Olen toivoni menettänyt! Geisha-kuulat eivät pysy sisälläni sekuntiakaan. OLEN VASTA 24 VUOTIAS!!
Olen 1,5 vuotta sitten synnyttänyt yhden lapsen äiti.
Ostin ensimmäiset geisha-kuulat vastikään alan liikkeestä. Mainitsin myyjälle olevani synnyttänyt, tosin en maininnut ajankohtaa. Myyjä suositteli minulle kuulia, jotka sitten ostin. Halkaisija on n.3cm.
Kauhukseni kotona huomasin, etteivät kuulat pysy sisälläni lainkaan. Joudun työntämään ne jatkuvasti takaisin. olen nyt sinnikkäästi treenannut 5 päivänä viikossa, pari tuntia kerrallaan eikä mitään muutosta ole havaittavissa.
Onko kohtaloni olla ikuinen "kauppahalli" (sanonta: sama kuin heiluttelisi patonkia kauppahallissa)?? Olen vielä niin nuorikin. Mitä olen sitten toisen ja kolmannen lapsen ja 30 vuoden jälkeen?
Lohduttakaa minua ja kertoilkaa kokemuksia. Etenkin kuulista. Kuinka kauan täytyy treenata, että tuloksia syntyy?
Kommentit (51)
Ei niitä turhaan sanota miehen pito lihaksiksi.
Älä huoli, ei ne alkuun pysyneet mullakaan. Koko ajan sai olla tökkäämässä takaisin ja raivostutti, kun ei millään pysyneet! Jo parin viikon jälkeen alkoi pysyä minuutin, pari, kolme. Sit jo imuroidessa, pölyjä pyyhkiessä, tiskikoneen tyhjennyksessä ym kotihommissa. Mutta silti välillä piti istahtaa lepuuttamaan lihaksia, kun niistä hävisi pito. Käytin silloin joka toinen päivä 15-30min, nykyään 30-60min kahtena päivänä ja päivän tauko ja taas kahtena päivänä jne. En tee tätä mieheni vuoksi vaan itseni, haluan pystyä pidättämään pissaa vielä vanhanakin ja saada voimakkaampia orgasmeja, estää laskeumaa ym. Mulla on kaksi lasta, 14v ja 1,7v.
Onko miehes runkannu sua nyrkillään?
On ikävän ajankohtainen aihe ainakin mulle :( Toisen lapsen syntymästä kuukausi, seksielämää ollut pari viikkoa eikä se tunnu melkein miltään! Varsinkaan siinä suuaukon kohdalla. Aika järkyttynyt olen, koska esikoisen jälkeen ero aikaan ennen synnytystä ei ollut kovin suuri. Samoin alapää näyttää rumalta (rumemmalta kuin ekan lapsen jälkeen vaikka sillon tehtiin eppari) ja mietin jo jotain laskeumaakin. Mulle ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, mutta mies haluaisi katsoa ja tykkää antaa suuseksiä, mutta en todellakaan uskalla päästää tuota toosaa "ihailemaan" vaikka on sitä muutamana päivänä pyytänyt kun erehdyin sanomaan että jälkivuoto loppui jo. Pissaa sentään pystyn pidättämään, jos ei nyt ihan juoksemaan tarvitse lähteä, ja seksissä laukeamaan kun kulma on oikea. Heti synnytyksen jälkeen oon alkanut treenailemaan ja toivottavasti tulosta tulee. Kuulat pitää vielä hankkia kunhan ehdin selvittämään millaiset vois olla hyvät. Huolettaa aika paljon niin seksielämän kun terveydenkin puolesta. Eipä tässä aleta vielä mihinkään korjauksiinkaan ainakaan kymmeneen vuoteen kun en nyt kahden lapsen äitinä ole valmis päättämään ettei lapsia tule enempää ennen kun ikää on sen verran etten sen puolesta enää halua.
[quote author="kaisa3571" time="21.07.2015 klo 10:33"]
Geishakuulat - http://shytobuy.fi
[/quote]
Nostit sitten 3 vuotta vanhan ketjun mainostaaksesi tuota ylihintaista brittiläistä läävää.
Itämainen tanssi, sivussa saa melkein huomaamatta myös vatsanpohjan lihaksia.
No nyt olet kolmekymppinen :)
Mikä on tilanne?
Pitääkö niillä kuulilla tehdä rutistuksia, vai riittääkö vaan että pitää sisällä? Voisiko poisluiskahtelu johtua märkyydestä? Mä oon aina kostea ja ne pysy hyvin sisällä, kun oli kierrossa vähän kuivempi kausi. Muuten kävi hassusti, et kaks alatiesynnytystä teki mun pimperosta kauniimman kun oli ennen! Voi, mua onnekasta😁 näinkin voi käydä . Ja lisäksi niissä on parempi tuntokin nyt. Mut reenata täytyy.
että alapääreenit kannattais aloittaa välittömästi synnytyksen jälkeen. Synnärillä lantionpohjanlihasten kunto tarkistetaan ennen kotiinlähtöä ainakin PKKS,en tiedä että miten sitte muualla.
Mutta Ap, älä huoli. Reeniä, reeniä vaan :) Ja seuraavan kerran kun gynelle menet, voit hänelle mainita asiasta.