Että v*tuttaa!: Lapsettomat lapsiperhepaikoille pysäköijät.
Tänäänkin käytiin Cittarissa ja taas kerran, yllätys yllätys, oli kaikki lapsiperheille tarkoitetut parkkipaikat varattu. Ja monnellakohan oli taas lapsia? Niin tuhannen kerran olen nähnyt kun esim. joku keski-ikäinen äijä kaahaa katumaasturinsa lapsiperheellisten paikalle, ilman niitä lapsia. Aina sama juttu. Näinköhän nuo itsekkäät paskan valtaavat invaruudutkin?
Raahaa siinä sitten sylivauvaa ja taaperoa parkkipaikan toisesta päästä, että arvon yksinäinen herra/rouva ei joudu rasittamaan jalkojansa.
Kommentit (152)
ja kyllä ison ja leveän auton omistaja kuluttaa kaupassa rahaa huomattavasti enemmän kuin köyhä romulla ajava lapsiperhe
näin kärjistetysti (kun joku väitti että lapsiperhe kuluttaa enemmän kaupassa)
minä olen kuullut lapsiperheiden tuovan eniten rahaa sinne ruokakauppaan. Vaan ei ne kauppiaat vissiin mitään tiedä omista asioistaan..
Vrt. saako invavessassa käydä jos se on vapaana? Pitääkö ruutu jättää tyhjäksi jos mahdollisesti joku lapsiperhe sattuisi saapumaan paikalle?
Kerran jouduin raahaamn myös kolme lasta sieltä peränurkasta ja kävelin niiden lapsiparkkipaikkojen ohi. Sieltä tuli äiti kahden lapsensa kanssa. Lapset oli 16-18-vuotiaita. Teki mieli sanoa, että lapsipaikat on varmaankin tarkoitettu vähän pienempien lasten vanhemmille ja silloin kun lapset ovat mukana.
Pidin suuni kiinni. Mutta tuolla periaatteella myäös mummot ja papatkin voivat niille paikoille laittaa autonsa, koskoa onhan heilläkin lapset vaikkakin jo reilusti täysi-ikäisiä.
Itiksen parkkipaikalla on näitä perhepaikkoja ja olen 2 krt parkkeerannut toisen auton perään. Kyllä autosta näkyy heti onko siinä kyydissä lapsia vai ei. Toisella kerralla sain kaupan päälle sakkolapun ja siinä oli puhelinnumero ja soitin ja kysyin annoitteko sakon myös sille, joka oli parkkeerannut perhepaikalle, mutta ei ollut lapsia. Kun eivät, ilmoitin etten myös maksa laskuja. Noi laskuthan ovat laittomia, joten helppo näin sanoa. Kummallakin kerralla kun olen näin parkkeerannut, on autossa ollut ihmisiä odottamassa minua ja ovat olleet tosi vihaisia. Siinä olen sanonut en olisi parkkeerannut, mutta veitte mun paikan, kun ei teillä ole lapsia. Yhden kerran yks mustalainen uhkas mua lekalla, jonka jälkeen näytin missä turvakamerat ovat ja toivotin hyvää matkaa vankilaan jos teet vielä jotain. Ei kannata marista, jos ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Ja kyllä, Itiksen parkkipaikka on niin hyvin kuvattu, jos siellä joku alkaa tekemään tuhoja sun autollesi, se kyllä n 99 % varmuudella jää siitä kiinni.
MIKÄÄN LAKI ei keillä parkkeraamasta lapsipaikoille, invapaikat ovat asia erikseen. Toivottavasti saat turpiisi ja kunnolla...
ja kyllä ison ja leveän auton omistaja kuluttaa kaupassa rahaa huomattavasti enemmän kuin köyhä romulla ajava lapsiperhe näin kärjistetysti (kun joku väitti että lapsiperhe kuluttaa enemmän kaupassa)
minä olen kuullut lapsiperheiden tuovan eniten rahaa sinne ruokakauppaan. Vaan ei ne kauppiaat vissiin mitään tiedä omista asioistaan..
vaikka ne lapset eivät aina mukana ole. Meillä on iso, kallis auto eli varaa ostaa enemmän ja kalliimpaa ruokaa kun köyhillä, jotka ajavat romuilla autoilla (ja joille on ihan sama, että tuleeko siihen autoon lisää lommoja parkkipaikalla). Parkkeeraan auton AINA lapsipaikalle, oli lapset mukana tai ei
Kerran jouduin raahaamn myös kolme lasta sieltä peränurkasta ja kävelin niiden lapsiparkkipaikkojen ohi. Sieltä tuli äiti kahden lapsensa kanssa. Lapset oli 16-18-vuotiaita. Teki mieli sanoa, että lapsipaikat on varmaankin tarkoitettu vähän pienempien lasten vanhemmille ja silloin kun lapset ovat mukana. Pidin suuni kiinni. Mutta tuolla periaatteella myäös mummot ja papatkin voivat niille paikoille laittaa autonsa, koskoa onhan heilläkin lapset vaikkakin jo reilusti täysi-ikäisiä.
onko se 2 vuotta vai 5 vuotta vai 10 vuotta. tai peräti 16 vuotta ??
Asioi sellaisissa kaupiossa, joilla ei ole tälläisia parkkipaikkoja.
Ite hoidan myös 5 henkisen perheen ruokaostokset, ja raahaan ne justiinsa niin pitkälle, mistä se vapaa ruutu sattui tullessa löytymään. Enemmän mua ottaa nuppiin noi tila-autoilijat, jotka ei sitten ikinä, millään tunnu saavan sitä koslaansa mahtumaan siihen parkkiruutuun, vaan sellaisella Voyagerilla saa parhaimmillaan valloitettua 4 (siis neljä) parkkiruutua. Että voisko niille saada omat parkkipaikat, mielellään jonnekin takariviin?
mutta entäs ne AV-mammojen MIEHET jotka parkkeeraavat JALKAKÄYTÄVILLE. Esim oulu Cittarin edessä on jatkuvasti 10-15 autoa jalkakäytävällä oven edessä. Ja 100 % autoista ajaa mies !!!!!!!!!!
Lapsiperhepaikat on tarkoitettu vain öykkärimaasturin tai tila-auton omistaville "meidän perhe" kansalaisille. Menkää köyhät lapsiperheet sinne takariviin vain.
Lopettakaa se luonnontuhoaminen
ja menkää kauppaan julkisilla tai kävellen. Just tommosten takii me hukutaan paskaan.
Heh!
Mene muualle vinkumaan maailmantuskaasi.
Minä menen autolla kauppaan koska ei sitä tavaramäärää muuten saa kotiin raahattua.
on autoilevaa asiakasta varten. Siksi siellä asioin. Luomuvegaaniturkistenvastustajaterroristit voivat hakea itunsa ja muut herkkunsa hamppukaupoistaan.
Itiksen parkkipaikalla on näitä perhepaikkoja ja olen 2 krt parkkeerannut toisen auton perään. Kyllä autosta näkyy heti onko siinä kyydissä lapsia vai ei.
Toisella kerralla sain kaupan päälle sakkolapun ja siinä oli puhelinnumero ja soitin ja kysyin annoitteko sakon myös sille, joka oli parkkeerannut perhepaikalle, mutta ei ollut lapsia. Kun eivät, ilmoitin etten myös maksa laskuja. Noi laskuthan ovat laittomia, joten helppo näin sanoa.
Kummallakin kerralla kun olen näin parkkeerannut, on autossa ollut ihmisiä odottamassa minua ja ovat olleet tosi vihaisia. Siinä olen sanonut en olisi parkkeerannut, mutta veitte mun paikan, kun ei teillä ole lapsia. Yhden kerran yks mustalainen uhkas mua lekalla, jonka jälkeen näytin missä turvakamerat ovat ja toivotin hyvää matkaa vankilaan jos teet vielä jotain.Ei kannata marista, jos ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Ja kyllä, Itiksen parkkipaikka on niin hyvin kuvattu, jos siellä joku alkaa tekemään tuhoja sun autollesi, se kyllä n 99 % varmuudella jää siitä kiinni.
Avaan autosi oven, siirrän vaihteen vapaalle ja työnnän sen pois edestä -ongelma ratkaistu!
Ja kerro nyt ihmeessä meillekin mistä näkee onko autoon tulossa lapsia kyytiin? (Turvaistuin ei kelpaa vastaukseksi -eivät kaikki lapset enää niissä istu)
ja sen sanon, sitten kuin niille"lapsiperhe"-paikoille tulee jokin invamerkin tapainen, niin voin olla niitä käyttämättä, muuten ajan just mihin haluan, oli lapset mukana taikka ei! Ja onnistuu multa kyllä kauempaakin kauppaan meno 3:men kanssa.. Ihme draamaa pitää jostain hemmetin kauppareissustakin tehdä.. No, tämä kuuluu taas av-mammojen sarjaan:"asiaa tikusta" =D Hyvää joulua!
Itiksen parkkipaikalla on näitä perhepaikkoja ja olen 2 krt parkkeerannut toisen auton perään. Kyllä autosta näkyy heti onko siinä kyydissä lapsia vai ei.
Toisella kerralla sain kaupan päälle sakkolapun ja siinä oli puhelinnumero ja soitin ja kysyin annoitteko sakon myös sille, joka oli parkkeerannut perhepaikalle, mutta ei ollut lapsia. Kun eivät, ilmoitin etten myös maksa laskuja. Noi laskuthan ovat laittomia, joten helppo näin sanoa.
Kummallakin kerralla kun olen näin parkkeerannut, on autossa ollut ihmisiä odottamassa minua ja ovat olleet tosi vihaisia. Siinä olen sanonut en olisi parkkeerannut, mutta veitte mun paikan, kun ei teillä ole lapsia. Yhden kerran yks mustalainen uhkas mua lekalla, jonka jälkeen näytin missä turvakamerat ovat ja toivotin hyvää matkaa vankilaan jos teet vielä jotain.Ei kannata marista, jos ei ole valmis tekemään yhtään mitään. Ja kyllä, Itiksen parkkipaikka on niin hyvin kuvattu, jos siellä joku alkaa tekemään tuhoja sun autollesi, se kyllä n 99 % varmuudella jää siitä kiinni.
Avaan autosi oven, siirrän vaihteen vapaalle ja työnnän sen pois edestä -ongelma ratkaistu!
Ja kerro nyt ihmeessä meillekin mistä näkee onko autoon tulossa lapsia kyytiin? (Turvaistuin ei kelpaa vastaukseksi -eivät kaikki lapset enää niissä istu)
Ja minä olen pitkävihainen. Neljä rengasta puhki ja piiitkä naarmu vahinkovankkurisi kyljessä voit vain miettiä, mikä minuun iski?
Ja minä olen pitkävihainen. Neljä rengasta puhki ja piiitkä naarmu vahinkovankkurisi kyljessä voit vain miettiä, mikä minuun iski?
Oletko varma ettei siitä tule mitään jälkiä jos yrittää estää jonkun poislähdön?
Ja ottaako noin kovasti luonnolle jos joku työntää väärin pysäköityä autoasi (huom: en hauku sitä romuksi tms) pari metriä eteenpäin?
naurattaa nämä mammat jotka puhuvat "ökymaastureista". . . No, jonku milestä meidän citymaastruri voi olla ökyauto, meille ihan normaali auto... ja päästöt ihan varmasti vähemmän kuin mammojen vanhoissa nissaneissa tai volvoissa
jo arvoista. Muista siis viis veisataan. Kunhan meillä vaan on!
maasturin omistaminen kertoo jo arvoista. Muista siis viis veisataan. Kunhan meillä vaan on!
Aijaa! Meillä on 7-paikkainen maasturi koska vain siihen mahdumme kaikki + tavarat.
2 pienempää autoa olisi parempi, vai?
Hiukkassuodattimella varustettu dieselmoottori on varsinkin auton painoon ja siinä kuljetettavien ihmisten määrään nähden hyvin taloudellinen.
Mikä tuossa nyt on niin pahaa?
Teen ensi kerralla niin että tukin koko liikenteenn tossa cittarin parkkiksella ja odotan niin kauna että se maasturi tyyppi palaa ja jos ei sillä lapsia ole mukana niin saa kulla kunniansa