Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että v*tuttaa!: Lapsettomat lapsiperhepaikoille pysäköijät.

Vierailija
21.12.2009 |

Tänäänkin käytiin Cittarissa ja taas kerran, yllätys yllätys, oli kaikki lapsiperheille tarkoitetut parkkipaikat varattu. Ja monnellakohan oli taas lapsia? Niin tuhannen kerran olen nähnyt kun esim. joku keski-ikäinen äijä kaahaa katumaasturinsa lapsiperheellisten paikalle, ilman niitä lapsia. Aina sama juttu. Näinköhän nuo itsekkäät paskan valtaavat invaruudutkin?

Raahaa siinä sitten sylivauvaa ja taaperoa parkkipaikan toisesta päästä, että arvon yksinäinen herra/rouva ei joudu rasittamaan jalkojansa.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy, ettei osaa ajaa kapeampaan paikkaan. Kun aloittelin ajamista, olin eittämättä surkea parkkeeraaja. Ei tullut mieleenikään jättää lapsettomana autoa perhepaikalle. Surkean parkkeeraajan sitä paitsi oli helpointa jättää auto sinne marketin parkkialueen kaukaisimpiin osiin, joissa sai parkkeerata vaikka neljään ruutuun ja poikittain, jos ei paremmin onnistunut. Kyllä aina jostain kauempaa löytyy riittävän helppo paikka, kaupungissakin kävelin toisinaan useamman korttelin ennemmin. Ja sitten kun oli pakko parkkeerata hankalampaan väliin, mukaan vain kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta, niin kyllä sen auton sai normaaliinkin väliin tungettua. Ehkei suorituksesta olisi tyyli- tai nopeuspisteitä herunut, mutta lopputulos oil tärkeintä. Tätä kun jokusen kerran harjoittelee, niin kyllä se alkaa sujua.

Ja eihän sitä opi ellei harjoittele!

Vierailija
22/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan pyytämään että kuuluttavat asiasta kun lapselta tuulisella ilmalla auton ovi kolahti naapuriautoon.

Löytyi se omistaja ja asia saatiin sovittua ja korvattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt mutta minä ihan yksin ajaessanikin parkkeeraan varmaan sitten sellaiselle. en tietenkään inva paikalle parkkeeraa mutta en ole tiennyt että tuollaisia on... outoa, ja hieman turhaa uusavuttomuutta...

-4 lapsen äiti

Vierailija
24/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt mutta minä ihan yksin ajaessanikin parkkeeraan varmaan sitten sellaiselle. en tietenkään inva paikalle parkkeeraa mutta en ole tiennyt että tuollaisia on... outoa, ja hieman turhaa uusavuttomuutta... -4 lapsen äiti

Siinä puhuu taas pikkukaupungin mamma joka liikkuu korkeintaan paikallisen Siwan edustalla muksujen kanssa.

Vierailija
25/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 52, isä 54 ja lapset 27 ja 25

Käytämme noita PERHEpaikkoja aina kun haluamme koska mekin olemme perhe!

Vierailija
26/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on pahinta mihin liikenteessä kykenet niin taidamme painia hiukkasen eri sarjassa... :)

Vierailija
27/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääkaupunkiseutulaiset ajaa kolareita solkenaan, kun vähän tippuu lunta taivaalta.. Kyllä se talvi aina jaksaa yllättää ne niin taitavasti autoilevat, kaistaa nätisti antavat pääkaupunkiseutulaiset.

kaupungeissa ihmiset tajuaa jättää nämä paikat niitä tarvitseville. Eiköhän tämä ole enemminkin landelaisten ongelma. Eihän ne muutenkaan ole kovin sujut autolla ajamisen kanssa, eivät osaa antaa ohittavalle tietä tms. Ihan samaan kategoriaan tämä lapsiparkkijuttukin menee. Landelaiset eivät tajua joustaa.

tänne muuttaneet landelaiset, jotka ne kolarit aiheuttaa. Eivät ymmärrä, että täällä on sitä liikennettä eikä vain metsätie jolla yksin körötellään.

Vierailija
28/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt mutta minä ihan yksin ajaessanikin parkkeeraan varmaan sitten sellaiselle. en tietenkään inva paikalle parkkeeraa mutta en ole tiennyt että tuollaisia on... outoa, ja hieman turhaa uusavuttomuutta... -4 lapsen äiti

Siinä puhuu taas pikkukaupungin mamma joka liikkuu korkeintaan paikallisen Siwan edustalla muksujen kanssa.

ehkä se on niin että autoillaan liian vähän kun keskustassa ollaan, mutta ihan oma päätös se lapsien hankkiminen on ollut, en oleta että saan jotain h****tin erityiskohtelua koska olen lapsia päättänyt tehdä..

(kyllä muuten hävettää kertoa tulevansa helsingistä, en haluaisi pikkukaupunkeja dissaavan hienohelman leimaa :/ mutta minkäs teet kun on pissi noussut vähän päähän ja luullaan että ollaan jotain parempaa kun asutaan oikein pääkaupungissa)

Vierailija
29/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä kuullutkaan sellisista paikoista... hä??? millä ne on merkitty? käydään Omenassa kaupassa ja mielestäni siellä ei sellaisia ole... ööö...

Vierailija
30/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan kaupungissa hyvän kaupan lähellä niin voidaan käydä siellä kävellen eikä tartte saada harmaita hiuksia jostain parkkipaikoista. Tosin tossa meidän K-supermarketissa tuskin edes mitään lapsiperhepaikkoja on, Prismassa varmaan olis lähimmät mutta eipä sielläkään tule käytyä huonon valikoiman takia.

Vierailija
31/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset jaksavat kävellä sieltä parkkipaikan perältä kauppaan, eikä tarvitse pysäköidä oven eteen.

Sen verran pitäisi kyllä jokaisen muksunkin jaksaa kävellä, antaa niiden ylipainoisten pamppujen rauhassa pysäköidä lapsiperhepaikoille ja kuolla sydänkohtaukseen viisikymppisinä.

Vierailija
32/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkää kauppaan julkisilla tai kävellen. Just tommosten takii me hukutaan paskaan.

Vierailija
33/152 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa ei ainakaan. Mutenkin Helsingissä on kapeammat parkkiruudut ja kalliimpi pysäköidä.

Vierailija
34/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuun alussa keli yllätti pohjois-Suomalaiset, kolareita tuli suhteessa liikennemäärään paljon enemmän kuin täällä etelässä.

Lisäksi juuri oli tutkimus siitä, että Uudenmaan liikenne on turvallisinta koko Suomessa. Seinäjoki ja Pohjanmaa oli pahinta aluetta. Siellä ei todellakaan osata ajaa.

Kannattaisi vähän lukea niitä lehtiä, muitakin kuin Tuppukylän Sanomia.

Vierailija
35/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheille tarkoitetut paikat ovat turhia. Invapaikat ymmärrän, mutta en näitä.

jo ihan siitä syystä että ostavat isompia ostoksia kuin lapsettomat.

Kauppiaat yrittävät saada ne lapsiperheet omaan kauppaansa niillä perhepaikoilla.

Ihan muillekin on iloa siitä että lapsiperheet menevät niihin vähän leveämpiin paikkoihin.. vähenee ne lasten aiheuttamat kolhut naapuriautojen ovissa. Vahinkoja kun voi sattua vaikka niitä lapsia valvotaan.

Vaan eipä näitä näitä tarvitsekaan ymmärtää jos ei halua.

Suomessahan huomaavaisuus on suuren luokan rikos :/

Vierailija
36/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitäs sitten kun elämä tosissaan potkii päähän ja menee terveys, talous tai perhe pesuvesien mukana viemäriin.

Kannattaisiko pysähtyä hetkeksi ja miettiä, että onko tuo ihan oikeasti hermostumisen arvoinen asia???

minulla on ms-tauti ja selkärankareuma.

Vuoden olen ollut työttömänä eikä näiden vaivojen kanssa ihan helposti löydä uutta työpaikkaa .. ei parempinakaan aikoina.

Silti minua ärsyttää koirankakat pyöräteillä ja perhepaikoille parkkeeraavat, joilla ei ole lapsia mukana.

Vierailija
37/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että tavallisilla parkkipaikoilla juntit romun omistajat kolhivat autoani. Jos sinulla on vanha ROMU josta et välitä, ei tarkoita sitä että kaikki olisi samanlaisia

Vierailija
38/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ison ja leveän auton omistaja kuluttaa kaupassa rahaa huomattavasti enemmän kuin köyhä romulla ajava lapsiperhe

näin kärjistetysti (kun joku väitti että lapsiperhe kuluttaa enemmän kaupassa)

Vierailija
39/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytyy aina tarjotusta avusta, sillä varsinkaan vieras ihminen ei osaa niin auttaa, että siitä olisi jotain hyötyä. Pääsee parhaiten itse ulos autosta ja kokoaa pöyrätuolinkin ihan näppärästi.

sillä tämä keskustelussa mainittu mies menee auttamaan niitä, jotka sitä eivät todellakaan tarvitse.

Vierailija
40/152 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen parkkipaikalla on näitä perhepaikkoja ja olen 2 krt parkkeerannut toisen auton perään. Kyllä autosta näkyy heti onko siinä kyydissä lapsia vai ei.

Toisella kerralla sain kaupan päälle sakkolapun ja siinä oli puhelinnumero ja soitin ja kysyin annoitteko sakon myös sille, joka oli parkkeerannut perhepaikalle, mutta ei ollut lapsia. Kun eivät, ilmoitin etten myös maksa laskuja. Noi laskuthan ovat laittomia, joten helppo näin sanoa.

Kummallakin kerralla kun olen näin parkkeerannut, on autossa ollut ihmisiä odottamassa minua ja ovat olleet tosi vihaisia. Siinä olen sanonut en olisi parkkeerannut, mutta veitte mun paikan, kun ei teillä ole lapsia. Yhden kerran yks mustalainen uhkas mua lekalla, jonka jälkeen näytin missä turvakamerat ovat ja toivotin hyvää matkaa vankilaan jos teet vielä jotain.

Ei kannata marista, jos ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Ja kyllä, Itiksen parkkipaikka on niin hyvin kuvattu, jos siellä joku alkaa tekemään tuhoja sun autollesi, se kyllä n 99 % varmuudella jää siitä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan