Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnevikainen isäni syötti siskolleni salaa psykoosilääkkeitä

Vierailija
18.12.2009 |

Nyt siskolla hirveät haittavaikutukset, pakkoliikkeitä eikä pysty käymään töissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teitte rikosilmoituksen.



Vierailija
2/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kyllä, kun isä puhui siitä (mun ei ollut tarkoitus kuulla) yhdelle tutulleen. Mutta ilmaisi asian sillä lailla epäsuoraan, että tuskin tuosta mitään poliisijuttua aikaan saadaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASian on tultava julkiseksi. Olisiko tuolta pohjalta siskollesi hoitoa ja isäsi korvaamaan hoitokulut?



En tiedä, mitä tekisit. Rikosilmoitus?

Vierailija
4/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä verran ja kuinka kauan? Itse olen syönyt pariakin neuroleptiä yhtäaikaa isoilla annostuksilla vuoden ajan eikä ole tullut mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
5/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö siskosi asiasta?

Vierailija
6/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oli sekoittanut johonkin ruokaan pitkävaikutteisen injektion nesteen, jonka sisko oli sekoituksesta tietämättä syönyt. Tapahtui ihan muutama viikko sitten.

Isän puheista päätellen on ilmeisesti tehnyt saman kertaalleen aiemminkin.



Isällä on aikamoinen track record tuossa hommassa :/ Vanhemmilleni tuli aikoinaan ero, kun isä yritti pakkosyöttää äidilleni psykoosilääkkeitä, vaikka äidilläni ei ollut mitään sairautta. Saman isä teki myöhemmin ainakin yhdelle naisystävälleen. Ilmeisesti hänellä on jonkinlainen naisviha. Muistan, kuinka isoäitini, eli isäni äiti näytti elossa ollessaan pelkäävän isääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomme tietenkin taas tämänkin..



Huomaa hyvin että nyt on taas mielenterveys ongelmaisten jotenkin todella totaalisen vaikee olla.. Nää alotukset jo kertoo..



Facebookissa huomaa hyvin kuinka eri vaiheet vaikuttaa.. Yllättäen mt ongelmaisilla on aina samaan aikaan "kilahduksia".. Kuten taas tällä vkolla..

Vierailija
8/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään hämmästele tuota aloitusta, kaikenlaisia seinähulluja tosiaan on, ihan ihmisten sukulaisissakin;) Te, jotka hämmästelette tätä provona, niin voisitte miettiä, että monet vikapäät keksivät ties mitä tapoja vahingoittaa lähimmäisiään/muita ihmisiä, ja on jopa siis murhaajia ja tappajiakin olemassa. On kiva katsoa, kun toinen kärsii ja itsellä on valtaa, siinä mielessä jokin lääkkeen salaa syöttäminen on aika looginen idea pipipäälle, joka juuri esim. vihaa naisia. Kärsimystä ja vallankäyttöä se on siinä missä vaikka hakkaaminenkin, ihminen on julma.



Kauhea tilanne aloittajalla, mä veisin siskon lääkäriin ja verikokeisiin ja menisin suoraan poliisille. Muuta en osaa sanoa.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsekin alalla ja määräaikaisessa työsuhteessa. Kokee kai häpeää isän tempausten takia. Isä on melko korkeassa asemassa, joten jos sisko alkais julkisesti syyttää isää eikä onnistuiskaan todistamaan väitteitään, isä vois hyvinkin panetella siskon vaikka pakkohoitoon jos haluaisi. Hirveä tilanne.

Varmaan siskollekin aika vaikea mennä lääkärille sanomaan, että voisitteko ottaa musta verikokeet, epäilen että isäni syötti minulle psykoosilääkkeitä... Mitä jos niitä ei näkyiskään verikokeissa (mistä ne tietäis ottaa juuri oikeat kokeet?), sittenhän ainakin saisi hullun leiman otsaansa. Isä on hyvä pelaamaan näitä pelejä :/



Joskus lapsena isä käytti aika raakaa väkivaltaa äitiä vastaan. Myöhemmin panetteli äidin kaikille tutuille ja lopuksi pakotti äidin syömään tosiaan jostain hankkimiaan psykoosilääkkeitä.



Toivon sydämestäni, että tämä olisi provo, mutta kun ei ole.

ap

Vierailija
10/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskän luo joulupäivälliselle? Koska ikinähän ei omasta itsestä voi ottaa edes aikuisena sellaista vastuuta, että pysyttelisi ihan helvetin kaukana tuollaisista hulluista?



Lapset sinne vaan yökylään, saapahan taas uutta jutunjuurta av-palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että siskonikaan menee. Toivon ainakin, ettei isä ole saanut häntä sellaiseen koukkuun, että menisi.

ap

Vierailija
12/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä provo, pitäisihän pakkoliikkeisen ihmisen käydä lääkärissä sairaslomaa saadakseen, jos ei kerran töissä pysty käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen?

Vierailija
14/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne lääkkeet saanut? Ja vielä injektiolääkkeet?

Vierailija
16/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kuntonsa ei olisi lääkärin työn edellyttämä.

Vierailija
17/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän on jotenkin saanut ne käsiinsä tai määrättyä jollain sairaala- tai yleisreseptillä tms. En tiedä. Ties vaikka olisi kirjoittanut siskolle sikon tietämättä ja hakenut apteekista muka-huolehtivana omaisena.

ap

Vierailija
18/22 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten terveysasemalle, jossa hoitaja antaa pistokset.

Vierailija
19/22 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti on psykiatri ja on tappanut omat vanhempansa. Poliisi tietää , mutta ei laita häntä vankilaan. Hän kiduttaa ihmisiä myrkyillä. Olen itsekin ollut raa'an kidutuksen kohteena. Sille ei voi mitään. Ei ole Tervejärkisiä ihmisiä jotka voisivat puuttua asiaan. Olen itse katsonut vierestä kun ihmisiltä otetaan henki pois. Mutta ei auta itku markkinoilla. Puuttuisin itse, jos olisin Klark Kent tai Batman tai Tarzan tai Hulk tai Thor. Mitä tehdä? Auta itseäsi sanoi Freddy Krueger. Paras neuvo. Jos autat minua, niin lukitaan se piru kellariin selviämään tai selvitetään mikä sitä kusipäätä vaivaa ja eristetään vika ja painetaan delete. Ja sama käsittely muille luonnevikaisille. Onko geneettistä? Jos mietit esim kalalajia nimeltä taistelukala. Kaksi koirasta alkavat aina kuolemantaisteluun kohdatessaan. Tai valkohai syödään elävältä toisten haiden toimesta, jos sillä on pieni haava, josta tulee verenhajua. Kipulääkket aiheuttavat luonnevikaisuutta. Voi myös olla että ei ymmärrä, ei ole vielä oppinut hyväksi ihmiseksi. Tai jokin muu syy. Tutki ja korjaa asia. Itse teen samoin jos voin.

Vierailija
20/22 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on karmiva pimeä ketju, Up. Poliisin tulisi kiinnostua vaikka olisi kuinka korkeitten vierkamiesten omaisia nämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän