Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että v*tuttaa!: Lapsettomat lapsiperhepaikoille pysäköijät.

Vierailija
21.12.2009 |

Tänäänkin käytiin Cittarissa ja taas kerran, yllätys yllätys, oli kaikki lapsiperheille tarkoitetut parkkipaikat varattu. Ja monnellakohan oli taas lapsia? Niin tuhannen kerran olen nähnyt kun esim. joku keski-ikäinen äijä kaahaa katumaasturinsa lapsiperheellisten paikalle, ilman niitä lapsia. Aina sama juttu. Näinköhän nuo itsekkäät paskan valtaavat invaruudutkin?

Raahaa siinä sitten sylivauvaa ja taaperoa parkkipaikan toisesta päästä, että arvon yksinäinen herra/rouva ei joudu rasittamaan jalkojansa.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niiden tarkoitus jää minulle mysteeriksi.

Eikö se kyltti kerro sulle mitään?

Vierailija
142/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytyy aina tarjotusta avusta, sillä varsinkaan vieras ihminen ei osaa niin auttaa, että siitä olisi jotain hyötyä. Pääsee parhaiten itse ulos autosta ja kokoaa pöyrätuolinkin ihan näppärästi.

menee usein luvatta invapaikalle pysäköityjen autojen luokse "auttamaan" eli avaa ovea ja ojentaa kättä että pääsetkö itse pois vai saisinko auttaa? Monet tajuavat että hän tulee vittuillessaan ja ärähtävät pahasti, toiset menee aivan noloiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos joku muu saa jonkun edun tai helpotuksen, niin se on heti "yhyy, noi ei jaksa kävellä, miks mun sit pitää, miks noi ylipäätään saa mitään ja mä en"? Ihmettelen myös sitä että autokoulussa ei näköjään sitten enää opeteta parkkeeraamaan autoa. Kun mä kävin sen koulun niin joka ajokerran jälkeen mun piti auto parkkeerata, insissäkin se piti tehdä. En kyllä lähtis mielelläni sen kyytiin istumaan joka ei osaa edes autoa ruutuu ajaa. Muutenkin on asenne perseestä, jos ei osaa, niin sillä varjolla pistetään muut kärsimään "jos en saa ajaa siihen leveään ruutuun, niin sitten mä lommotan muiden autojen ovet, niin siitäs saitte, minäminäminäminä"..

Vierailija
144/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi että pikkuihmiset jotka jo itse hyppäävät autosta pois on vähän enenmpi tilaa, ettei toisten ovet ole naarmuilla. tietty sit vois olla lihvavillekkin omat ruudut.=D

Vierailija
145/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet?

Se joka ei osaa parkkeerata, ajakoot suosiolla sinne kauemmas missä ei muita autoja pahemmin ole. Onko sen ajotaidottoman ihan pakko ajaa autojen väliin?

Vierailija
146/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tosta ostosten raahaamisesta (ettekö käytä kärryjä?) niin tiedä mutta tosiaan oli pari kertaa milleistä kiinni että raskausvatsani kanssa pääsin autoon sisään! Viereinen auto oli niin liki! Tuottaa kyllä joskus vaikeuksia ihan ilman raskausmahaakin... Mutta tosiaan, kyllä mun oikeudentajuun sopii se että viimeisillään raskaana oleva parkkeeraa lapsiperhepaikalle.

raskaana tehden joulun ruokaostoksia etta olisikohan minun sallittu parkkeeravan lapsiperheiden parkkiin. Vauvahan mulla oli kuitenkin mukana ;o)

kokemuksesta kun tietää ettei ole kovin ihanaa raahata hirveitä määriä ostoksia ison mahan kanssa.

Joku tonttu oli peruuttanut autonsa mun auton viereen ja tuo auto oli ihan vinosti ruudussa ja ei olisi mahtunut kovinkaan moni normaali painoinenkaan aikuinen siita valista ratin puolelle niin enpa tietenkaan minakaan. Siina sitten kirjoilin aikani kunnes rymysin kyytiin pelkaajan puolelta ja hadin tuskin paasin kuljettajan paikalle.

Teki mieli jattaa pieni lappunen tuolle kuskille tuulilasiin...

Se edellinen lyllertaja.

Tykkään parkeerata pakittamalla öykkäriautojen viereen niin, että se luuseri av-mamma ei pääse siihen ukkonsa maksamaan autoonsa sotkematta burberryn mautonta takkiaan. itse pääsen tilavammin toiselta puolelta. Kjeh!

Mulle on joskus tehty noin. Silti olen poistunut paikalta (ilkeä) hymy huulilla...

Koitapa arvata, miksi? :)

sotkit takkisi, oli autosi kyljessä silti pidempi viiru raapaistuna. Ja minun autoni on niin vanha, että se pikku naarmu ei haitannut lainkaan...

Vierailija
147/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raivostuttavaa, ain kihisen kiukusta kun yritän saada autoa lapsiperheille tarkoitettuun parkkiin, ja paikat ovat täynnä. Pari kertaa olen n. 60-vuotiaille bemari/audi/mersukuskille huomauttanut, että paikat on tarkoitettu lapsiperheille. Idiootit!

Vierailija
148/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on taas yksinkertaista sakkia liikenteessä... Perheparkit eivät ole olemassa sen takia, että lapset / vanhemmat eivät jaksa kävellä. Perheparkkien ruudut ovat aina leveämpiä juurikin sen takia, että saa lapset helposti sisään ja ulos autosta. Ja toinen syy on se, että kun nämä ruudut ovat lähellä sisäänkäyntiä, ei synny niin paljoa vaaratilanteita lasten poukkoillessa autojen keskellä.

Näihin ruutuihin on suotavaa parkkeerata vain silloin, kun on turvaistuimessa istuva lapsi kyydissä. Eli ei vaikka olisi 10 lasta kotona, ja on ilman lapsia tekemässä ostoksia. Koska kuka urpo niitä kasseja muutenkaan raahaa käsissään autolle, kun ne voi kätevästi rullata ostoskärryissä.

Ziisus.

Vierailija
149/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitaan maasturit, mersut, bemarit ja audit. Ns. tavis-autot ei näköjään millään tavoin eräitä häiritse mutta annas olla jos av-mamma näkee Audin! Kateus iskee samantien ja pakko on päästä autoa kolhimaan. Maasturit näköjään saavan saman kohtalon.

No, mulla on maasturi, ja se on ihan tarpeeseen. Ei kylläkään ole audi tai bemari, on ihan tavallinen Mitsubishin outlanderi, eipä sitä ole kukaan kolhinutkaan tai raapinut, johtunee ilmeisesti merkistä :)

Ja ne perhepaikoille parkkeeraajat joilla ei oo lapsia mukana on idiootteja laiskimuksia, omaan napaan tuijottajia.

Vierailija
150/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden kuljettajat normaalia parempikäytöksisiä, jos ei ratissa ole manne. Uudempi bemarikin tuntuu nostaneen profiiliaan, ja tollojen autoksi jää se audi.

Vierailija
151/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden kuljettajat normaalia parempikäytöksisiä, jos ei ratissa ole manne. Uudempi bemarikin tuntuu nostaneen profiiliaan, ja tollojen autoksi jää se audi.

kun mulla on se mitsun maasturi, miehellä bemari, corvette ja audi (jolla muuten tällä hetkellä on ajelemassa)? Ennen mulla oli pikku mersu.

Kerro!

Hirveesti tuntuu teitä autojen merkit häiritsevän, ajotapa ei niinkään.

Vierailija
152/152 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaihtaa nimimerkiksi Audi-mammaksi kun tuo meidän automerkki tuntuu herättävän niin kiihkeitä tunteita täällä...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme