Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin todella iloiseksi ja tiedänpä taas miksi tästä työstä tykkään... : )

Vierailija
16.12.2009 |

Vaikka joku kohta ampuukin minut perniteisellä tämän palstan tavalla suhtautua opettajiin, niin kerronpa kuitenkin.

¨

Olen pitkällä sairauslomalla yläkoulusta ja sain tänään aivan ihanan joululahjan kotiovelleni omalta valvontaluokaltani. Jokainen oli tehnyt oman joulu/tervehtymiskortin, oli runoja, kauniita ja hauskoja piirustuksia, joulusatu ja lisäksi ovat tehneet musavideon, jonka olivat kuvanneet koulun käytävillä. Ihan mahtava! Kaikki olivat selvästi tehneet korttinsa itse, koska niissä oli aika henkilökohtaisiakin juttuja. Täällä olen niitä lukenut välillä katketakseni nauraen ja kohta taas silmä kostuen. On kiva, kun tuntee itsensä ihan oikeasti kaivatuksi. Nyt tuli minullakin taas kova ikävä takaisin töihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti oikein hyvä ja pidetty opettaja, kun noin oppilaat sinua muistavat:) Välität oppilaistasi ja oppilaat välittävät sinusta!

Pikaista paranemista, olet opettajana varmasti oikeallla alalla!

Vierailija
2/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa olisi onnesta soikeana tuollaisesta kannustimesta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen itse todella uuvuksissa työni kanssa, mutta onneksi suurin osa oppilaista on kivoja ja osa vielä todella ihania. Heidän ansiostaan sitä jaksaa tehdä tätä työtä päivästä toiseen. Toki hyvät työtoveritkin ovat kullanarvoisia, mutta meidän koulussa alkaa olla aikuiset aika uupunutta porukkaa, kun koulun johto hankaloittaa elämää...