Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että v*tuttaa!: Lapsettomat lapsiperhepaikoille pysäköijät.

Vierailija
21.12.2009 |

Tänäänkin käytiin Cittarissa ja taas kerran, yllätys yllätys, oli kaikki lapsiperheille tarkoitetut parkkipaikat varattu. Ja monnellakohan oli taas lapsia? Niin tuhannen kerran olen nähnyt kun esim. joku keski-ikäinen äijä kaahaa katumaasturinsa lapsiperheellisten paikalle, ilman niitä lapsia. Aina sama juttu. Näinköhän nuo itsekkäät paskan valtaavat invaruudutkin?

Raahaa siinä sitten sylivauvaa ja taaperoa parkkipaikan toisesta päästä, että arvon yksinäinen herra/rouva ei joudu rasittamaan jalkojansa.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheparkit oo sitä varten leveämpiä, että lapsi tai vauva on helpompi (?) köyttää autoon, ku saadaan ovet kunnolla auki.

Mua ainaki v*tuttaa yrittää tunkea 5 cm liian pienestä oven raosta vauvaa kaukalossa autoon...ja koko ajan pelko persiis, että sen helkutin hienoperseen bemariin tulee naarmuja mun auton ovesta...

Vierailija
102/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kirjoittaja raivon partaalla puhisten... :)

Rentoutukaa ihmiset ja nauttikaa. Kukkahattutätien tiukkapipoisuus naurattaa, vaikkei saisi... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idea on siinä että ovat leveempia niin mahtuu laittaan lapset istuimiin tai nostaan kaukalon pois. Tavalliset paikat monesti niin ahtaita että ei saa esim. kaukaloa ulos ja joutuu tosissaan varomaan viereistä autoa kun pyllypitkällä kiinnittää lasta turvaistuimeen

Vierailija
104/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein ovat kyllä lähempänä oviakin.

lapsiperheparkit oo sitä varten leveämpiä, että lapsi tai vauva on helpompi (?) köyttää autoon, ku saadaan ovet kunnolla auki.

Mua ainaki v*tuttaa yrittää tunkea 5 cm liian pienestä oven raosta vauvaa kaukalossa autoon...ja koko ajan pelko persiis, että sen helkutin hienoperseen bemariin tulee naarmuja mun auton ovesta...

Vierailija
105/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhepaikat ovat leveämpiä koska joissain turvaistuinmalleissa lapsen saaminen vöihin siihen istuimeen vaatii auton oven avaamista aivan auki.

Minulle kelpaisi tuollainen leveämpi ruutu vaikka hiukan kauempaakin ovesta -minulla on kaksi tervettä jalkaa ja lapsilla myös.

Ahtaammassa ruudussa tulee helposti kolhuja naapuriautoon.

Vierailija
106/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä itärajan läheisyydessä näyttävät venäläiset olevan hyvin uutteria lapsiperhepaikkojen käyttäjiä. Siis lapsettomatkin sellaiset..

Vierailija
107/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo yli nelikymppinen rouvashenkilö ja aina silloin tällöin otan katsekontaktin näihin ääliöihin ja annan ilmeilläni ymmärtää mitä heistä ajattelen.

Jotkut näyttävät jopa hieman hätkähtävän tästä.

-Toivottavasti etsivät toisen paikan seuraavalla kerralla.

Vierailija
108/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan lapseton haluaisi tieten tahtoen pysäköidä lapsiperhepaikoille, mikäli ne sijaitsevat yhtä kaukana kuin muutkin paikat?

Meillä ainakin automarketeissa on lapsiperhepaikat pääovien tykö.

Vierailija
109/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa kysässytkin "lapsettoman" auton kuskilta:et missäs lapset? yhdeltä 20v.pariskunnalta oli lapset jääny kauppaan....vastaukset on ollu mitä hauskimpia. Yksi mies ajoi mersun maasturin lapsipaikalle ja kysyttii lapsista, ni ei ole lapsia, mut auto on niin iso ettei mahdu tav.ruutuun..........et sellasta!

Vierailija
110/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse jo yli nelikymppinen rouvashenkilö ja aina silloin tällöin otan katsekontaktin näihin ääliöihin ja annan ilmeilläni ymmärtää mitä heistä ajattelen.

Jotkut näyttävät jopa hieman hätkähtävän tästä."

Pistit sitten oikein kovalla kovaa vastaan...Aaaarrrhhh ahhahahah. Kyllä te ihmiset sitten elätte ihmeellisessä maailmassa...

Vierailija
111/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse jo yli nelikymppinen rouvashenkilö ja aina silloin tällöin otan katsekontaktin näihin ääliöihin ja annan ilmeilläni ymmärtää mitä heistä ajattelen. Jotkut näyttävät jopa hieman hätkähtävän tästä." Pistit sitten oikein kovalla kovaa vastaan...Aaaarrrhhh ahhahahah. Kyllä te ihmiset sitten elätte ihmeellisessä maailmassa...

Vierailija
112/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako niihin parkkerata, kun raahaa lapsiperheelle ruokaa, vai pitääkö lapset olla mukana?

Ei se 10 metriä niitten mukuloidenkanaan kanssa mahdoton ole.

kun se paikka on leveämpi juuri sen takia, että se oven saa helpommin auki, jos vaikka laittaa vauvan turvaistuimeen. Jos mukana on monta lasta, on turvallisempaa että auto parkkeerataan seinän viereen, jossa lapset voivat odottaa.

Ei ne parkkipaikat sitä varten ole, että lapsiperheet olisivat laiskoja kävelemään, vaan juuri sen parkkiruudun leveyden takia :)

Kun siellä ehdottamasi 10 metrin päässä ne paikat on kapeampia, ei saa lapsia niin hyvin laitettua autoon.

Vierailija
113/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee usein luvatta invapaikalle pysäköityjen autojen luokse "auttamaan" eli avaa ovea ja ojentaa kättä että pääsetkö itse pois vai saisinko auttaa? Monet tajuavat että hän tulee vittuillessaan ja ärähtävät pahasti, toiset menee aivan noloiksi.

Vierailija
114/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee usein luvatta invapaikalle pysäköityjen autojen luokse "auttamaan" eli avaa ovea ja ojentaa kättä että pääsetkö itse pois vai saisinko auttaa? Monet tajuavat että hän tulee vittuillessaan ja ärähtävät pahasti, toiset menee aivan noloiksi.

Hyvä että menee! Ihana pappa :D

Vierailija
115/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungeissa ihmiset tajuaa jättää nämä paikat niitä tarvitseville. Eiköhän tämä ole enemminkin landelaisten ongelma. Eihän ne muutenkaan ole kovin sujut autolla ajamisen kanssa, eivät osaa antaa ohittavalle tietä tms. Ihan samaan kategoriaan tämä lapsiparkkijuttukin menee. Landelaiset eivät tajua joustaa.

Vierailija
116/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ms-tauti ei hyvinä hetkinä näy päällepäin. Odottaako hän, että invalaappu ilmestyy ikkunaan ja jos ei niin iskee sitten??? :-DD

Vierailija
117/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että menee! Ihana pappa :D

Lähestyy näitä tyyppejä aina siihen tyyliin kuin he olisivat neliraajahalvaantuneita, eivätkä ollenkaan väärässä paikassa.

Vierailija
118/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaupungeissa ihmiset tajuaa jättää nämä paikat niitä tarvitseville. Eiköhän tämä ole enemminkin landelaisten ongelma. Eihän ne muutenkaan ole kovin sujut autolla ajamisen kanssa, eivät osaa antaa ohittavalle tietä tms. Ihan samaan kategoriaan tämä lapsiparkkijuttukin menee. Landelaiset eivät tajua joustaa."

Juuri näin. Me pääkaupunkiseutulaiset osaamme jopa pysäköidä oikein. Olemme mahtavia, kaikkitietäviä/-taitavia ja muutenkin joviaaleja ihmisiä. Kaikille junteille muuten hyvää joulua - jos ymmärrätte mikä se joulu on?!

Vierailija
119/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääkaupunkiseutulaiset ajaa kolareita solkenaan, kun vähän tippuu lunta taivaalta.. Kyllä se talvi aina jaksaa yllättää ne niin taitavasti autoilevat, kaistaa nätisti antavat pääkaupunkiseutulaiset.

kaupungeissa ihmiset tajuaa jättää nämä paikat niitä tarvitseville. Eiköhän tämä ole enemminkin landelaisten ongelma. Eihän ne muutenkaan ole kovin sujut autolla ajamisen kanssa, eivät osaa antaa ohittavalle tietä tms. Ihan samaan kategoriaan tämä lapsiparkkijuttukin menee. Landelaiset eivät tajua joustaa.

Vierailija
120/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako hän, että invalaappu ilmestyy ikkunaan ja jos ei niin iskee sitten??? :-DD

Mutta jos näkee vaikka että nuori mies juoksee autolleen eikä ole lappua ikkunassa niin varmasti iskee auttava käsi ;) Auttaminen ei ole onneksi kiellettyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme