Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot sisäreisikivut loppuraskaudessa?

Vierailija
03.01.2010 |

Elikkäs tietääköhän joku mitä nää on kun raskausviikkoja nyt kasassa 37 ja parin viikon ajan on tuntunut ihmeellisiä, äkillisiä kipuja sisäreisissä. Tulevat ihan yhtäkkiä, ovat tosi nopeita ja tuntuvat vähän kuin sähköiskuilta tms. Meinaa jalka lähteä alta..

Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset tuntui sisäreisissä. Samoin tuntui menakkakivut, silloin kun niitä vielä oli.. :)

Vierailija
2/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, kaikille supparit ei tunnu välttämättä missään synnytyksen vaiheessa mahassa, itsellä vihloi juuri reisiä ja selkää. Eli alahan vaan kellottaa noita jos kovin kipeitä ja säännöllisiä alkavat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivoihin liittyi ja synnytys auttoi.

Vierailija
4/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva oli laskeutunut ja kiinnittynyt, hän painoi sinne alas niin pahasti, että sattui sisäreisiin saakka etenkin kävellessä.

Vierailija
5/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset tuntui sisäreisissä.

Ja sitten kun synnytys käynnistyi ihan kunnolla niin vatsassa, selässä ja reisissä tuntui poltot/supistukset.

Vierailija
6/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein kivulaimmilta sisäreisissä. Mahassa ei kivut oleet mitään verrattuna siihen kun sisäreidet kramppaasivat.

Vierailija
7/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös samanlaisia (?) äkillisiä sisäreisikipuja, ne tuntui vähän niinkuin pahoilta krampeilta. Mutta kramppeja ne ei ollut. Minulla tuo äkillinen kipu tuntui aina vaan toisessa sisäreidessä. Ja ne alkoivat tosiaan loppuraskaudessa,,

En tiedä mitä oli mutta synnytyksen jälkeen ei ole sellaisia enää ollut.

Vierailija
8/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin sellaisia lihaskramppeja ja vihlauksia. Olen yhdistänyt vaivan lantion alueen liitoskipuihin. Pahinta on yrittää nostaa jalkaa sivusuunnassa ylös esim. sängyssä kääntyessä. Hirveä kipu tuntuu häpyluussa ja reidessä.

rv 31

Vierailija
9/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tokassa raskaudessa, tarkoittaa että lantionpohjalihakset on löystyneet. todella kurja vaiva. vaikka lapsi jo 2 v niin vasta nyt alkanut helpottamaan. tuntemukset ei ole enää synnytyksen jälkeen olleet samoja, vaan tietyissä tilanteissa tulee samaan paikkaan outoja tuntemuksia, en osaa selittää. nyt olen ilmeisesti palautunut kun tuota ei enää ole. mut tosiaan loppuraskaudessa tuo oli aivan kamalaa. lisäksi oli iskias vaivaa, tappavan pahaa närästystä jne.

Vierailija
10/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei olleet supistuksia.

Its päättelin, että joku painoi hermoon.

Niitä tosiaan oli vaan ihan lopussa ja mulla enemmän oikeassa reidessä.

Vierailija
11/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun epiduraalin vaikutus lakkasi juuri ennen ponnistusvaihetta esikoista synnyttäessä

Vierailija
12/12 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kronas selkä...

Synnytys auttoi :D