Ärsytävimmät asiat toisissa äideissä/lapsissa?
Eli, mitkä asiat ärsytävät eniten toisissa äideissä? Entä heidän lapsissaan?
Kommentit (105)
Ei saakeli!
Kyllä meillä kaikilla on saman kokoset luut!!! :DEi me olla eri rotua, niinkun jokkut alkuihmisiä taisi olla LUUSTOLTAAN kaksi eri näköstä.
Läski on läski. Genetiikkalihavuus loppuu kyllä keskitysleirillä TAI sairaalassa tiukassa valvonnassa.
Ei ole kaikilla samankokoiset luut. Voit todeta sen vaikka mittaamalla ranteenympäryksesi ja tee vaikka galluppia lähipiirissäsi asiasta...
Toki muutaman sentin erot luuston koossa ei painossa merkitse kuin max. 2 kg.
Mutta sillä on merkitystä millainen ruumiinrakenne ihmisellä on. Kyllä esim. leveät hartiat (kuten esim minulla on, 110 cm ympärysmitta ja leveä lantio vaativat enemmän ihoa, lihasta ym. päällensä.
Tottakai lihava on lihava, se on selvä.
Puhunkin tässä lähinnä isokokoisuudesta, joka ei tarkoita samaa kuin lihava. Eikä pienikokoisuus tarkoita samaa kuin hoikka.
Siis isoluinen ihminen toisin sanoen ruuminrakenteeltaan raskas,mutta ei lihava.Sitä minäkin tarkoitin kun sanoin "isoluinen".Ruumiinrakenteita löytyy ainakin kevyt ja raskas.Tuli tässä mieleen että äitini puolelta kaikki sellasia linnuluisia heiveröitä eli kyllä voi sanoa, että ihminen on hentoluinen /raskasluinen.Itse olen vissiin tuolta väliltä.
jotka tulevat päiväkahveelle lastensa kanssa ja ovat meillä monta tuntia. Menee päivälliset ja muut ruokailut ihan plörinäks, pitäis aina olla niillekin varattuna ruokaa jos haluaa itse syödä asiallisiin aikoihin. Lisäksi annetaan sotkea lastenhuoneessa ja olkkarissa kaikki lelut ympäriinsä ja hypitään sohvilla. Lisäksi ollaan ilman vaippaa vaikka ei osata vielä mennä vessaan. Kuinka pesen nojatuolin johon on tullut vaipallinen pissaa... ?!?
Tiedän että oon nipo mutta en jaksa kovin usein tällaisia kyläilyjä.
Mua ärsyttää kans noi tyypit.
Ja myöhästelijä-äidit!
Ja läskit, sekä äidit että lapset.
eli sellaiset, jotka esim. bussissa ovat niiiiiin hyvää vanhempaa ja juttelevat lapselle ja ovat niiiin hyväntahtoisia ja opastavia. Kun niiden kanssa jää samalla pysäkillä pois niin naamion alta paljastuu karu arki; "No ni, alas tulla nyt. No mitä hittoa sä siellä mylläät, nyt on jo kiire, no eksä nyt mitään osaa!!!" En tiedä tunnetteko tyypin. Lisäksi ärsyttää nämä, lähinnä mammat, jotka joku mainitsikin; mammakielen käyttäjät. Muskarit,tissittelyt, helmi-maalis-huhti-toukomammat ja muita kuukausia ei kai olekaan...Kestot, kertikset, päikkärit....ARG! Mammat, jotka autuas ilme kasvoillaan ja unikkopaita päällään julistavat milloin mitäkin.
On todella ärsyttävää, kun yrittää jutella jonkun äidin kanssa, jonka lapset käyvät siinä keskyttämässä aikuisten jutut vähän väliä ja äiti joka kerta suuntaa 100% huomionsa lapseen ja unohtaa täysin keskustelukumppaninsa. Meidän lapsille on ainakin opetettu, että kenenkään puhetta ei keskeytetä, ei aikuisen, eikä lapsen, vaan on odotettava vuoroaan. Ja vähän vanhemmille lapsille olen yrittänyt opettaa, että ei ole kohteliasta tulla puhumaan jostain ihan muusta aiheesta kuin mitä keskustelu koskee, vaan sitten saa tulla sanomaan, jos on jotain siihen asiaan liittyvää. Jos on jotain hirmutärkeää, joka ei voi odottaa, niin sitten on tietysti eri juttu, mutta aika harvoin ne jutut niin tärkeitä ovat.