Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toivoni menettänyt! Geisha-kuulat eivät pysy sisälläni sekuntiakaan. OLEN VASTA 24 VUOTIAS!!

Vierailija
09.12.2009 |

Olen 1,5 vuotta sitten synnyttänyt yhden lapsen äiti.

Ostin ensimmäiset geisha-kuulat vastikään alan liikkeestä. Mainitsin myyjälle olevani synnyttänyt, tosin en maininnut ajankohtaa. Myyjä suositteli minulle kuulia, jotka sitten ostin. Halkaisija on n.3cm.

Kauhukseni kotona huomasin, etteivät kuulat pysy sisälläni lainkaan. Joudun työntämään ne jatkuvasti takaisin. olen nyt sinnikkäästi treenannut 5 päivänä viikossa, pari tuntia kerrallaan eikä mitään muutosta ole havaittavissa.

Onko kohtaloni olla ikuinen "kauppahalli" (sanonta: sama kuin heiluttelisi patonkia kauppahallissa)?? Olen vielä niin nuorikin. Mitä olen sitten toisen ja kolmannen lapsen ja 30 vuoden jälkeen?

Lohduttakaa minua ja kertoilkaa kokemuksia. Etenkin kuulista. Kuinka kauan täytyy treenata, että tuloksia syntyy?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit treenata ensin makuulla, sitten paikallaan istuen ja myöhemmin seisten ja sitten vasta pitää kuulia kävellessä ja puuhatessa. vaginan lihakset kyllä vastaavat.

jos haluat enemmän tuntumaa, on tarjolla esim. väriseä -ladattava kuula, jonka tuntee paremmin jolloin tuntee myös missä kohtaa emätintä kuula seilaa.

kun on elämää on toivoa

Vierailija
2/51 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1,5 vuotta sitten synnyttänyt yhden lapsen äiti. Ostin ensimmäiset geisha-kuulat vastikään alan liikkeestä. Mainitsin myyjälle olevani synnyttänyt, tosin en maininnut ajankohtaa. Myyjä suositteli minulle kuulia, jotka sitten ostin. Halkaisija on n.3cm. Kauhukseni kotona huomasin, etteivät kuulat pysy sisälläni lainkaan. Joudun työntämään ne jatkuvasti takaisin. olen nyt sinnikkäästi treenannut 5 päivänä viikossa, pari tuntia kerrallaan eikä mitään muutosta ole havaittavissa. Onko kohtaloni olla ikuinen "kauppahalli" (sanonta: sama kuin heiluttelisi patonkia kauppahallissa)?? Olen vielä niin nuorikin. Mitä olen sitten toisen ja kolmannen lapsen ja 30 vuoden jälkeen? Lohduttakaa minua ja kertoilkaa kokemuksia. Etenkin kuulista. Kuinka kauan täytyy treenata, että tuloksia syntyy?

teinipojat kyselee typeriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden sormen sisääsi ja puristat niin tunnetko mitään puristusta? oletko jumppaillut ennen kuin vasta nyt?

Ei yhdellä sormella voi puristaa!

Aloittajalle: kokeile jotain muuta kuin Geishaa. Esim. taloussuklaa on paljon kovempaa eikä sula niin nopeasti joten pysyy sisällä pidempään.

Vierailija
4/51 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ikää 45 vuotta, 3 lasta eikä mitään löysyysongelmia. Kannattaisko mennä kiristämään se pillunsa joidenkin humpuukikuulien sijaan?

Vierailija
5/51 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars jumppaan, salille, varsinkin pilatekseen ja ehkä joogaan. Hopihopi.

Vierailija
6/51 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi oikeat lihakset ensin.

Vierailija
7/51 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku taisi olla yhtä hankala kun tuolla aloittajalla, mutta olen saanut lihaskunnon yllättävän hyväksikin ahkeralla treenauksella. Toivottavasti ap on ja saanut "paikat" kuntoon.

Vierailija
8/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesä on löysä, niin NO WORRIES! Ainahan voit pyllistää ja tarjoilla anusta!? Jos se olisi vielä kiriämpi... Unohda reenit ja jumpat ja siirry anaaliin!

Täynnä teinipoikia. Vastailevat vielä itselleen.

Vierailija
9/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä testaus käytännössä tapahtui? En ole kuullut ikinä aiemmin että lantionpohjan lihakset testattais synnärillä. Onko niillä ihan se laite mitä fysioterapeutitkin käyttää? Muutoin on kyllä aika epäluotettavaa mututuntumatestausta!

että alapääreenit kannattais aloittaa välittömästi synnytyksen jälkeen. Synnärillä lantionpohjanlihasten kunto tarkistetaan ennen kotiinlähtöä ainakin PKKS,en tiedä että miten sitte muualla.

Mutta Ap, älä huoli. Reeniä, reeniä vaan :) Ja seuraavan kerran kun gynelle menet, voit hänelle mainita asiasta.

Vierailija
10/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että jumppa auttaa. Viikon treeni ei vaikuta missään lajissa yhtään mitään, vaan sitä pitää jatkaa pidemmän aikaa.

Mulla tuli kolmannen lapsen jälkeen pissa housuun jo yskiessä, mutta nyt pystyn jo hyppimään trampoliinilla. Vain ihan korkeimmissa hypyissä ja äkillisissä aivastuksissa on lirahtamisen vaara.

Eihän tämä vielä mikään mnahtava tilanne ole, mutta parannusta ion tapahtunut paljon! Olen yleensä treeenannut aktiivisesti n. puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Sitten tilanne on ollut sen verran normaali, että treeni on unohtunut. Nyt yritän taas alkaa treenaamaan, olen ottanut aamun työmatkoille lantionpohjalihastreenin.

Tsemppiä ap! Voithan sinä aloittaa ihan perusharjoituksilla ilman kuulia, niin ei tunnu niin turhauttavalta. Kannattaa yhdistää treeni johonkin päivittäin toistuvaan tapahtumaan, niin se ei pääse unohtumaan.

Vierailija
11/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Tulee ihan petetty olo, kun joku näitä nostelee vuosien takaa.

Vierailija
12/51 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää voi olla ajankohtainen jollekkin muulle nyt. Ja onhan tässä positiivia vastauksia :) Ja mä haluaisin vastauksen tohon miten tuolla PKKS:ssä on niitä lp-lihaksia testattu ennen kotiin lähtöä? Ja tarkistetaanko jossain muuallakin? Ei ainakaan Naistenklinikalla vuonna 2006 testattu!

Plääh. Tulee ihan petetty olo, kun joku näitä nostelee vuosien takaa.

Vierailija
13/51 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö hei mies, että miestenkin kannattaa harjoittaa pc-lihaksiaan? Se parantaa erektiota ja kestävyyttä seksissä, ja mahdollistaa tantrisen orgasmin. Iän myötähän mies tuhlaa paljon elinvoimaa ja vanhenee sekä heikentyy jos ejakuloi usein.
Opettelemalla erottamaan orgasmin ja ejakulaation toisistaan mies voi koko elämänsä aikana saada mahtavia orgasmeja vaikka päivittäin, ja ne vain vahvistavat häntä.
Siinä just noiden seksilihasten treenaaminen on yksi olennainen tekijä.

Vierailija
14/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden sormen sisääsi ja puristat niin tunnetko mitään puristusta? oletko jumppaillut ennen kuin vasta nyt?

Vierailija
15/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö katkaisemaan virtsasuihkun kesken kaiken?

Saatko orgasmeja? Mites tamponit, kuukupit?

Vierailija
16/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aloita ihan perinteisillä lantionpohjalihasjumpilla. Jännitä lihaksia hitaasti enemmän ja enemmän, laskien samalla hitaasti viiteen. Päästä yhtä hitaasti löysäksi. Tee vaikka alkuun kolme tai 5 10 sarjaa/päivä.

Vierailija
17/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö katkaisemaan virtsasuihkun kesken kaiken?

Saatko orgasmeja? Mites tamponit, kuukupit?

Virtsasuihkun pystyn katkaisemaan. Sitä kokeilin eilen. Orgasmeja saan vain klitoriksen kautta. Tamponit pysyvät useimmiten paikoillaan, mutta on käynyt niinkin, että on luiskahtanut ulos, tai ainakin valunut ihan suulle. Kuukuppia en ole kokeillut.

Olen ihan shokissa tämän havahtumisen takia.

Toki maailmassa on suurempiakin murheita, kuin minun surkeat lantionpohjalihakseni, mutta minulle tämä asia on ehdottoman tärkeä.

Olen aikaisemmin harjoitellut ilman kuulia, mutta se oli hyvin satunnaista, joten siitä tuskin on ollut hyötyä.

ap

Vierailija
18/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 22v :/ Treeniä pukkaa..

Vierailija
19/51 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella esim. Vilmankämmen. Mitkään kuntosalikurssit eivät aja samaa asiaa. Tajusin lantionpohjalihasten toiminnan vasta nyt, nelikymppisenä, viidennen lapsen jälkeen. Jos yrittää jännittää pelkästään emättimen suulla olevia lihaksia, siis niitä millä virtsasuihku katkaistaan, tulos on aika onneton. Oon muuten nyt tiukempi kuin koskaan :)

Vierailija
20/51 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tosiaan kuulia (Smartballs) vain yöllä, koska ne eivät todellakaan pysyneet kävellessäni. Tästä sitten aloitin varoen istuessa ja rauhallisesti kotona askaroidessa pitää kuulia sisälläni.

Nyt voin käydä vaikka iltalenkillä, kaupassa, tai oikeastaan ihan missä vaan ongelmitta. Mies on myös havainnut suuren eron entiseen, ja petipuuhat sujuu paremmin kuin koskaan.