ovat hänen mielestään olleet ihan tarpeeksi :)

Jokainen lapsi on ihme ja Jumalan lahja, enkä vahinkoihin kauheasti uskokaan... TÄytyy totutella uuteen ajatukseen. Olen siis 35-vuotias, samoin mieheni. Olo on mitä loistavin, ei mitään oireita paitsi nyt vähän rintoja aristaa ja nälkä. Energiaa on hirvesti, mutta se saattaa olla ja onkin psykologista: ikävä työtilanne ratkeaa tällä "kätevästi" ainakin vähäksi aikaa. Heh.

Olen aika lailla varma, että lapsemme sai alkunsa jouluaattona ja sen mukaan laskettu aika on 17.9. Tosin kuukautiskierron mukaan laskettu aika osuu viikko aikaisemmalle, ja sen mukaan virallisesti mennään ekaan ultraan saakka.

Tsemppiä kaikille plussanneille, myös niille jotka ovat saaneet plussan "yllätyksenä". Älkää huoliko :)

Vierailija
66/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa pääsen sitten edes alottelemaan plussanneiden pinossa kirjottelua. Kaikki ei kuitenkaan välttämättä ole hyvin, joten ajattelin kysellä onko täällä muilla asiat ihan päivänselviä.

Itse soittelin viikko sitten tk-lääkärille, kun oli kunnon kuukautiskipuja kolme päivää, tein negatiivisen raskaustestin, mutta kuukautiset ei kuitenkaan alkanut ja olin varma, että joku tulehdus jyllää. Puoli vuotta yritystä takana ja minulla jostain syystä todella vahva tunne siitä, etten pystyisi edes raskaaksi tulemaan. Lääkäri määräsi kuitenkin varmuuden vuoksi raskaustestin tarkistettavaksi ja siinä hormonien määrä olikin HIEMAN kohonnut, eli 68. Tarkastusnäyte otettiin viime perjantaina, jolloin hormonit oli noussut lievästi 173, mutta vatsakivut jatkuivat vaihtelevina.

Lääkäri sitten passitti sairaalan naistentautien päivystykseen kohdunulkoisen varalta ja sinnehän minä kiiruhdin itkien ja peläten. Erikoislääkäri ultraili, mutta ei löytänyt mitään merkkiä kohdunulkoisesta. Sanoi, että jotain on selvästi meneillään, koska kohdun limakalvo oli selkeästi paksuuntunut ja kertoi myös, että pieni häivähdys näkyisi kohdun sisällä alkavasta raskaudesta. Raskaus kuulemma joka tapauksessa todella alussa, joten kumpaankaan suuntaan ei voi sanoa mitään. Ylihuomenna sairaalassa kontrolliultra ja verikokeet ja huhhuh että pelottaa.

Raskausoireita on hitusen (tiedän toki, että niitä voi ku:ssakin olla normaalisti), eli todella selkeitä nipistyksiä oikealla puolella alavatsaa, mutta välillä myös kovempia vihlaisuja, jotka tuntuu yleensä todella alas vatsaan painottuvina. Nyt eilen ja viime yönä pelottavina oireina onkin tullut ulostaessa ilmaantunut tosi voimakas kipu, joka pistää melkein huutamaan. Heti tarpeiden toimittamisen jälkeen kivut kuitenkin häviävät, eikä mitään vuotoja ole ollut.

Onko kenelläkään teistä ollut/on tällä hetkellä voimakkaita alkuraskauden vatsakipuja? Monelta palstalta olen lukenut lääkäreiden kirjoittamista oirelistoista, että kohdun kasvaminen voi aiheuttaa myös kovempiakin tuntemuksia. Sairaalan lääkäri rauhoitteli myös kohdunulkoisen oireista, että tiedän aivan varmasti, jos esim munanjohtimessa alkaa jotain kasvaa, kivut ovat kuulemma silloin sietämättömät, eikä semmoisia (luojalle kiitos!) ole vielä ilmaantunut. Pelko kuitenkin elää, mutta samalla myös haluaisin kovasti toivoa, että kaikki olisikin hyvin.

Itse olen 29, mies 28 ja tämä on molemmille ensimmäinen raskaus ja toivottavasti myös lapsi.

Raskausviikkoja olisi kuukautisten mukaan jotakuinkin 5+3, mutta mielestäni ovuloin huomattavasti normaalia 26 pv:n kiertoani myöhemmin.

Huhhuh, tuntuipas hyvältä kirjotella edes tänne jotain, ettei tarvii omassa päässä miettiä mitään. Kenellekään ei olla uskallettu vielä sanoa mitään, kun tilanne on tosiaan niin epävarma.

Vierailija
67/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt tässä raskaudessa kovia kipuja yskiessä ja vessassa käydessä, en ole huolissani kun muissakin raskauksissani on ollut enempi ja vähempi alussa kipuja.

Tosta negatiivisesta testistä senverran että kun aloin odottaa esikkoa 05 tosin en tienny odottavani ennenku menkat jäi pois normaalisti mutta yllätys olikin suuri kun testi näytti negaa.Kun menkat oli n.2vkoa myöhässä niin mulle tehtiin raskaustesti verestä ja virtsasta tk:ssa ja edelleen oli negaa. No paripvää myöhemmin mulle tehtiin emätinultra ja katottiin josko jotain näkyis ja mitään ei näkyny. Ja tän teki naistentautien erikoislääkäri. Se määräs mulle terolut kuurin 2vkoksi. Söin sen 2vkoa mutta menkat ei alkanu, mutta tulin äärettömän pahoinvoivaksi ja tein kotitestin ja YLLÄTYS se olikin positiivinen. Eli testi näytti mulle positiivistä vasta vkolla n.rv8. Muissa raskauksissani olen saanut positiivisen taas ennen menkkojen oletettua alkamispvää.

Siskollani myös näytti positiivista vasta 3:lla raskauskuukaudella ekassa raskaudessaan ja se oli kokoajan ollu hermorauniona kun tuntenu olevansa raskaana, mutta mitkään testit ei niin näyttäny.

Tsemppiä sinulle :)

t.Nia

Vierailija
68/200 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä yksi uusi :) Laskettua aikaa en vielä tiedä mutta laskureiden mukaan 13.9. Minulla on ennestään kaksi poikaa joiden LA:t ovat menneet viisi päivää molemmat eteenpäin joten varmaan tämäkin.

Esimmäinen neuvola olisi 11.2, mutta menen käymään maanataina koska mulla lähtee IHAN HIRVEESTI hiuksia päästä! (Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?)

Neuvolantäti sanoi että pitää ottaa hemoglobiini ja kilpirauhas kokeet..

Muuten on mennyt kivasti tämä alkuraskaus.Väsyttää vaan kamalasti, niinkuin aikaisemmissakin raskauksissa ja jännittävästi huomaan että pieni kuvotus ja väsymyskohtaus iskee aina iltapäivällä:D

Ja edelliselle kirjoittajalle että, muistan kun en vielä tiennyt odottavani ensimmäistä menin lääkäriin kovien vatsakipujen vuoksi. Ja olinkin raskaana :) Ja nytkin vatsaa aina nipistelee välillä..Mutta ensimmäisessä raskaudessa se oli kyllä paljon kovempaa kipua. Ja kaikki oli hyvin :)

Niin ja vielä, Olen 25-v, mies 27, ja pojat 10/06 ja 04/08.

Ps. Onko kukaan tehnyt sitä neulatestiä missä näkee monta lasta ja mitä sukupuolta saa?? Minä nimittäin oon ja olen aika varma että nyt tulee tyttö! (sen testin mukaan....) ;) hihhih.

Vierailija
69/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta hiusten lähtemisestä... Täällä sama ongelma. Tuntuu et kourallinen irtoaa ain kun päätään sukii. Toki tietty se vaikuttaa et on pitka kuontalo, niin näyttää paljolta, mutta kyllä niitä nyt alkuraskauden aikana on lähteny huomattavasti normaalia enemmän. En aikaisemmin ole huomannu vastaavaa. Raskauden aikana kyllä on ain tukka pidentynyt huimaa vauhtia. Liekko sitten syynä se etten yleensä ole käsitellyt sitä niin paljon kuin muutoin.

Alavatsan kipuilua on mulla ainakin ollut jokaisessa raskaudessa ja kaikki on menny ihan ok. Suurimmaksi osaksi tuntuu menkkamaiselta ja eniten koskee alkuraskaudessa alaselkään, mutta niin se on kuukautisten aikanakin. Nyt jo onneksi alkaa tuo oireilu hellittää, kunnes odotettavissa on ne viheliäiset liitoskivut... ja levottomat jalat... :/ Ahh kuinka ihanaa tämä onkaan :D. No onneksi lopputulos on vaivojen väärti :).

Aikaisemmin oli puhetta pienestä ikäerosta, ja minä en ainakaan keksi yhtään pahaa sanottavaa siittä. Vanhemmat muksut kun ovat nyt siis 6, 6 ja 5, niin leikit ja seura ovat mieleisiä. Mitä nyt poika kahden tytön leikeissä joutuu välillä vähän kolmanneksi pyöräksi. Taas jos aattelee näitä kahta pientä, kohta 2vee ja 5 kk, niin missään vaiheessa ei ole ollut mustasukkaisuutta tms. Vaan isompi käy silittelemässä ja pitämässä pienimmälle seuraa. Kyllä vaan pienet muksutkin näemmä ymmärtää et vauva on pieni ja heiveroinen. Nimittäin muutoin 2v nuorimies on kyllä touhuissaan ja leikeissään aika raju. Varsinkin kun nyhjää ja painii isoveljensä kanssa :).

Omaa napaa vaan kuvottaa. Varsinkin iltapäivisin. Aamut menee jotakuinkin ok, mutta kun kello pamahtaa 16, niin järkky kuvotus ja päänsärky alkaa. Taitaa paineetkin heitellä ku välillä vähän huiputtaa. Hemppa mulla kun on ain ollu huippu-urheilijoiden luokkaa, eikä siittä juur ole koskaan laskenut, vaikken tod. urheilua ole harrastanut vuosiin ;)

Aikoinaan neulatestissä mulle on povattu 2 tyttöä, mutta nythän noita omia on siis 2 tyttöä ja 1 poika, tulevasta en osaa ees arvata, kun ain on kaik arviot menny metsään...

Tulipas taasen löpistyä. Pitänee ryveta kämppää lämmittämään kun alkaa sormet oleen kohmeessa.

mamma ja muru 7+1

70/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vauvalle minäkin osauduin pitkästä aikaa. Toissapäivänä plussasin, ajatukset vieläkin harhailee... Kovin toivottu plussaus siis kuitenkin oli, kesällä-09 keskenmeno ja mahdollinen rypäle-epäily, joka johti puolen vuoden karenssiin vauvailuissa. Lapsia ennestään tyttö-03, poika-00 ja tytöt-98 ja-97. Itsellä ikää 34 ja miehellä 35, miehelle ensimmäinen tulossa, eli uusiopuolen perhe olemme=) Hiukka pelottaa edellisen keskenmenon takia, ennenkaikkea ensimmäinen ultra jännittää jo nyt vaikka siihen on vielä kuukausi aikaa.

makuta ja viikot 4+

Vierailija
71/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli iloittua liian aikaisin. Maanantaina vielä sain selkeän plussan... mutta viimeyönä sitten heräsin ihan pahuksenmoisiin mahakipuihin ja nyt vuotaa kuin seula. Tämä oli sitten toinen tapaus putkeen tuon nelkun jälkeen.

Eli toivottelen teille kaikille hyvää jatkoa ja ihania odotusaikoja ja vetäydyn takavasemmalle kokoamaan itseäni.

En kyllä tiedä enää miten tästä eteenpäin.... kaipa vielä kerran kokeilee ja jos sama taas tulee eteen niin sitten taidan hakea jo kierukan, että saa vetää henkeä vähän aikaa.

Enkä kyllä enää ikinä testaa niin aikaisin kuin tällä kertaa... jos olisin malttanut mieleni niin en edes olisi tietoinen koko asiasta vaan olisin ottanut vastaan ihan normikuukautisina.

Vierailija
72/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ilmoittautua tähän pinoon. Varovaisesti siirryn tuolta kuumeilijoiden puolelta :)

Eli esikoistani odotan ja tällä hetkellä aika hämmentynyt olotila. Plussasin 13.1, jolloin menkat oli jo muutaman päivän myöhässä. Tavallaan osasin odottaa plussaa, koska kierto ollut aina päivälleen tarkka. Epäuskoinen olo on silti :D Toissapäivänä soitin neuvolaan ja sain ajan 28.1 eli ensi viikolle. Pitikin kysyä, että mitä siellä yleensä ensimmäisellä kerralla tehdään? Ultrataanko? Mä oon ihan uuno näissä asioissa, kun ei oo minkäänlaista aiempaa kokemusta :)

Nettilaskurin mukaan LA olis 19.9 ja viikot nyt 5+3. En sitten tiedä miten pitää paikkansa.

Mutta pientä esittelyä vielä, eli ollaan miehen kanssa molemmat vm.-85 ja tosiaankin ensimmäistä kovasti odotellaan :D

-Vilukissa-

Vierailija
73/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan meidän neuvolassa ultrata, vaan se on ihan terveydenhoitajan/kätilön tarkastus. Otetaan perustiedot ylös, mitataan verenpaine, paino, otetaan veri- ja virtsakokeet ja lähinnä jutellaan. Sitten ekassa lääkärineuvolassa on meillä ollut myös ultra, mutta siellä ultralaite on vähän vanhemman puoleinen, joten ei ihan niin selkeää kuvaa sillä saa kuin vaikka yksityisellä tai sairaalan pkl:lla.

Vilukissa, meillä lasketut ajat ihan lähekkäin. Mulla la 18.9 ja eka neuvola 27.1, ultra yksityisellää sitten 29.1.

Katjalah, voi harmi miten sulla kävi! Toivottavasti tärppää uudestaan pian.

Vierailija
74/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari haamuplussaa on tullut testitikkuun, en uskalla vielä täysillä iloita, jos kaikki ei menekkään hyvin... Netistä katsoin että laskettu aika olisi 24.9.2010

Vierailija
75/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille uusille plussanneille ja jaksamisia joukosta poistuneille.

Itse kävin tänään ensimmäisessä ultrassa yksityisellä. 117 € meni mutta oli se sen arvoista.

Kummasti oma mieli sai rauhan kun näki kuinka 3 mm pitkällä Mini Mee:llä sydän hakkasi kuin viimeistä päivää... Kyllä silmät kostui, oli sen verran vaikuttava näky.

Pitää toivoa että kaikki menee hyvin, ja tarrasukkia teidän muidenkin pikkaisten jalkoihin.

Minnu & Mini Me 5+6

Vierailija
76/200 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli pieni verinen tuhru housuihin, ei vatsakipua tms.. Mahtaakohan olla keskenmeno vai onko vaan normaalia pientä vuotoa näin raskausviikolla 4+5 ? :( En haluaisi menettää pientä muruani, mutta jos niin käy niin tiedän että hän on jumalan sylissä hyvässä turvassa

Vierailija
77/200 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onkin pitkä tovi kun on viimeksi ehtinyt koneella aikaa viettämään, tännekkin on tullut monia uusia odottajia - tervetuloa ja tarrasukkia matkaan kaikille. :)

Harmi kun joukosta muutama joutunut myös poistumaan. :/ TSEMPPIÄ uusiin yrityksiin.

Kovasti ootte ehtineet keskustelemaan ja näköjään suljettu ryhmäkin perustettu, kiva, onkin nyt yövuorossa aikaa siihenkin tutustua.

Täällä ensimmäinen neuvola jo takanapäin, mukavaa jutustelua ja paperintäyttelyähän se oli. :) millään en malta odottaa että pääsis pikkasen näkemään ja kuulemaan, tuntuu tuo aika menevän liian hitaasti. Onneksi postiluukusta kolahti jo ensimmäisen ultran aika, 18.2 olis tarkotus siis pikkaista mennä ihastelemaan, täytyypi toivoa että kaikki menee hyvin ja pysyy mukana sinne asti. Neuvolan mukaan la olis nyt 1.9, en käy sitä mihinkään muuttelemaan ennen kun ultra takana (netin mukaan nyt ollut 2.9).

Joudun/pääsen myös tuohon paljon puhuttaneeseen sokerirasitukseen, ylipainoa sen verran paljon että jo 8.3 on edessä sekin.. Vähän se jännittää.

Kovasti keskustelua ollut myös noista vuodoista ja täytyy sanoa että aluksi olin kovin epäileväinen sitä kohtaan et jos sieltä nyt jotain pientä veristä vuotoa tulisi, tuskin sen kummemmin reagoisin. Kunnes eräänä aamuna sitten oikeesti tuli rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä - koko päivä meni vessassa juostessa ja masua silitellessä hokien samalla: Pidä kiinni kovaa pikkanen. Kovasti myös toi valkovuoto lisääntynyt ja sekin aiheuttaa ylimääräisiä vessassa juoksuja..

Sitten noista himoistakin joku kyseli, mulla ei vielä selvää himon kohdetta oo ilmentyny, tosin outoja mielihaluja saattaa keskellä yötäkin tulla ja nehän on pakko toteuttaa. ;) mies joutunu muutamana iltana tekemään mm. ruisleipää meetvurstilla ja ketsupilla. :D onneksi tähän mennessä kaikkea löytyny kotoa...

Muuten oireet pysyneet samoina, edelleen rintojen arkuutta, turvotusta, huimausta, ja PAHOJA MIELIALAVAIHTELUJA (mies parka, onneksi pääsee viikolla 2-3 yöks muualle lepäileen), sekä nyt uutena tullu ajoittaista pahaa oloa syödessä (varsinkin jos on kerenny tulla liian kova nälkä..) Pahaa oloa on ruvennu tulemaan myös tietyistä hajuista, mm. ROSKIS (hyvä syy olla viemättä sitä..:D), välillä kerma jne,jne.

olipas siinä tarinaa, jospa ehtis useammin nyt täällä käydä viestittelemässä.. :)

-Maya ja masuasukki rv8+0

Vierailija
78/200 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä pitäisikö vielä intoilla mitenkään, koska takana on tänä vuonna kaksi keskenmenoa. Toinen viikoilla 13... Toinen asia mikä ei hirveästi innosta on pahoinvointini. Kahden lapsen kanssa olen oksentanut 10-15 kertaa vuorokaudessa 3kk putkeen ja se olo on jotain niin kamalaa, eikä siihen ole auttanut mikään. Lisäksi tuon viimeisimmän keskenmenon kanssa oksensin 5 viikkoa...pahoinvointi lakkasi kuin seinään ja ultrassa ei enää löytynyt sydämen sykettä. Se oli keskeytynytkeskenmeno. En siis tiedä odotanko pahoinvointia, jotta tietäisin sikiöllä kaiken olevan hyvin, vai toivonko että tämä raskaus olisikin poikkeus? Lisäksi, toisin kuin koskaan aikaisemmin...pelkään keskenmenoa. En ole koskaan aikaisemmin moista pelännyt, mutta nyt on alkuvuoden keskenmenot liian tuoreessa muistissa.

No iloisempiin asioihin. Plussan tosiaan tein ja tällä hetkellä viikot olisi jotain niin ruhtinallista kuin 4+4 ja laskettuaika 26.9.

Tarratöppösiä kaikkien pikkuisille ja ihanaa odotusaikaa!

Marsupilami rv 4+4

Vierailija
79/200 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Katjalah =( Tuntuu varmasti tosi pahalta varsinkin kun sulla jo toinen keskenmeno peräkkäin =( En kyllä keksi mitään lohduttavaa sanottavaa, paljon voimia ja jaksamista sinulle.

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta! Kiva kun on aktiivista keskustelua täällä!

Omaan masuun ei mitään uutta, oireettomuus piinaa edelleen. Onneksi huomenna on ultra. En ole uskaltanut kertoa vielä kenellekään muulle kuin siskolleni tästä raskaudesta, sen verran epäuskoinen olo on. Miehen mielestä ei tarvitsisi kertoakaan ennen kuin maha alkaa näkymään mutta kyllä mun tekis mieli aikaisemmin kertoa, viimeistään niskaturvotusultran jälkeen jos siellä kaikki on hyvin.

Jaksamista kaikille!

-henrietta rv. 6+4

Vierailija
80/200 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon tsemppiä kaikille keskeytyneille, sitä ei haluais käyvän kenellekään, ei edes pahimmalle vihamiehelle. Toivottavasti tilanne kääntyy pian paremmaks ja pääsette nauttimaan uudesta alusta, joka toivottavasti kantaa loppuun saakka.

Täällä käytiin tänään kontrolliultrassa kohdunulkosen (josta tk-lääkäri pelotteli ihan kunnolla!!) takia ja todella iloiseksi yllätykseksi kaikki oli tosi hyvin! Kovin kummosiahan siellä ei vielä näillä viikoilla (5+2) näy, mutta selkeesti ihan oikeeseen paikkaan on alkio kiinnittyny, joten tästä lähdetään ihan normaalisti elämään raskauden kanssa. Tunne on aika sanoin kuvaamaton.

Toivottavasti pysyttäis nyt kaikki tässä pinossa loppuun saakka ja saatais maailman kauneimpia terveitä lapsia!

Intopiukka ja 5+2