Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teitkö jo poliisille ilmoituksen? Sinä, kenen lapsen isällä oli se fb-kirjoittelu?

Vierailija
21.12.2009 |

Siis teitkö, vai teenkö minä?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkenut sivunsa!! Ha!! Joku vissiin laitto sille viestiä, että sen "fantasiat" on herättäneet järkytystä.....

Vierailija
42/68 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mies ehtii siivota koneensa ennen kuin poliisit tutkivat sen. Pääsee siis näyttämään viattomalta. Ja valitettavasti ap:n ja vauvan välit mieheen eivät varmasti tämän jälkeen ole kunnossa. Tosin lapsen/lasten kannalta parempi niin kuin vierailla pedofiilin luona!

Ap, voimia.

sulkenut sivunsa!! Ha!! Joku vissiin laitto sille viestiä, että sen "fantasiat" on herättäneet järkytystä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä soitin aamulla poliisin vihjepuhelimeen ja koin, että asiaan suhtauduttiin vakavasti. Tietenkin moisen sekopään touhuihin pitää puuttua, vaikka ei itse olekaan asianomainen.

Se, että kaveri pohtii pitäisikö mennä notkumaan ala-asteiden lähistölle on jo mielestäni tarpeeksi vakavaa. Mitens se meneekään se varhainen puuttuminen? Entä jos tämä on ollut tältä henkilöltä hätähuuto? Miksi ihmeessä ne 81 kaveria ei kukaan ole reagoinut? Hämärää.

Vierailija
44/68 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin myös, että oli sulkenut sivunsa suuremmalta yleisöltä. Ei haittaa, olen ottanut screensave-kopiot.

Ap

Vierailija
45/68 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tämän kyseisen miekkosen seinää ei pääse enää lukemaan. Olen osittain samaa mieltä tämän sananvapaudesta kirjoittaneen kanssa, että totalitarismi on vaarallinen tie.

Vierailija
46/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea te uskotte jos joku sanoo netissä.

Vierailija
47/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole miehen lapsen äiti kaikkea te uskotte jos joku sanoo netissä.

Vierailija
48/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tulit sanomaan, että _ei_ ole, joten olettaisin, että voit sen todistaa.

mistäs sinä tiedät että ap on se mitä sanoo

Vierailija
49/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö usko toisen sanaan? Vai uskotko vain apta palstalla, jossa provoja tehtaillaan joka toisessa viestissä? Minä väitän, että ap löysi profiilin facebookissa ja kehitti vauvapalstaa varten vauva-aiheisen provon. Oliko ap henkilön facebook-kavereissa? Kun henkilö sai tietää kuka häntä mustamaalasi netissä niin hävisikö ap kommentoimasta täältä? apn osite löytyy kyllä ja toki myös henkilön kirjoitukset, vaikka ne poistettaisiinkin. voi kritisoida ja on aiheellistakin, jos joku kirjoittelee netissä oudosti (vrt. Kauhajoen ampuja) mutta nimien julkaisu ei ole soveliasta. voi ilmoittaa poliisille jos joku asia häiritsee, mutta täällä Vauva-lehden palstalla alkoi ajojahti ja nimien julkaiseminen, mikä minusta ei ole soveliasta. se voi täyttää kunnainloukkauksen rajat, vaikka aihe olisikin oikea. Av-palstalla pitäisi olla rekisteröityminen niin mammat ei suoltaisi paskaa toisista nimettöminä. Vastuu sanoista, jun sitä muiltakin vaaditaan.

Vierailija
50/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämän ketjun ap. Sori.

Vierailija
51/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et todellakaan voi väittää sitä faktatiedoksi, jos et itse tunne henkilöitä. Voi hyvin olla, että se kirjoittaja valehteli, että on tuon miehen lapsen äiti, mutta minä en voi olla siitä varma, etkä sinäkään, JOLLEI sinulla ole tosiaan jotain sisäpiirin tietoa asiasta.

etkö usko toisen sanaan? Vai uskotko vain apta palstalla, jossa provoja tehtaillaan joka toisessa viestissä? Minä väitän, että ap löysi profiilin facebookissa ja kehitti vauvapalstaa varten vauva-aiheisen provon.

Vierailija
52/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että että henkilöllä olisi oikeasti lasta tai olisi lasta hänen kanssaan. Luulisi jos on isä niin puhuisi lapsestaan facebookissa tai tämän äidistä myös. Muunmuassa. Mutta sitähän se täällä on, provotaan ja keksitään juttuja, vaikka toiset mukana julkisuuteen vetäen. En kovin puolustele niitä kirjoituksia, itse en kirjoittaisi edes piloillani tuommoista, vaikka nuorempana provoavia tekstejä kirjoitin ja rajojani rikoin. Ap unohti sopivasti 14 vuotiaasta keskustellessa jutun 30 v osuuden ja ei itsestään oikeastaan tuonut mitään julki. Toki hänen juttunsa on tullut ilmi jutun kirjoittajalle nyt ja jos oin oikeasti äiti niin niin se on isän tiedossa mitä tänne kirjoitellut, MUTTA edelleenkään en usko hänen olleen mikään facebook-kirjoittajan vauvan äiti.

Vierailija
53/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 14v ja mieheni 27v.nyt takana 15 vuotta suhdetta ja 5 lasta.

eikä viattomuudesta kertominen. Varsinkin kun sen jälkeen kertoo ja yhdistää viattomuuden ja ihastumisen 30 v naisiin.

varmaan olisi ookoo, jos joku 24-vuotias setä ihastuis sun 13-vuotiaaseen tyttäreen?

Mä olen sitä mieltä, että se ei ole tervettä. Varsinkaan nuo perusteet mitä siinä tekstissä oli. Ne olivat juuri niitä, joilla pedofiilit perustelevat "rakkautensa" lapsiin. Mun mielestä aikuisen ihastuminen 13-vuotiaaseen lapseen ei ole millään tasolla suotavaa. Ainakin itse olin aika lapsellinen 13-vuotiaana, enkä ole vielä tavannut sellaista, joka sisimmässään ei olisi ollut.

Luitko sä sen tekstin oikeasti? Mä luin vain sen, mitä ap copypastes tänne, mutta mun silmissä sitä ei pelastaisi mitkään selittelyt.

Ehkä et itse ymmärrä, millaiset psykologiset mekanismit pedofiililla on?

Vierailija
54/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä viattomuudesta kertominen. Varsinkin kun sen jälkeen kertoo ja yhdistää viattomuuden ja ihastumisen 30 v naisiin.

varmaan olisi ookoo, jos joku 24-vuotias setä ihastuis sun 13-vuotiaaseen tyttäreen? Mä olen sitä mieltä, että se ei ole tervettä. Varsinkaan nuo perusteet mitä siinä tekstissä oli. Ne olivat juuri niitä, joilla pedofiilit perustelevat "rakkautensa" lapsiin. Mun mielestä aikuisen ihastuminen 13-vuotiaaseen lapseen ei ole millään tasolla suotavaa. Ainakin itse olin aika lapsellinen 13-vuotiaana, enkä ole vielä tavannut sellaista, joka sisimmässään ei olisi ollut. Luitko sä sen tekstin oikeasti? Mä luin vain sen, mitä ap copypastes tänne, mutta mun silmissä sitä ei pelastaisi mitkään selittelyt. Ehkä et itse ymmärrä, millaiset psykologiset mekanismit pedofiililla on?

Vierailija
55/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse tein aloitteen ja sen päivän jälkeen ollaan oltu yhdessä julkisesti.

edelleen rakastetaan toisiamme.

aina rakkaus ei katso ikää:)

varmaan olisi ookoo, jos joku 24-vuotias setä ihastuis sun 13-vuotiaaseen tyttäreen? Mä olen sitä mieltä, että se ei ole tervettä. Varsinkaan nuo perusteet mitä siinä tekstissä oli. Ne olivat juuri niitä, joilla pedofiilit perustelevat "rakkautensa" lapsiin. Mun mielestä aikuisen ihastuminen 13-vuotiaaseen lapseen ei ole millään tasolla suotavaa. Ainakin itse olin aika lapsellinen 13-vuotiaana, enkä ole vielä tavannut sellaista, joka sisimmässään ei olisi ollut. Luitko sä sen tekstin oikeasti? Mä luin vain sen, mitä ap copypastes tänne, mutta mun silmissä sitä ei pelastaisi mitkään selittelyt. Ehkä et itse ymmärrä, millaiset psykologiset mekanismit pedofiililla on?

Vierailija
56/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitahan kuule vihjepuhelimeen ja kerro tuo fb-juttu siellä. Saat kuulla, että moni on ottanut asian tiimoilta yhteyttä ja poliisi tutkii asiaa.

Vierailija
57/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse tein aloitteen ja sen päivän jälkeen ollaan oltu yhdessä julkisesti. edelleen rakastetaan toisiamme. aina rakkaus ei katso ikää:)

Vierailija
58/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luuletko tosiaan ettei 13 tai 14v harrasta seksiä tänäpäivänä?herätkää hyvät ihmiset.tosiasia on että 13vuotiaat ovat seksisuhteessa yleensä huomattavasti vanhemman pojan kanssa.

tää vaan sattuu olee kylmä tosiasia.

en kyllä puolustele millään tavalla tätä ihmistä kenestä alote on tehty kun en ole koko juttua lukenut mutta halusin vaan kertoa oman näkemyksen asiasta että meillä minä olin 14v ja mies 27v kun alotettiin vakavasti seurustelu.eikä todellakaan saatu mitään kommenttia et olet sekaantunut alaikäiseen.kaikki tajus et nuo on todella rakastuneita.edelleen ollaan.

ihan itse tein aloitteen ja sen päivän jälkeen ollaan oltu yhdessä julkisesti. edelleen rakastetaan toisiamme. aina rakkaus ei katso ikää:)

Vierailija
59/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen kanssa yhen parin jotka ovat seukanneet 25v ja emäntä oli 13v ja mies 22v kun loittivat suhteen.joten näitä riittää.

Vastuu oli miehellä. Hän on pedari. Kaikki on, jotka sekaantuvat alaikäisiin. HYI!!

Vierailija
60/68 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne sedät jotka eivät osaa olla kajoamatta lapseen ovat pedareita. Onko teillä tyttäriä? Toivottavasti myös kirves ja lapio. Hyi helvetti!

ja luuletko tosiaan ettei 13 tai 14v harrasta seksiä tänäpäivänä?