Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä huvita yhtään koko joulu!

Vierailija
19.12.2025 |

Ei ole joulumieltä. Ärsyttää vaan kaikki. 

Onko pakko viettää joulua, vaikkei taho?

Jos joku kutsuu joulunviettoon, niin kannattaako teeskennellä vaikka olevansa kipeänä?

Mikä olisi parempi alibi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita ei. Mutta ei voi joulumielistä perhettä heivata pihalle eikä isovanhemmille tai tyttären perheelle sanoa, että tänne ei ole tulemista vaan MINÄ haluan olla yksin rauhassa kotona ilman joulua. Pakko saata~na taas vääntää hyvä joulumieli kaikille vaikka sielussa kiehuu niin että kohta hirttää pumppu kiinni. Tää on taas kahdeksan yhtä vastaan tilanne.

Vierailija
2/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos sua ei oo vielä mihinkään kutsuttu tuskin myöhemminkään enää kutsutaan.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Joo on pakko viettää joulua muuten joudut vankilaan. 

Vierailija
4/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi keksiä joku alibi? 

Vierailija
5/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita ei. Mutta ei voi joulumielistä perhettä heivata pihalle eikä isovanhemmille tai tyttären perheelle sanoa, että tänne ei ole tulemista vaan MINÄ haluan olla yksin rauhassa kotona ilman joulua. Pakko saata~na taas vääntää hyvä joulumieli kaikille vaikka sielussa kiehuu niin että kohta hirttää pumppu kiinni. Tää on taas kahdeksan yhtä vastaan tilanne.

Marttyyriys on narsismin piirre. 

Vierailija
6/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ja tytär perheineen miettii että hitto kun sinne mutsille ja anopille pitää taas mennä. 😂

Vierailija
7/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama fiilis täälläkin 😒Olen ollut aina jouluihminen, mutta viime vuonna sairastuin vakavasti ja joulukin meni vähän sumussa. Nyt olen toipunut jonkinlaiseen kuntoon, mutta jostain syystä tänäkään vuonna ei innosta joulu yhtään! Minä olen aina ollut se, joka laittaa perheelle joulun.  lapsia ja lapsenlapsia on monta ja on taloudellisestikin aika rankkaa yksin järjestää ja hankkia kaikki. Nyt olen ihan tosissaan harkinnut, että ensi vuonna ilmoitan, (tai ehkä jo tänä jouluna), että seuraavana jouluna olen ihan valmis tulemaan kenen tahansa joulupöytään. Että en halua millään tasolla omia jouluvalmisteluja itselleni. 

Vierailija
8/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kompleksina joulu. Ei ole pakko viettää joulua, ei ole pakko olla joulumieltä. Anna muiden viettää ja tee mitä itte tykkäät. Joulunvietto ei ole kenellekään pakollista.

Vierailija
9/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama fiilis täälläkin 😒Olen ollut aina jouluihminen, mutta viime vuonna sairastuin vakavasti ja joulukin meni vähän sumussa. Nyt olen toipunut jonkinlaiseen kuntoon, mutta jostain syystä tänäkään vuonna ei innosta joulu yhtään! Minä olen aina ollut se, joka laittaa perheelle joulun.  lapsia ja lapsenlapsia on monta ja on taloudellisestikin aika rankkaa yksin järjestää ja hankkia kaikki. Nyt olen ihan tosissaan harkinnut, että ensi vuonna ilmoitan, (tai ehkä jo tänä jouluna), että seuraavana jouluna olen ihan valmis tulemaan kenen tahansa joulupöytään. Että en halua millään tasolla omia jouluvalmisteluja itselleni. 

Et sä mitään ilmoita. Nautit uhriasemastasi ja saat siitä tyydytystä. 

Vierailija
10/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki ei olla kuten sinä!

-eri

Vierailija
11/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se varmaan olet oikea ilo kenen tahansa joulupöydässä.

Vierailija
12/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kompleksina joulu. Ei ole pakko viettää joulua, ei ole pakko olla joulumieltä. Anna muiden viettää ja tee mitä itte tykkäät. Joulunvietto ei ole kenellekään pakollista.

Uskot varmaan joulupukkiinkin? 

Vierailija
13/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mua ei kutsuta mihinkään. Saan olla koton yksin hiljaisuudessa.

Vierailija
14/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poikani emme ole viettäneet joulua enää moniin vuosiin. Ei ole koristeita tms. Syömme jotain, mistä molemmat pitävät jne. eikä välttämättä juuri jouluaattona. Emme ole koskaan olleet jouluihmisiä ja koko hössötys on hyvin vierasta meille. Nautimme vapaasta, luemme, nettailemme, katselemme leffoja jne. Poika sitten häipyy omille teilleen eli omaan kotiinsa.

Vierailija
15/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos sua ei oo vielä mihinkään kutsuttu tuskin myöhemminkään enää kutsutaan.😂

Heh, veli kutsui jo. Mutta sillä on ärsyttävä kontrollifriikki vaimo ja liuta ärsyttäviä tenavia, joille sitten pitäisi ostella lahjoja monella sadalla, jos siis menen. 

Siellä on muitakin ärsyttäviä sen vaimon sukulaisia, jotka ovat ihan samanlaisia tekopirteitä kahjoja. Hirveetä kärsimystä.

Kuulemma pitäisi vielä tulla ajoissa ja osallistua ruoanlaittoonkin, kun olen kuulemma hyvä kokki.

Ja juomat pitäisi viedä itse.

Velipoikaa ei huvittaisi loukata.  Miten kiemurtelen tästä irti? T:Ap

Vierailija
16/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja poikani emme ole viettäneet joulua enää moniin vuosiin. Ei ole koristeita tms. Syömme jotain, mistä molemmat pitävät jne. eikä välttämättä juuri jouluaattona. Emme ole koskaan olleet jouluihmisiä ja koko hössötys on hyvin vierasta meille. Nautimme vapaasta, luemme, nettailemme, katselemme leffoja jne. Poika sitten häipyy omille teilleen eli omaan kotiinsa.

Suloista että hän kuitenkin tulee äidin helmoihin juuri jouluna vaikka ette vietä joulua. 

Vierailija
17/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme päiväiset kesä-festarit mökillä kavereiden kanssa. Grillataan ja juodaan viinaan. 

Vierailija
18/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että me nuorempi sukupolvi ollaan jo vähän luopumassa joulusta, varsinkin me joilla on lapsia. Ihan perusarkirutiineilla mennään. Käydään salilla, tavataan kavereita, jne. 

Vierailija
19/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että me nuorempi sukupolvi ollaan jo vähän luopumassa joulusta, varsinkin me joilla on lapsia. Ihan perusarkirutiineilla mennään. Käydään salilla, tavataan kavereita, jne. 

Jäin opiskelupaikkakunnalle jouluksi parin kaverin kaa, kun en jaksa hikoo äidin jouluaikataulua. Ihan oikeasti, aattona neljä paikkaa, kirkot, yms. Ei vaan jaksa. 

Vierailija
20/28 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta vaan käydään kovempaa kisaa siitä kuka saa ne joulun työvuorot ja kivasti osuikin kohdilleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän